16. Noc

126 5 0
                                    

Myślałam, że serce zaraz mi wyskoczy z piersi. Czułam się tak cudownie! Adrian obcałowywał mi całą szyję. Chwyciłam go za brzeg koszulki i ściągnęłam ją z niego jednym ruchem. Przejechałam dłonią po jego idealnej klatce piersiowej. Po chwili ja również zostałam się bez t-shirt'u. Jednak nie mogłam tego zrobić, gdy ze ściany patrzyła na mnie ta nadmuchana dziunia. Chrząknęłam. Adrian spojrzał na mnie zamarzonym wzrokiem. Ruchem oczu pokazałam mu plakat, a on odwrócił się i spojrzał na niego.

- Daj spokój - wymruczał - nie możesz się z nią równać - powiedział, po czym zanurkował w moich piersiach.

Lekko go odepchnęłam, wstałam i podeszłam do plakatu. Stanęłam pod nim w seksownej pozie, w szortach i staniku i jednym ruchem wydarłam środek plakatu. Zadowolona wróciłam do Adriana na łóżko. Jednym ruchem zerwał ze mnie szorty i dobrał się do moich majtek. Westchnęłam. Ściągnęłam z niego bokserki i jeansy za jednym razem. Następnie daliśmy się ponieść uczuciom.

     Odwróciłam się na drugi bok. Spojrzałam na uśmiechającego się Adriana i ciaśniej owinęłam się kołdrą.

- Mogę zostać na noc? - spytałam.

- Tak - wymruczał.

Nie mogłam się opanować i cmoknęłam go.

- Ile dziewczyn spało tu przede mną? - rzuciłam nagle.

- Nie pytaj mnie o takie rzeczy - wzruszył ramionami i nagle humor mu się pogorszył.

- Bo nie wiesz - odpowiedziałam lekko obrażona.

- No i co z tego? - warknął - Teraz liczysz się tylko ty - odgarnął mi kosmyk włosów z twarzy.

- Teraz znaczy dziś wieczór - wyszeptałam.

- Daj spokój! Wiedziałaś jaki jestem! Sama chciałaś iść ze mną do łóżka i tak w ogóle to sama nie jesteś lepsza, jeszcze wczoraj pieprzyłaś się z moim bratem!

Cała się zaczerwieniłam.

- Masz rację - odpowiedziałam spokojnie.

Rysy twarzy mu zmiękły.

- Przepraszam - wypalił - Są wakacje... po prostu cieszmy się tym, co mamy, tym, co jest tu i teraz.

- Zgadzam się - odpowiedziałam - Dobranoc - powiedziałam, po czym przekręciłam się na drugi bok.

I And His Older Brother ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz