Kapitel 24

465 20 3
                                    

(Min synsvinkel)

*fredag morgen*

Jeg vågnede og så på klokken. Den var 9:30. Jeg havde taget fri i dag igen da jeg skulle over til Harry. Jeg tog min mobil og skrev til ham.

Mig: godmorgen Hazza <3

Harry: godmorgen min pige <3

Mig: glæder mig se dig i dag.

Harry: glæd mig også til at se dig bliver du ikke sover til søndag? <3

Mig: jo men så skal jeg også i gang med at pakke nu. Ses senere skat <3

Harry: okay ses babe <3 ;)

Jeg løb huset rund for at pakke. Jeg besluttede at skrive til Harry's mor da jeg viste det vil tag en time før hun kom over. I den time kunne jeg gå og gjorde mig selv klar.

Mig: godmorgen jeg er klar så I kan bare hente mig når I er klar.

Harry's mor: okay vi er om halvanden time.

Mig: Fint :D

Jeg gjorde mig klar og spiste lidt morgenmad før det bankede på døren. Jeg løb ud og lukkede op.

"Hejsa Gemma" smilede jeg og gav hende et kram. "Hej D/N" smilede hun. Jeg tyggede hurtigt af munden. "Var du i gang med at spise?". "Nej nej jeg er færdig jeg skal bare lige sætte tingene i opvaskeren" sagde jeg styrtede ud i køkkenet. "D/N behøver altså ikke blive kvalt i din morgenmad det haster ikke" sagde hun og kom ud til mig. "Nej nej jeg var færdig" sagde jeg smed resten af maden i skraldespanden. Jeg tog min kuffert med ud i gangen. Gemma tog mig kuffert og gik ud med den. Jeg tog jakke og sko på og satte mig ud i bilen.

"Tak for hjælpen med min kuffert Gemma". "Det var det så lidt". "Hvor længe bliver du og sover hos drengene?" Spurgte hans mor. "Til på søndag det lovede jeg Harry". "Okay skal jeg hente dig på søndag". "Nej nej Anne det behøver du altså ikke medmindre det er for at se Harry". "Jeg skal nok hente dig jeg savner ham". "Tro mig han savner også dig" sagde jeg.

(Harry's synsvinkel)

Jeg sad ude i køkkenet og spiste morgenmad med drengene. Vi var efterhånden blevet ret gode venner. "er der ikke mere brød" sukkede Niall. "Her" sagde Louis og brækkede et stykke at sit brød af som han kastede over på Niall. "Det var ikke pænt gjordt" grinede jeg og kastede noget af mit brød efter Louis. Louis kastede efter mig men ramte Liam. Det udviklede sig til med mad krig.

Det bankede på døren. "Gæster" råbte jeg løb ud for at lukke op. Det var D/N, min mor og min søster. "Hey babe" smilede jeg gav D/N et kys. "Hejsa mor" smilede jeg. "Jamen Hej min store dreng" grinede hun. "Dav søs". "Dav brormand". Jeg lod dem komme ind og lukkede døren. "Hvem er det?" Råbte Niall. "D/N, min mor og min søster" råbte jeg tilbage. De løbe alle ud gangen til os. De kiggede hurtigt på hinanden og råbte "Hej" i kor. Jeg begyndte at grine. "Kom med ind" sagde jeg gik ind i stuen.

Der var plads til alle i sofaen så D/N sad på mig og Niall sad på armlænet. "Harry har virkelig savnet jer" grinede Louis. Jeg rødmede. "Vi har også savnet dig" smilede min mor. Jeg fik et smil på læben. "Jeg har savnet dig mere" hviskede D/N til mig og kyssede mig på kinden. "Jeg har savnet dig mest smukke" sagde jeg krammede hende. "Hvordan går det så drenge?" Spurgte min mor. "Fint" sagde Louis. "Har I fundet på et navn" spurgte min søster. "Ja One Direction" udbrød Niall. "Det er da ret fedt" sagde Gemma. "Det mig der fandt på det" pralede jeg. "Skal du sidde her og prale" grinede D/N. "Ja det skal jeg".

Kærester eller fjender?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora