Vanuit veer: vandaag is het de verjaardag van sam. Robin komt me ophalen, ze weet dat mijn achter deur altijd open staat dus komt dat vast en zeker door. Ik doe een nieuwe broek aan. Alleen hij is super strak. Had perongeluk een xs gekocht en hij valt super klein, maar het is zo'n leuke broek. Ik heb hem aan, met veel moeite. Ik bedacht me dat ik mijn broek ff kon uitrekken. Dus ik doe mijn benen heel ver uit elkaar enzo om het uit te rekken. Opeens hoor ik krak. Ik kijk naar beneden. Zit er een gat in. Kut. Dan komt robin binnen. 'Wat doe jij nou? Je kan jezelf niet door je broek heen vingeren hoor', zegt robin. Ik kijk haar aan en moet keihard lachen. 'Ik was me broek aan het uitrekken en toen scheurde hij', zeg ik lachend. Robin lacht ook. Ik verwissel snel me broek en we lopen samen naar samuel's feest.
Vanuit iris: ik ben al sinds 11 uur bij sam. Er zijn allemaal tweets voorbij gekomen van mensen die hem feliciteren. Maar ook van haters. Ik heb ook een tweet gekregen en vond hem best bedreigend:' vieze slet! Sam hoort bij mij niet bij zo'n hoer als jou! Ik ga uitzoeken waar je woont en ga naar je huis. Wat daar je te wachten staat...you don't wanna know baby. Dus maak het maar uit.'. Ik heb er niks van tegen sam gezegd. Het is zijn verjaardag. Ik doe alsof er niks is gebeurd. Veer en robin komen binnen. Ik begroet ze. Robin loopt meteen naar cassius. Veer komt naast me zitten. Ik laat haar die tweet lezen. 'Niks van aantrekken, doet ze toch niet', zegt veer. Ik betwijfel het. Volgens mij meent ze het. Kaj zwaait naar veer en ze loopt naar hem toe. Richella en laura komen binnen. Ze komem naast me zitten. Ik laat ze de tweet ook lezen. Richella schrikt ervan. 'Shit, iris, wat als ze het echt doet?', zegt richella. 'I don't know', zeg ik. Laura loopt naar dioni en hij zoent haar meteen. Richella zegt gedag en loopt naar jai. Daar zit ik dan... helemaal alone. Sam is met allemaal vreemden aan het praten. En ik zit alone op de bank. Loner. Ik krijg nog een tweet binnen: 'i kill you babe'. Godver. Het maakt me eigenlijk toch best bang. Vanuit ilse: ik ga samen met danique en rianne ook naar het feest. Ik loop naar binnen en zie meteen een zó leuke boy. Ik zie dat hij ook naar mij kijkt. Hij loopt naar me toe. 'Hey, ik ben james ', zegt hij. 'Heey, ik ben ilse', zeg ik. 'Waar ken je sam van?', vraagt hij. 'Mijn zus is een vriendin van de boys en de meiden van de boys, en jij?', zeg ik. 'Ik ben het broertje van jai', zegt james. We praten verder.
Vanuit danique: ik verveel me een beetje op het feest. Dan bots ik tegen iemand op. 'O sorry', zegt ik. 'Maakt niet uit', zegt hij,'ik ben kevin'. 'Ik ben danique', zeg ik. We praten verder.
Vanuit iris: het is al laat en alle mensen gaan langzaam naar huis. Alleen de boys en girls zijn nog over. Rianne, danique en ilse gaan dan ook. Ik loop met sam naar zijn kamer. Kleed me om en stap in bed. Ik pak me mobiel. Alweer een dreig tweet:' hou ermee op, de klok tikt, binnen 24 uur moet het uit zijn anders...je zal t wel zien dan'. Ik bibber. Wat moet ik nou? Ik krijg er nog 1:' babe you only got 15 hours left or i will shoot you down xo'. Ik kijk sip. 'Wat is er babe?', zegt sam. Ik kan er niet meer tegen. Ik laat hem de tweets lezen. 'Jezus iris! Had heet eerder gezegd, jij bent veel belangrijker!', zegt sam. Sam beantwoordt de tweet van het meisje:' wtf is jou probleem? Blijf van mijn meisje af! Aandachtstrekker.'. Hij gaat met me in bed liggen. 'Als er iets is of ze staat voor de deur, bel me honey, i'll always protect you', zegt sam. We gaan slapen.
Vanuit laura: ik en dioni rotzooien nog een beetje. We zoenen wat enzo. Dan kleden we ons om en gaan in bed liggen. 'Je bent zo fcking mooi babe. Een echte beauty ginger', zegt dioni. 'Ahhhww das zo lief!', zeg ik terug en zoen hem. We gaan slapen.
Vanuit robin: we liggen lachend in bed. Hij is zo geweldig, we zijn duo penotti samen. Passen echt goed bij elkaar. Hij is knap. Omg. Helemaal als hij zijn shirt uit doet! We gaan slapen.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...