deel 1

1.1K 17 0
                                    

Iris en veroni gingen naar het dorp. ze gingen shoppen. Iris zag samuel, gilde en sleurde veroni mee naar samuel. 'Heey sam', zegt iris. 'Ehh heey', zegt hij. Iris glimlacht en kijkt naar sam. 'Mag ik samen met je op de foto?', vraagt iris. Sam kijkt iris en veroni aan. 'Ehhh oke', zegt sam,'maar wie zijn jullie?'. Veroni kijkt naar iris en dan weer naar sam. 'Ik ben veroni en dat ik iris, een grote fan', zegt veroni. 'Ja! Dat klopt!', zegt iris en ze pakt haar mobiel en ze maken een selfie met z'n alle. 'Mooie naam hoor, veronica', zegt sam grijnzend. 'Het is veroni.....', zegt veroni droog. Veroni fluisterd in iris haar oor:' ik mag hem al meteen niet'. Iris lacht. 'We kunnen wel een keer chillen?', vraagt sam. 'OMG, ja!', zegt iris heel blij. 'Die foto was al erg genoeg', fluistert veroni in iris haar oor. Iris lacht weer. 'Oké mag ik dan jullie nummers dan houden we contact?' Vraagt sam. Iris geeft haar nummer. 'En joune?', vraagt hij aan veroni. Veroni geeft hem haar nummer. 'Oke tof, ik app jullie wel, moet nu gaan, doei', hij loopt weg. 'Doeiiii', roept iris. Iris draait zich meteen tot veroni. 'OMG! Veer! Hij heeft onze nummers!', zegt iris blij. 'Op foto's lijkt hij knapper....ik hoop maar dat hij een knappe vriend heeft die toevallig ook mee gaat als we gaan chillen', zegt veer. 'Haha veer wat boeit het, ik vind hem wel leuk' zegt iris. Ze lopen samen verder en praten door. Als ze even later een chillbox hebben een zitten en op hun mobiel gaan kijken zien ze dat sam een groepsgesprek heeft gemaakt met zichzelf, iris en veer en hij heet: keertje chillen?

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu