Vanuit richella: het is zaterdag. Ik verveel me, dus ik ga maar naar stal. Laura is er ook. Ze gaat estasi longeren. Ik zit in de kantine. 'Hey', zegt iemand. Ik draai me om, het is joey. 'Hey', zeg ik terug. Hij komt naast me zitten. 'Hoe gaat ie?', vraagt hij. 'O, wel goed', zeg ik. 'Heb je nog wat gehoord van jai?', vraagt hij. 'Nee, wat zou ik moeten horen dan?', vraag ik. 'Dat hij je terug wilt, hij is echt stom dat hij het uit maakte, ook al was het mijn schuld', zegt 'het is niet jou schuld, joey', zeg ik. 'Wilt hij je niet terug ofzo', zegt hij. 'Denk het niet', zeg ik. 'Jij wilt hem wel terug, hé...ik zie het aan je', zegt joey. Ik moet lachen. 'Misschien', zeg ik. 'You go girl! Niemand houd je tegen!', zegt joey. Hij heeft gelijj. Ik loop de manege uit stap op mijn fiets en fiets door de regen naar jai. Ik bel aan. Kaj doet open. Hij ziet dat ik het ben een laat me binnen. Ik doe me natte jas uit en ga op de bank zitten. 'Ik roep jai', zegt kaj. Hij loopt weg. Ik wacht een paar minuten en dan zie ik jai. 'Waarom ben je hier?', vraagt jai. 'Jai, jai het spijt me, maar joey is echt een vriend van me. Hij is niet knap en niet jou. Ik wil hem niet, maar jou.', zeg ik meenend. 'Richella...ik...ik weet niet zo goed wat ik er mee moet', zegt jai. 'Hoe zo?', vraag ik. Op dat moment komt iemand de woonkamer in. Het is een meisje en ze is mooi.... 'jai, kom je?', zegt het meisje en lacht naar hem. Shit denk ik. Hij heeft al een ander. Ik sta op en loop naar de deur, trek mijn jas aan en stap naar buiten. 'Richel wacht!',roept jai nog maar ik fiets al weg. Vanuit iris: het is 5 uur en richella komt naar mijn huis. We gaan vandaag logeren. Er word aangebeld. Het is richella ze stapt naar binnen. 'Jai was gewoon met een ander meisje aan het chillen', zeg ik boos. 'Oh bad boy aziaat', zeg ik. 'Gaat wel goed tussen jou en sam dan?', vraag ik. 'Ja', zegt iris. We lopen naar boven. 'Zullen we naar een club gaan ofzo? Anders word t saai, mis kan ik een ander hosselen', zegt richella. 'Ja is goed, welke?', vraag ik. 'Little holland, daar gaat veer ook heen, kunnen we dr stalken haha', lach ik. 'Die is wel leuk', zegt iris.
Vanuit veer: het is 8 uur en ik sta voor de deur van melissa te wachten. Ze komt naar buiten. Ze heeft een rokje en een helpje aan. Ziet er echt heel sletterig uit. Ik heb een jurkje aan. We lopen samen naar de club. Bij de club aangekomen laten we onze ID's zien en dan mogen we naar binnen. Je hoort meteen luid muziek en je ziet heel veel mensen. Melissa heeft meteen al jongens op het oog en loopt er heen. Daar sta ik dan helemaal alone. Waarom ben ik meegegaan? Ik wist dat dit zou gebeuren. Ik ga aan de bar zitten. Er komt een knappe boy naast me zitten. Hij bestelt 2 bier. 'Hey', zegt hij een kijkt naar mij. 'Hey', zeg ik terug. Hij krijgt z'n bier en geeft er 1 van aan mij. Ik kijk hem aan. 'Drink nou maar op, cadeautje van mij', zegt hij. Ik pak het glas en drink het in 1 keer op. 'Zo jij had dorst, wil je nog wat? Ik betaal', zegt hij. Meteen zeg ik:' ja'. Ik glimlach naar hem. Hij bestelt 2 shots. Hij krijgt ze en geeft er 1 aan mij. Ik gooi het in 1 keer in mijn mond. Zo blijft het doorgaan.
