deel 21

174 7 0
                                    

Vanuit robin: de bel gaat en de eerste schooldag is eindelijk voor bij. Ik ga langs cassius, ook omdat ik wil zien of Iris er dat nog is. Ik fiets super snel naar het huisje. Ik bel aan. Iris doet open. Ze ziet er niet uit. 'Wow, wat zie jij er uit', zeg ik. 'Jij ook hallo', zegt ze terug. Ik loop naar binnen. Ik loop naar cassius zijn kamer. 'Heey beauty',reageert cassius blij. 'Ik heb nu al huiswerk, zelfs so's opgekregen',reageer ik chagerijnig terug. 'Ahhh babe toch', zegt hij terug. 'Ik wou je gewoon zien, maar moet nu gaan, allemaal huiswerk', zeg ik en ik zucht. Cassius zoent me. 'Doei dan', zegt hij. 'Doei', zeg ik. Ik loop de deur uit naar de woonkamer. ik spring op mijn fiets en fiets naar huis.                                

Vanuit richella: ik fiets snel naar huis. Ren naar boven en maak snel me huiswerk. Jai heeft me een sms gestuurd dat hij me wou spreken om 4 uur en het is nu KUT  5 voor 4. Ik ren naar beneden en spring om me fiets. Ik fiets snel naar het huisje. En bel daar hijgend aan. Cassius doet open. 'Jai is in z'n kamer', zegt hij. Ik loop naar binnen, naar jai zijn kamer. Ik kom binnen. 'Kom naast me zitten', zegt hij en ik ga naast hem op zijn bed zitten. 'Wat is er?', vraag ik geshockt. 'Waarom was jij gister met joey en waarom nam hij op?', vraagt hij. 'Vrienden zijn soms bij elkaar', zeg ik droog. 'Wees gewoon eerlijk! Je gaat vreemd! Je hebt een ander!', schreeuwt jai boos. 'Ik ben eerlijk, ik ga niet vreemd en heb geen ander', zeg ik rustig. 'Vertrouw je me niet ofzo?', vraag ik. 'Je bent niet te vertrouwen! Ik heb geen idee of je liegt!',roept jai. Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Zo'n relatie wil ik niet chel, het is uit...ga weg', zegt hij rustiger. Er lopen tranen over mijn wangen. Ik sta op en ren het huisje uit. Spring op mijn fiets en fiets huilend naar huis.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu