Vanuit iris: ik kreeg net te horen dat veer in het ziekenhuis ligt. Ik ga zo naar dr toe, want ik sta nu al voor sam's deur aantebellen. Hij doet open. 'Hij heeft me ontslagen!', zeg ik blij. 'Yesss', zegt sam. Ik loop naar binnen. We gaan op de bank zitten. 'Veer ligt in t ziekenhuis', zeg ik. 'Wat is er gebeurd?', vraagt sam. 'Ik heb geen idee, ik ga zo naar dr toe', zeg ik. 'Als je even wacht gaan de jongens en ik met je mee', zegt sam. 'Top idee', zeg ik. We praten verder een krijgen het over té grappige dingen. 'Do you wanna meet john?', vraagt sam opeens. 'Ehh wie is John?', vraag ik. 'Ja, dat zie je dan wel', zegt hij. 'Hoe groot is hij? Wat voor haar? Huidskleur? Enzo?', vraag ik. '18, zwart haar en ja gewoon blank, echt een knapperd', zegt sam. Ik kijk hem raar aan. Dan kijkt hij naar beneden. Ik volg zijn blik en dan zie ik het. 'Ohh', zeg ik giechelend. Dan komen de jongens binnen.
Vanuit kaj: we zitten in de auto van sam op weg naar het ziekenhuis. We komen aan en lopen naar binnen. Iris looot naar de receptie en wij wachten er bij. Iris loopt naar ons toe. 'Ze is op de 2de etage', zegt ze. We lopen via de trap naar de 2de etage, iris loopt voor en wij volgen. We komen bij een kamer. 'Dit moet het zijn', zegt iris. We lopen naar binnen en zien daar een kind liggen. Ze kijkt op. 'O my God jullie zijn b-brave!',gilt het meisje. 'Dit is veer niet', zeg ik. We draaien ons om en lopen snel de kamer uit. We lopen verder en lopen de eerstvolgende kamer in. Ik zie laura en robin zitten en dan zie ik ook veroni in het bed liggen. Ze ziet er niet uit. Allemaal snijwonden. 'Wow veer!', roept iris,'wat is er gebeurd?'.
Vanuit veer: ik kijk ze aan. 'Ook hallo', zeg ik. 'Wat is er gebeurd?', zegt kaj. Ik zucht. 'Ik werd ontvoerd door een man, hij sneed in me en waarschijnlijk dacht hij dat ik dood was want na 2 dagen snijden en in mijn hals wezen snijden dumpte hij me gewoon op straat, hij gooide me uit de auto', zeg ik. 'Jezus', zegt kaj. 'Maar verder gaat het wel', zeg ik verder. Ze pakken een stoel en gaan om me bed zitten.
Vanuit richella: we zitten in het vliegtuig terug naar huis, het was zo leuk. Ik kreeg een sms dat veer in het ziekenhuis lag, daarom gaan we eerder terug, een paar uur eerder dan. Ik hoop dat onze verrassing voor iedereen nog door gaat. Dat zal echt te gek zijn! ik kom eindelijk bij veer aan. 'Heey people',zeg ik. 'Heey chel', zegt iedereen. Jai komt er ook aan en ze begroeten hem ook. 'Gaat het snel over?', vraag ik. 'Met deze zalf wel, 2 weken ofzo', zegt veer,'maar ik word wel morgen uit het ziekenhuis ontslagen!'. Ik kijk jai aan en glimlach. 'Smeer die zalf er dan maar vaak en dik op.....want', zeg ik. 'Want wat?!', zegt robin. 'Roestig, roestig', zeg ik en ik kijk naar robin. 'Want over 1 week...gaan we met z'n 10e....op wintersport!', zeg ik blij. 'Omg! Ja!', schreeuwt veer en ze sprint uit bed en geeft me een knuffel. 'Ik kan niet skiën', zegt iris. 'Ik ook niet goed ofzo', zeg ik. 'Ik skie ook niet maar snowboard', zegt sam. Iedereen is heel enthousiast en blij.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanficleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...