Vanuit richella: ik en iris zijn eindelijk binnen. Er stond zo'n lange rij. We waren en beetje laat. Iedereen was al binnen en we moesten wachten tot er mensen weg gingen. Anders werd het te druk binnen. En het duurde lang! Niet normaal. De club is echt groot. Ik zie veer nergens. Melissa ook niet. Alleen Iris. Er gaat een jongen achter iris staan en gaat dr schuren. Ze stapt naar voren en loopt snel weg. Ik volg haar. Ik word aangesproken door tanya. Toevallig dat ze er ook is. We staan te praten. Ik wil me omdraaien naar iris, maar zie dan dat Iris er niet meer staat. Kut, ik ben dr kwijt. Ik loop de hele club rond opzoek naar iris.
Vanuit iris: ik ben richella kwijt pech. Ik dans loner. Er komt een jongen naar me toe. Ik loop van hem weg. Ren. Dan bots ik tegen iemand op. 'Sorry', zeg ik. Dan zie ik dat het kaj is. 'Hey', zeg ik. 'Hey iris', zegt kaj. 'Grappig, veer is er ook', zeg ik. Hij geeft geen antwoord. 'Heb jij richella gezien?', vraag ik maar. 'Nee', zegt hij. Ik loop weg en zoek verder naar richella.
Vanuit veer: ik heb al best veel gedronken. Gelukkig niet té veel. 'Ga je mee ff naar buiten een luchtje scheppen?', vraagt de jongen. Mij boeit het niet dus ik zeg maar ja en loop mee. Als we buiten zijn betast hij me gelijk. Ik heb dr geen zin in dus duw hem van me af. Hij komt weer naar me toe. Houd mijn polsen vat, duwd me tegen de muur en ik voel zijn tong in mijn mond rondjes draaien. Ik probeer hem te schoppen, maar het lukt niet, hij is te sterk! Ik bijt op zijn tong. Hij geeft me een stomp tegen mijn hoofd. 'Wel meewerken ja? Ik betaalde de drankjes en nu moet je me terug betalen. Hij gaat met zijn hand naar beneden. NEE! 'HELP! HELP! ALSJEBLIEFT HELP ME!', schreeuw ik.
Vanuit iris: eindelijk zie ik richella. Ik loop naar haar toe. 'T is saai hier, laten we naar huis gaan', zeg ik. Richella knikt. We lopen naar huis. Thuis aangekomen is het 2 uur. We kleden ons om enzo en gaan slapen.
Vanuit veer: hij maakt mijn broek los. Ik begin zachtjes te huilen. 'Niet huilen, je wilt het zelf', zegt hij. 'NEE!', schreeuw ik en ik schop hem keihard. Hij valt bijna. Ik schrik en hij slaat me vol tegen mijn oog. Straks krijg ik een blauw oog. Dan komt er opeens iemand aan. Hij duwd de jongen van me af en slaat hem keihard in zijn face. De jongen slaat hem ook keihard. Het loopt uit tot een fight. Totdat hij die jongen in z'n balle schopt en dat die jongen flauw valt. Hij draait zich om naar mij en loopt naar me toe. Ik word bang. Ik weet niet of hij ook dingen wilt doen met me. 'Gaat ie?', vraagt een bekende stem. 'Huh, ken ik jou?', vraag ik. 'Veer.......ik ben het........kaj', zegt kaj. Omg kaj heeft me gered! Ik vlieg om zijn hals. 'Oh kaj! Ik was zo bang! Je bent echt mijn held!', roep ik. Kaj lacht een beetje. 'Gaat het wel met je?', vraag ik bezorgd. 'Ja vast wel, maak me meer zorgen om jou', zegt kaj. 'Ik denk alleen dat ik een blauw oog krijg voorderest was je net op tijd', zeg ik. 'Gelukkig', zegt hij. We lopen weer naar binnen. 'Zal ik je naar huis brengen?', vraagt hij. 'Ik wil niet naar huis.........kan ik niet bij jou blijven slapen?', vraag ik. Stilte. 'Is goed', zegt kaj. We lopen de club uit en lopen naar het huisje. Kaj doet de deur open en ik stap naar binnen. 'Waar wil je slapen?', vraagt hij. 'Bij jou', zeg ik. Hij kijkt verrast. 'Oké', zegt hij. Hij loopt naar zijn kamer en ik volg hem. Hij geeft me een grote shirt en ik kleed me om. Hij kleed zich ook om. Ik ga op t bed zitten en doe mijn handen voor mijn ogen. Kaj komt naast me zitten en drukt me tegen hem aan. 'Het is goed, je bent veilig', zegt hij. Ik kijk hem aan en er valt een stilte. Ik buig langzaam naar hem toe en kus hem. Ik buig weer van hem af en ga in het bed liggen. Hij komt naast me liggen en doet het ligt uit.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...