deel 5

281 11 0
                                    

Whatsapp gesprek tussen richella en jai:

jai:hey, kan je morgen langskomen? Richella: ja is goed, ik kom dan met iris, maar die gaat toch dingen met sam doen.

Jai: oké is goed, tot dan.                            

De volgende dag gaan iris en richella naar het huisje. Jai doet open. 'Heey',zegt richella. 'Kom binnen', zegt jai. Richella en jai gaan naar de kamer van jai en op z'n bed zitten met de deur dicht. Iris gaat naar sam en gaat bij hem op z'n bed zitten met de deur dicht.                              

Vanuit richella: we zitten op het bed. Jai doet een arm om haar heen. 'Heb je nog leuke dingen gedaan toen je zonder mij was?', zegt jai. 'Jaa, veel aan je gedacht', zeg ik. Hij zoent me. Ik glunder. 'Zo zie je er zo mooi uit hé, als je glundert', zegt jai. 'Hihi', zeg ik verlegen. Hij duwd me op het bed en begint me overal te zoenen. Zijn handen gaan onder mijn shirt. Hij doet mij shirt uit. En zoent me buikje. Dat vind ik fijn. Hij merkt het een gaat door. Hij komt weer bij mijn mond en we tongen er op los.                                  

Vanuit iris: 'heey, sam',zegt Iris. Sam zoent me meteen. Ik zoen hem terug en we beginnen meteen met een heftige zoenpartij. Sam stopt dan oppeens. 'Sorry, ik ben een beetje chagrijnig', zegt hij. 'Maakt niet uit',zeg ik. Hij glimlacht. Ik zoen hem. Hij duwd me tegen de muur aan. De muur achter me doet pijn. Sam duwd me kei hard. Ik kreun van de pijn. Hij stopt meteen. 'Ehh sorry'zegt sam. 'Geeft niet', zeg ik. Me rug doet pijn. Sam loopt de deur uit en komt terug met een tube. 'Dit zorgt ervoor dat de pijn minder word', zegt hij. Hij doet mijn shirt uit en zoent me. Ik ga op het bed liggen op me buik. Sam smeert de inhoud van de tube op mijn rug en masseert mijn rug.                    

Vanuit richella: jai tongd zo geweldig. Ik voel me goed. ik voel me gelukkig met hem. Ik doe zijn shirt uit. 'You're great', zegt jai tongend onverstaanbaar. 'I like it', zegt ik tongend onverstaanbaar. Jai gaat met z'n hand naar beneden en......dan gaat de deurbel. 'Ik ben zo terug', zegt jai. Hij doet z'n shirt weer aan een loopt de deur uit.

Vanuit iris: sam kan goed masseren. De pijn in me rug verdwijnt. Ik draai me om en zoen hem. Hij gooit de tube op de grond en komt op me liggen. Ik trek z'n shirt uit. We zitten heel innig te tongen.                              

Vanuit richella: ik zit zonder shirt te wachten tot hij terug komt. Eidelijk is jai terug. 'Sorry, dat was de postbode', zegt jai. Ik lach. 'De postbode? Haha', zeg ik. 'Nou eh waar waren we', zegt hij en hij trekt zijn shirt. Ik trek hem naar me toe en we vallen samen op het bed. We tongen en hij streelt me rug. Hij stopt en kijkt me aan. 'Ga je morgen mee met de jongens en ik naar the place, een soort club?', vraagt jai. 'Ehh tuurlijk, zal ik iris, veer, laura en robin ook meevragen?', vraagt richella. 'Ja is goed, gezellig', zegt jai. Ik ga rechtop zitten en doe me shirt aan. 'Ik moet paardrijden, dus tot morgen', zeg ik. Hij geeft me een zoen. 'Tot morgen', zegt jai. Ik loop de deur uit naar sam zijn kamer. Ik klop aan. 'Iris, kom je? We moeten paardrijden', zeg ik.                                          

Vanuit iris: we tongen er op los en worden een beetje exciting. Dan klopt er iemand op de deur. Het is richella. 'Jaja ik kom eraan', zeg ik. Ik doe mijn shirt aan en geef sam een kus. 'Doei', zeg ik. 'Doeii cutie', zegt sam. Ik loop de deur uit. Samen met richella loop ik naar huis.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu