Kapitel 17

529 19 0
                                    

(Min synsvinkel)

"Jeg ved ikke rigtigt D/N". "Du synger fanatisk" sagde jeg og så ham alvorligt i øjnene. "Tak babe". "Du skal virkelig melde dig til x factor" tiggede jeg. "D/N jeg ved ikke rigtigt". "Jo kom nu du må ikke lade dit talent gå til spilde". "Jeg ser på det okay?". "Nej du skal bare sige melde dig" smilede jeg. "Okay så men lov mig at du ikke forlader mig hvis jeg går hen og bliver kendt okay?". "Det lover jeg og jeg vil støtte dig alt hvad jeg kan". Jeg kyssede ham.

Vi fik hurtigt meld Harry til x factor. Jeg var nu alligevel bange for jeg lige havde presset ham til noget han virkelig ikke havde lyst til.

Resten af dagen hyggede vi os bare. Harry overnattede så hos mig.

(Harry's synsvinkel)

*Tre måneder senere Harry skal til x factor audition*

D/N, min søster og min mor havde taget fri i dag for at tag med og støtte mig til audition. Jeg sad omme på bagsædet sammen med D/N. Jeg havde øvet mig hver dag i flere timer men jeg var virkelig nervøs. Den ene grund var fordi det var første gang jeg skulle synger sådan rigtigt for andre end D/N og den anden grund var fordi det betød meget for mig at D/N ville blive rørt. Jeg havde kvalme og rystede hel vildt af nervøsitet. D/N tog min hånd og puttede sig ind til mig. Det fik mig til at føle at jeg ikke var helt alene. "Er du klar Harry?" Spurgte min mor og parkerede bilen. "Ja det tror jeg". D/N gav mig et kys og sendte mig så et smil. Vi steg ud af bilen.

D/N tog mig i hånden og vi stillede os i kø så jeg kunne få et nummer. De prøvede alle tre at få mig til at køle lidt ned men det var virkelig svært. Flere gange føltes virkelig som om jeg skulle kaste op men det gjorde jeg heldigvis ikke. Tiden føltes som lille hundrede år.

Da det ind blev min tur fik de mig registeret og jeg fik mit nummer. Vi sad i venterummet hvor jeg sad snakkede og pjattede lidt med D/N. Timerne skred lige så stille frem og til sidst blev det min tur.

Jeg fik en mikrofon i hånden og blev sendt ind foran dommerne. Jeg rystede hel vildt og men prøvede at tænke på D/N så noget af nervøsiteten forsvandt. "Hejsa" smilede jeg og stillede mig ud midt på scenen. Alle pigerne begyndte at skrige og klappe. "Hej med dig hvad hedder du så?" Spurgte den ene dommer. "Harry Styles"."Nå Harry er du single?". "Nej jeg har min kæreste med i dag til at støtte mig". "Nå det var synd piger" sagde hun vendte sig ud mod publikum. "Hvad vil du så synge for os?". "Jeg vil dedikere isn't she lovely til min kæreste D/N". "Nårhhhh" sukkede publikum. "Jamen så begynder du bare nå du er klar".

"Isn't she lovely

Isn't she wonderful

Isn't she precious

Less than one minute old

I never thought through love we'd be

Making one as lovely as she

But isn't she lovely made from love"

Alle pigerne skreg og klappede hel vildt mens dommerne sad mundlame.

Kærester eller fjender?Where stories live. Discover now