(Min synsvinkel)
"Jeg skal faktisk noget her om lidt men jeg ringer lige til min mor og spørger om hun ikke vil hente dig?" Hviskede Harry og kyssede mig igen på kinden. "Hvad skal du?" Spurgte jeg. Han gav slip på mig og fiskede sin mobil op af lommen. "Jeg skal hen til en ven og ordne noget" sagde han og ringede op.
Harry: "Hej mor vil du hente D/N jeg skal lige ordne noget?..... Ja nu.....i parken.....tak vi venter nede ved bageren.....vi ses"
"Hun kommer om lidt" sagde han og lagde mobil ned i lommen. Han tog mig i hånd og vi flettede fingre. Vi gik ned til bageren hvor vi skulle mødes med Harry's mor.
Vi havde ikke ventet i mere end fem minutter før hans mor kom. Harry åbnede bildøren for mig."Hejsa mor" sagde han og stak hovedet ind til hende. "Hejsa" smilede hun. "Jeg kommer hjem om lidt" sagde han og trak sig tilbage. "Okay".
Han trak mig ind til sig og gav mit et kys. "Vi ses om lidt" sagde han og kyssede mig en gang mere før han slap. "Ja ses" sagde jeg og satte mig ind på forsædet ved siden af hans mor.
"Hejsa". "Hej" smilede jeg. "Jeg håber I har hygget jer?" Sagde hun. "Det har vi" sagde jeg men fortrød det hurtigt igen. "Det var godt bliver du og spiser med i aften?". "Det tror jeg ikke jeg synes det er lidt synd for min mor at lade hende sidde alene der hjemme ret meget længere". "Det kan jeg godt forstå. Du er nu en ret betænksom pige D/N". "Tak" sagde jeg og steg ud af bilen da vi allerede var hjemme ved Harry.
"Hejsa" smilede Gemma og gav mig et stort kram lige så snart jeg kom ind af døren. Jeg var faktisk blevet ret gode venner med hans familie.
(Harry's synsvinkel)
Jeg tog de røderoser fra disken og lagde nogle penge der i stedet. "Farvel og have en goddag" smilede damen bag disken. "Tak og lige måde" sagde jeg og lukkede døren bag mig.
Jeg glæde mig bare til at komme hjem til min mor, min søster og D/N. For at være ærlig så tror jeg ikke D/N har opdaget noget tænkte jeg og satte farten lidt op.
Jeg gik og tænkte på D/N hele vejen hjem da jeg pludselig mødte Kate på vejen. "Hey Kate" råbte jeg og løb over på den anden side af vejen. "Hejsa" smilede hun og gav mig et kram. "Wow hvor er de flotte" sagde hun da fik øje på roserne. "Tak jeg håber D/N kan lide dem". Hendes smil forsvandt hurtigt. "Er der noget galt?" Spurgte jeg. "Kan vi ikke snakke om det på fredag?" spurgte hun. "Jo da altså i over morgen". "Ja" . "Hvad klok skal jeg komme?". "Kan du ikke kommer over klokken 10" spurgte hun. "Øh nej desværre jeg skal på arbejde jeg kan tidligst komme klokken 12 for jeg skal arbejde til klokken 11". "Okay så kom der så laver jeg noget middagsmad til os". "Okay det er en aftale". "Fedt så ses vi klokken 12 hjemme hos mig i overmorgen" smilede hun. "Ja". Vi sagde farvel og gik så hvert til sit.
Da der kun var 100 meter tilbage satte jeg i løb. Jeg bankede på. Måske var det mit hus men jeg havde lavet en aftale med min mor om det.
YOU ARE READING
Kærester eller fjender?
FanfictionToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?