17. Niezręczna sytuacja

114 4 0
                                    

    Ziewnęłam. Nie otwierając oczu, pomacałam miejsce obok mnie. Pusto. Adrian już wstał. Otworzyłam oczy i rozejrzałam się. Moje ubrania leżały na podłodze. Podniosłam telefon i spojrzałam na godzinę - 8.43. Wstałam, ociągając się i zaczęłam ubierać się w wczorajsze ubrania. Nagle usłyszałam głosy zza drzwi.

- A ta twoja laska nie zejdzie na śniadanie? - spytał Alek.

Mimowolnie wzdrygnęłam się na jego głos. Adrian wymruczał coś w odpowiedzi.

- Musi być gorąca, bo słyszałem was wczoraj w nocy - mówił wesołym tonem.

Wydałam z siebie bezgłośny krzyk i zakryłam usta dłonią. Gdyby tylko Alek wiedział...

- Dobra, ja jadę do mojej Clar, a ty wracaj do swojej gorącej tajemniczej dziewczyny - zaśmiał się, a następnie usłyszałam trzaśnięcie drzwiami.

Nagle oprzytomniałam. On mówił o mnie. On jedzie do mnie! Wybiegłam na korytarz i zderzyłam się z Adrianem.

- Alek... - zaczął, ale mu przerwałam.

- Wiem! - krzyknęłam, a dłonie mi drżały.

Zbiegłam na dół, a Adrian za mną. Otworzyłam drzwi, a Adrian przycisnął mnie do framugi i zaczął całować.

- Nawet się ze mną nie pożegnasz? - wyszeptał lekko przygryzając moje usta.

Jęknęłam i dałam się mu jeszcze trochę pocałować.

- Muszę iść - zrobiłam krok do tyłu - Muszę się ubrać. I przebrać. I umalować.

Wypuścił mnie z objęć i z uśmiechem na ustach odprowadził mnie wzrokiem.

  
     - Co ty tu robisz? - wypowiedziałam drżącym głosem, gdy zastałam Alka siedzącego na schodach mojego domu.

- Twój tata powiedział, że nie ma cię w domu, a nie wiedziałem, gdzie cię szukać - oznajmił - Gdzie byłaś?

Przeczesałam ręką moje teraz już tłuste włosy.

- Byłam u Peggie - wypiszczałam, po czym wzięłam głęboki oddech i weszłam do środka, a Alek za mną - No wiesz, babski wieczór i te sprawy - ruszyliśmy schodami na górę.

- Dawno się nie widzieliśmy - powiedział zaczepnym tonem - Stęskniłem się. Obraziłaś się? - pytał.

Weszliśmy do mojego pokoju.

- No coś ty - machnęłam ręką.

Alek delikatnie mnie cmoknął, a po chwili zaczął natarczywie mnie całować.

I And His Older Brother ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz