18. Dwaj bracia

117 5 0
                                    

Odepchnęłam go od siebie i zaczęłam szukać w szafie czegoś do ubrania. Znalazłam już t-shirt, gdy Alek objął mnie od tyłu i zaczął całować moją szyję.

- Nie mogę się skupić - powiedziałam.

- No i dobrze - szepnął, a ja dostałam gęsiej skórki.

- Śmierdzę, mam nieświeży oddech i mam tłuste włosy - spojrzałam na niego - Muszę iść się umyć - oznajmiłam, po czym wyminęłam go i zakluczyłam się w łazience.

     Gdy już się umyłam i zostały mi tylko włosy do spłukania, usłyszałam jakieś skrobanie w zamku.

- Alek! - pisnęłam przerażona.

Zaczęłam gorączkowo spłukiwać włosy, jednocześnie sięgając drugą ręką po ręcznik. Prawie się poślizgnęłam, gdy Alek wparował do środka. Zaczęłam krzyczeć, a Alek podszedł do mnie i otworzył prysznic.

- Co ty robisz?! - krzyknęłam, oblewając go wodą z słuchawki.

- Czekam na ciebie i czekam, a ty nie wychodzisz i stęskniłem się - objął mnie mokrą i zaczął całować.

Mój ręcznik spadł na ziemię i stałam przed nim całkowicie obnażona. Jego mokra grzywka wchodziła mi do oczu, gdy mnie całował. Przemoknął doszczętnie, gdy złapał mnie, podniósł i wyniósł z łazienki. Zaczęłam krzyczeć, a on rzucił mnie na łóżko. Nachylił się nade mną i zaczął mnie całować. Jakoś tak na mnie zadziałał, że złapałam go za mokrą koszulkę i przyciągnęłam do siebie. Ja byłam całkiem naga, a on całkiem ubrany i całkiem mokry. Położył się na mnie, a dalej to już wiadomo, co było.

     Następnego dnia umówiłam się z Adrianem znowu na plaży. O, ironio losu, że na początku było to moje miejsce spotkań z Alkiem, a teraz stało się miejscem spotkań z Adrianem. Gdy tylko go zobaczyłam, zaczęłam biec w jego stronę, ale on skrzyżował ramiona i tylko patrzył na mnie zimnym wzrokiem.

- Cześć - przywitałam się, czekając na pocałunek, którego się nie doczekałam - Co jest?

- Co jest? - powtórzył tonem bez emocji - Wczoraj obudziłaś się w moim łóżku, a gdy tylko wstałaś pojechałaś pierdolić się z moim bratem, a teraz znowu chcesz całować się ze mną?!

I And His Older Brother ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz