Whatsapp gesprek tussen richella, jai, caissius, robin, dioni en laura:
dioni: zullen we afspreken bij het huisje? Kunnen we film kijken. Richella: is goed.
Robin: prima.
Jai: om 8uur?
Laura: ja.
Jai: tot dan.
Vanuit laura: we komen met z'n 3e bij het huisje aan. Ik bel aan. Cassius doet open. 'Kom binnen', zegt hij. We lopen naar binnen. Jai en dioni zitten al op de bank. Ik ga naast dioni zitten. Richella naast jai en robin en cassius gaan om naast elkaar zitten. De film begint. Dioni slaat een arm om mee heen en ik zit dicht tegen hem aan. Het is een spannende film. Dan is hij afgelopen. Jammer. 'Laten we nog even naar de club gaan', zegt jai. 'Prima', zeg ik. We lopen met z'n alle naar de club.
Vanuit robin: eigenlijk heb ik vandaag geen zin om naar de club te gaan. Ik sta gewoon stil terwijl de rest danst. 'Is er iets', vraagt cassius nog. 'Nee', zeg ik bot. Ik ga naar de bar en haal een cola. Ik sta loner aan de bar terwijl de rest lol heeft.
Vanuit richella: ik hou van deze club. Word hier altijd helemaal losjes. Altijd lol hier. We dansen met z'n 5e want robin is chaggie ofzo. Jai zoent me. Ik lach naar hem. Ik vind het zo stoer dat hij kaj en sam uit elkaar haalde omdat ze vechten. Hij heeft gewoon swek. Hij is zo lief. I'm in love!
Vanuit cassius: robin doet raar. Er is iets. Weet niet wat ik moet doen. Weet niet of het aan mij ligt. Ik heb toch niks gedaan? Ik geef haar wel wat tijd. Dat is denk ik wat ze nodig heeft.
Vanuit dioni: ik sta vanaf een afstand een beetje te flirten met een meisje. Ze is best leuk. Ik hoop alleen dat Laura het niet ziet. We hebben nog niet officieel dus het mag gewoon. Ik kijk om me heen. Zie dat laura niet op me let, dus ik glip weg naar het meisje toe. Ik sta een beetje te flirten en te praten. Ik geef haar mijn nummer.we lachen samen.
Vanuit laura: ik ben dioni kwijt en zie hem met een ander. Ik ben boos en verdrietig. Ik loop naar de bar waar Robin is. 'Wil je ook weg?', vraag ik. 'Ja', zegt robin. We lopen samen naar richella en zeggen dat we weggaan. Daarna lopen we de club uit op weg naar huis.
Vanuit dioni: ik loop naar jai, cassius en richella. 'Waar is laura?', vraag ik. 'Weg', zegt jai. 'Omdat jij met een ander zat',zegt cassius. 'Kut', zegt dioni,'ehhh ik ga naar huis'. Ik wil net weg lopen maar dan zegt jai:'wij willen ook weg'. Samen lopen we de club uit. Richella gaat naar haar eigen huis. Ik, jai en cassius naar het huisje.
Whatsapp gesprek tussen laura en dioni:
dioni: sorry mop, ik vind haar niet leuk ofzo hoor, jij bent de leukste van iedereen.
Laura: tuurlijk joh, denk je nou echt dat ik dat geloof?
Dioni: ik hoop het alleen, het spijt me zo, was niet te bedoeling.
Laura: je zei vast ook tegen haar dat ze de mooiste is die je hebt gezien enzo.
Dioni: nee! Alleen tegen mijn alles, mijn moppie, jou dus.
Laura: als jij het zegt.....
dioni: trust me, ik maak het wel goed geloof me.
Laura: ehhh oke.
Vanuit laura: ik loop de volgende dag naar het huisje. Ik bel aan. Dioni doet open. 'Hey babe, ik heb je zo gemist!', zegt hij alsof hij me een jaar niet heeft gezien. 'Hoi', zeg ik bot. Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. Dioni zet muziek aan en ik herken het nummer meteen... bij mij. '1 2 3 't is zo simpel als a b c, Dat je in me hoofd zit babe. als een melodie. 1 2 3 't is zo simpel als a b c, en het houd niet op. Jij hoort bij mij!', zingt dioni voor me. Ik voel me wel een beetje speciaal nu. Ik bloos. Dioni zet de muziek uit. 'Jij hoort gewoon bij mij laura, andere meisjes doen er niet toe, want niemand kan doen wat jij met me doet', zegt dioni. Ik glunser helemaal. Dit is zo lief! 'Ahhw, het is al goed', zeg ik. Hij glimlacht. 'Daar ben ik blij om', zegt hij blij. We staan op en lopen naar zijn kamer.
Vanuit cassius: gister heb ik robin een whatsappje gestuurd om te vragen of ze vandaag langs komt een ze komt. Er word aangebeld, ik doe open. 'Heey babe', zeg ik. 'Heey', zegt robin. Ze loopt naar binnen en gaat richting mijn kamer. Ik volg haar. We lopen mijn kamer in en ik doe de deur dicht. Ze gaat op me bed zitten. 'Ik wil je wat vertellen robin', zeg ik en ik doe de muziek aan. 'Ohhh jij vind dat ik overdrijf. Vind dat ik rustig aan moet doen maar kijk. En ohhh jij hebt misschien de tijd, maar elk uur met jou is zo voorbij. Door jou voel ik me up up up, niet down down down, maar up up up in the sky! Door jou voel ik me up up up, oh niet down down down, maar up up up in the sky!', zing ik. Ik zie dat robin glimlacht en glunderd. 'Ahw, dat is zo lief', zegt ze. 'Ik meen het ook robin! Ik wil je boy zijn robin, wil je dat ook?', vraag ik. 'Ehhh ja!', zegt robin blij. Ze springt op en geef me een knuffel. Ik zoen.haar.
vanuit richella: ik ga vandaag met jai naar de bios. Hij komt me ophalen. Hij belt aan. Ik doe open en stap meteen naar buiten. 'Hey', zeg ik. 'Hey', zeg jai. We lopen samen naar de bios. De film is heel leuk en spannend. We zitten in de loveseats. Ik zit tegen hem en hij heeft een arm om me heen geslagen. Hij fluistert iets in me oor. Ik begrijp het eerst niet maar dan denk ik omg! Hij wilt verkering! Met mij! 'Ja, graag',fluister ik terug en hij zoent me. Als de film is afgelopen. Lopen we beiden naar ons eigen huis.
Vanuit dioni: we zitten een beetje te rotzooien. Ik zit te twijfelen of ik het zal vragen. Ik wil het namelijk graag officieel maken. Ik ga het doen. 'Laura? Ik wil het graag officieel maken...jij ook?', vraag ik. 'Ehhh ja', zegt ze. 'Oké...dan hebben we nu officieel wat', zeg ik blij. Laura glimlacht.
2uur later gaan robin en laura naar huis.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...