Kapitel 25

457 20 3
                                    

(Min synsvinkel)

Vi sad snakkede et stykke tid. "Er det okay hvis jeg lige går en tur med min mor og søster alene inden de tager af sted?" Spurgte Harry. "Ja da" sagde jeg og rejste mig op. Harry, hans søster og hans mor gik en tur.

"Skal vi så gå en tur?" Spurgte Niall os andre. "Nej jeg orker ikke lige nu jeg bliver bare her" sagde Zayn. "Mig med jeg sidder lige og ser film med Louis" sagde Liam. "Hvad med dig D/N?" Spurgte Niall mig. "Jo da" sagde jeg og gik med ham ud.

"Hvordan mødtes dig Harry egentlig?" Spurgte Niall. "Vi mødtes da vi var i sommerhus her i sommers, men på det tidpunkt havde Harry faktisk en anden kæreste". "Hvad hed hun?". "Sofie" svarede jeg stille. "Hvad skete der så?". Jeg svarede ikke. Jeg kunne mærke en klump i halsen. Pludselig føles det som om min mave begyndte at snøre sig sammen. "Niall kan vi ikke snakke om noget andet?" Spurgte jeg og så på ham. Han kiggede på mig og jeg kom til at kigge ind i hans diamant blå øjne. "Jo da. Hvor kommer du fra?". Sådan kørte snakken længe og vi hyggede os.

Da vi kom ind til de andre sad Harry og så film med de andre. "Kom her babe" sagde Harry med et smil på læber og rakte ud efter mig. Jeg satte mig hen til ham og puttede mig ind til ham. "Hvordan går det egentlig med bandet?" Spurgte jeg. "Det går fint". "Jeg glæder mig til at høre jer i aften men det var virkelig synd at din mor og Din søster ikke kunne være her" smilede jeg. "Ja" sagde Harry trist. "Er der noget galt?" spurgte jeg. "De kunne ikke være her fordi de skulle til begravelse". "Hvem skal begraves?" Spurgte Niall. "En af vores rigtigt gode venner" sagde Harry stille.

(Harry's synsvinkel)

*afgørelsen"

"One Direction I er gået videre". Niall hoppede op på ryggen af Liam af glæde. Vi gav hinanden et gruppekram og stillede os over til de andre der var gået videre. "Det var alt for i aften følge med i x factor næste fredag". publikum klappe og skreg.

Vi mødtes igen med D/N backstages. "Tillykke drenge" smilede hun og gav en efter en et kram indtil hun nåede hen til mig. Hun kyssede mig i stedet og tog mig i hånden. Vi Snakkede og festede lidt med de andre deltager og sagde Farvel til dem som ikke var gået videre inden vi tog hjem. Klokken var blevet ret mange og drengene og jeg skulle tidligt op i morgen da vi skulle øve. Vi besluttede at gå i seng alle sammen.

"Jeg har virkelig savnet dig" hviskede jeg og kyssede D/N. "Jeg har også savnet dig men din mor kommer henter mig på søndag hun savner dig meget". "Det ved jeg. Jeg har da også savnet hende men mest dig". "Jeg elsker dig Hazza". "Jeg elsker også dig babe" smilede jeg og kyssede hende godnat før jeg faldt i søvn.

Kærester eller fjender?Место, где живут истории. Откройте их для себя