deel 13

184 8 0
                                    

Vanuit laura: ik krijg een whatsapp van een braviour en vriendin: dioni vroeg een paar vriendinnen van me om een naaktfoto te sturen op kik. Serieus, nee! Denk ik. Ik app terug: hoe weet je dat? Ze app terug: van vriendinnen en hij heeft zelf ook gedaan, hij spoort niet lau!maak het uit!

Later die dag sta ik bij dioni op de stoep. Ik bel aan. Sam doet open. 'Is dioni er?', vraag ik. 'Ja, ga maar naar zijn kamer', zegt sam. Ik loop naar dioni zijn kamer en doe de deur dicht. 'Hey babe, wat een verassing', zegt dioni. 'What the fuck, denk jij mee bezig te zijn?!', zeg ik boos. 'Wat', zegt hij verward. 'Waarom heb je naaktfoto's gevraagd aan die meiden?! Spoor je wel', zeg ik boos. 'Hoe weet je dat?shit', zegt dioni. 'Je vroegd het aan de beste vriendinnen van een vriendin en die vertellen elkaar dus alles en ze vond dat ik het ook moest weten', zeg ik,'heb je niet genoeg aan mij?'. 'Tuurlijk wel', zegt hij maar hij kan z'n zin niet af maken. 'Wat is er mis met jou?!', vraag ik. 'Niks...', zegt hij. 'Serieus, zeg het gewoon!' Zeg ik schreeuwend. 'Het gaat je niks aan, oké!', schreewt hij terug. 'Oké, dan niet, dan ben ik klaar met jou!', zeg ik boos. Ik wil weglopen maar dan. 'Laura, wacht!', zegt hij. 'Ga je t vertellen?', vraag ik. Hij geeft geen antwoord. Ik fake een smile. 'Dan is het uit, doei dioni!', zeg ik en ik loop boos weg. De deur uit en naar huis.                                

Vanuit dioni: shit. Dit was niet de bedoeling. Ik loop me kamer uit. De woonkamer in. Daar staat sam. 'Ze zag er boos uit, whats up?'zegt sam. 'Het is uit', zeg ik bot. 'Waarom? Ben je gek geworden?'vraagt hij. 'Ik heb vriendinnen van een vriendin van haar om naaktfoto's gevraagd oké?! Dus ik ben inderdaad gek geworden! Dat vond zij ook al!', zeg ik boos en loop weer naar mijn kamer.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu