Whatsapp gesprek richella en jai:
richella: heey.
Jai: hey, kan je morgen naar het huisje komen?
Richella: is goed.
Jai: kaj is er wel, maar die stoort toch niet .
Richella: haha, mooizo.
Jai: tot morgen!
Richella: tot morgen!
De volgende dag gaat richella naar jai(en kaj) in het huisje. Richella belt aan. Jai doet open. 'Heey, kom binnen', zegt jai. Richella stapt naar binnen. Ze volgt hem zijn kamer in. 'Heb je het al gehoord? Iris heeft getongd met sam', zegt richella. 'Haha, ja', zegt jai,' iris was hier al geweest alleen, veroni ook, zelf robin en eindelijk jij nu'. 'Vind je dat leuk?', vraagt richella. 'Haha, ja natuurlijk!', zegt jai. 'Dan is het goed', zegt richella met een glimlach. Ze gaan op het bed zitten. Jai duwd haar naar achter een zoent haar. 'Do you like it?', vraagt jai. 'Yes, i like it', zegt richella. Jai gaat nu een stapje verder, hij doet z'n tong erbij. 'Nu tong jij ook', zegt jai tongend,' do you like it?'. 'Yes', zegt richella tongend. Hij gaat met zijn hand onder haar shirt. 'Do you like that?', vraagt jai. 'Yes, yes, yes!', zegt richella exciting. Dan komt opeens kaj binnen. Jai en richella vliegen overeind. 'Kloppen man!', zegt jai. 'O sorry, ik wist niet dat jullie bezig waren, ik wou alleen de gast begroeten, hey, en we moeten zo naar de tandarts', zegt kaj. 'O ja shit...', zegt jai,'sorry richella'. 'Het is niet erg, ik ga wel, ehhh doeiii', zegt richella. Ze loopt de deur uit en loopt naar huis.
Whatsapp gesprek tussen iris en veer:
Veer: heey, hoe was het bij sam? Iris: het was echt leuk
veer: haha, meer details.
Iris: haha okee.
Iris: ik heb getongd .
Veer: oehhh haha net als richella. Iris: ja, hij is zo leuk.
Veer: haha.
Whatsapp gesprek tussen veer en sam:
veer: ik moet je weer ff spreken. Sam: oké, morgen kan je komen alleen dit keer zijn dioni, cassius en kaj er ook...
veer: maakt niet uit, ik neem robin en laura wel mee.
Sam: oke, tot morgen.
Whatsapp gesprek tussen veer en robin:
veer: ga je mee morgen naar cassius?
Robin: ja!
Whatsapp gesprek tussen veer en laura:
veer: ga je morgen mee naar dioni? Laura: ja, tuurlijk!
De volgende dag gaan veer, robin en laura naar het huisje. Ze bellen aan. Sam doet open. 'Kom maar binnen meiden', zegt sam. Robin loopt naar binnen en gaat meteen bij cassius op de bank zitten. Laura en veer lopen achter sam aan naar de kamer van dioni. 'Daar zit dioni', zegt sam. Laura loopt naar binnen en doet de deur dicht. Veer loopt achter sam aan zijn kamer in en doet de deur dicht.
Vannuit robin: ik ga bij cassius op de bank zitten en zie hoe laura, veer en sam de deur uit lopen. Ik kijk cassius aan en glimlacht. Hij glimlacht terug. 'Zo leuk dat je d'r bent!', zegt cassius. Ik ben blij dat hij dat zegt. 'Ik vind het ook weer leuk om jou te zien', zeg ik. Cassius doet een arm om me heen. Ik kijk hem aan en geef hem een kus. Hij lacht. 'Je bent zo schattig hé', zegt cassius. 'Je weet toch', zegt ik lachend. Hij doet z'n shirt uit. En wat daar onder zit...oelala. De vorige keer kon ik het niet zo goed zien omdat we in een zoenpartij zaten. Omg hij is zo sexy! Hij zoent me en ik geniet ervan. Hij doet z'n hand onder mijn shirt en hop shirt weg. Hij gooit z'n tong in de strijd. Ik ga helemaal met hem mee.
Vannuit laura: ik loop dioni's kamer binnen en doe de deur dicht. 'Heey', zegt dioni,'jij moet laura zijn, leuk je te ontmoeten'. OMG! Ik weet niet wat ik moet zeggen..'ehhh ja jou ook', zeg ik verlegen. 'Kom zitten', zegt hij en wijst naast zich op het bed. Ik ga naast hem zitten. 'Ben jij nou ook een fan', vraagt dioni. 'Ehh ja tuurlijk, jullie zijn geweldig....vooral jij', zeg ik. 'Haha leuk om te horen', zegt dioni. Ohh dit is zo geweldig! 'Ehh ja', zeg ik verlegen. Hij slaat een arm om me heen. 'Zal ik je een geheimpje vertellen?', vraagt dioni. 'Ja is goed', zeg ik. hij buigt naar me toe. naar me oor. 'Ik val op ginger's', fluistert hij. Ik bloos en word zo rood als een tomaat. 'Haha, dat is zo schattig', zegt dioni. En hij geeft me een kus op me wang. Nu bloos ik nog meer.
Vannuit veer: ik loop sam's kamer in en doe de deur dicht. 'Nou vertel, heb je nog geplayd?', vraag ik. Hij kijkt me ongelooflijk aan. 'Nee, natuurlijk niet....ik ga dr echt voor! Serieus! Heb je t verteld ofzo', zegt sam een beetje boos. 'Ehh nee, maar ik wil gewoon niet dat je straks daardoor haar hart breekt dus', zeg ik. 'Ja..oke..snap ik...maar ik ga het echt niet meer doen..vertrouw me...', zegt sam. 'Oke, doe ik', zeg ik,'ik ehh ga dan, doei'. 'Doei', zegt hij. Ik loop de deur uit naar woonkamer en zie dan weer robin en cassius in een zoen partij. Ik draai om en loop weer terug. 'Ehh sam, robin en cassius zijn eh', zeg ik. 'Ja dat dacht ik al haha, ik moet leren dus eh...mis kan kaj je ff gezelschap houden?', zegt sam. 'Ehh oke', zeg ik. ik loop de kamer uit naar kaj zijn kamer. Ik klop aan, kaj doet open. 'Hey, is er iets?',vraagt kaj. 'Ehh sam moet leren', zeg ik. 'O haha, kom maar binnen', zegt kaj. Ik loop naar binnen en ga op zijn bed zitten. Hij komt naast me zitten.
Vanuit robin: ik maak me los uit cassius greep. Ik kijk hem aan. Hij lacht. Ik lach terug. Ik ga op hem zitten, duw hem tegen de achter kant van de bank aan. Dan zoen ik hem met me tonggetje en vraag lachend:'do you like it'. Cassius lacht tongend. 'Yes, my darling'. Zegt hij onduidelijk. Ik lacht zich dood. Dan gaat opeens mijn mobiel. 'Kut', zeg ik terwijl ik op neem,'o ik moet naar huis komen? Oké ik kom. Ja tot zo.ik ben heel snel.ja doeii'. Via mobiel praat ik met mijn moeder. Ik doe me shirt weer aan. 'Ik moet naar huis...ehhh tot een andere keer, doeii', zeg ik. 'Ahhh zo jammer...doeiii', zegt cassius en hij geeft me een zoen. Ik loop de deur uit. Op weg naar huis.
Vanuit laura: ik voel me exciting. Dioni glimlacht en duwd me achteruit op zijn bed. Ik voel dat hij ook exciting is en we gaan over in een zoen partij. Hij zoent me over mijn hele gezicht en ginger haren. Dan is hij weer bij mijn mond en hij gooit zijn tong erbij. Het begint rustig,maar dan worden we beiden wild. We gaan als een gek tekeer en ons shirt gaat uit. Dan stopt hij opeens en hij kijkt me aan. 'Je bent de leukste ginger die ik ooit heb gezien!', zegt dioni. Ik giegel. 'Jij bent gewoon al sowieso de leukste', zeg ik. Hij lacht. 'Cutie toch', zegt hij terwijl hij me zoent. Ik word dan opeens weer een beetje verlegen. Ik kijk op de klok. het is al 5 uur en om half 6 moest ik thuis zijn..'ohh ik ehh moet gaan', zeg ik. Ik doe me shirt weer aan. 'Jammer', zegt hij en zoent me. 'Doei', zeg ik. 'Doei', zegt hij. Ik loop het huisje uit, op weg naar huis.
Vanuit veer: kaj komt naast me zitten. 'Ik had van sam gehoord dat je weet dat hij playd', zegt kaj. 'Ehh ja dat klopt, ik zag hem zegmaar dat doen....jij doet het toch niet hè?', vraag ik. 'Tuurlijk niet..alleen hij..wij hadden hem ook al vertelt dat hij moest kappen, maar hij luisterde niet', zegt hij. 'Gelukkig zeg, dat jij het niet doet', zeg ik. 'Haha, ja ik heb genoeg aan 1 leuke', zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Heb je d'r al één op het oog?', vraag ik. Hij lacht. 'Ja', zegt hij. 'Mag ik ook weten wie?', vraag ik nieuwsgierig. 'Ehhh daar kom je wel achter', zegt kaj. Ik kijk naar de klok. Kwart over 5. Ik moet dus naar huis. Hij ziet dat ik naar de klok kijk. 'Moet je naar huis?', vraagt hij. 'Ehhh, ja', zeg ik. 'Het begon net gezellig te worden, maar tot de volgende keer', zegt hij en geeft me een kus op mijn wang. Ik bloos. 'Ehh ja doei', zeg ik. Ik loop het huisje uit naar huis.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanficleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...