Vanuit robin: eindelijk is het zover. We gaan op wintersport! Veer haar wonden zijn helemaal dicht gegroeid. Beter voor haar. Ze ziet er al veel beter uit en ze is ook blijer. Soms zie je nog een paar littekens, maar niet heel erg. Ze heeft geluk gehad. Ik heb ook begrepen dat veer en kaj weer hebben. Ik dacht echt dat het nu definitief uit was. Daar heeft ze ook geluk mee. Ze is gewoon een lucky girl. Ik pak de laatste spullen in en zet mijn koffers en tassen bij de deur. Zo ik ben klaar om te gaan!
Vanuit kaj: ik heb veer al opgehaald. Ik merk dat ze er erg veel zin in heeft. We halen ook danique, robin en rianne op. Met z'n 5e rijden we naar Schiphol. Daar aangekomen zien we de rest al staan. Ik parkeer de auto en loop naar ze toe. 'Heey', Roep ik. We begroeten elkaar en lopen schiphol in.
Vanuit richella: we hebben onze koffers afgegeven en we lopen met onze bagage door. We komen bij heel veel winkels en we lopen er een paar in. Dan is het eindelijk 15:32 over een kwartier vertrekt ons vliegtuig we lopen erheen en kunnen meteen het vliegtuig in. We hebben business class seats. Lekker breed. We gaan zitten en doen onze bagage weg.
Vanuit jai: het vliegtuig stijgt op en daarna kunnen we onze gordels los doen. Richella komt tegen me aan liggen. Ik kijk naast me en zie dat iedereen bij elkaar ligt. Leuk, heb er zin in!
Vanuit rianne: eindelijk is de reis afgelopen. We landen op het vliegveld van basel. Onze skigebied ligt dichtbij interlaken. Heel groot met leuke clubs in de buurt. Het vliegtuig is geland. We pakken onze bagage en lopen het vliegtuig uit. Buiten is het erg mooi weer. 'O yeahh, de alpen zon! Here we come!', roept veer. Zij heeft er helemaal zin in. Ik niet. Ik haat de kou en sneeuw. Ik snap niet waarom ik mee ben gegaan maar ja, nu ben ik er al. 'Als het daar maar niet koud is, dan vind ik het prima',zeg ik. 'Het is wintersport, tuurlijk is het koud!', zegt dioni. 'Ik ga jullie allemaal inpeperen!', roept jai. 'Dacht het niet', zeg ik. 'Ik ga jou wel eerst inpeperen!', zegt richella. We lopen lachend naar buiten daar is het best koud. 'Het is nu al koud', zeg ik. 'Ja lekker hé', zegt veer. 'Nee', zeg ik. We stappen in een taxi en rijden naar ons hotel.
Vanuit jai: we komen aan in de sneeuw. Als we uit mogen stappen ren ik naar buiten en maak ik allemaal sneeuwballen. Ik probeer ze allemaal in te peperen. Het lukt niet helemaal. Ik word ook ingepeperd. Uiteindelijk gaan we het hotel in helemaal onder de sneeuw. We hebben 6 kamers, 5 kamers 2 persoons en 1 kamer 3 persoons. 'Ik denk dat we wel weten wie er bij wie gaat', zegt kaj. 'Ja', zegt iedereen.
Vanuit laura: ik pak een sleutel en loop met dioni de trap op met onze koffers. '2de etage nummer 24', zeg ik. We lopen langs de kamer en zie dan nummer 24. Ik maak de kamer open en loop naar binnen. De kamer is mooi. Knus, luxe, oudbollig, maar toch ook modern. We hebben een mooi groot balkon en een kingbed. Heerlijk gewoon.
Vanuit iris: we hebben over een half uur afgesproken om skies te halen. De jongens gaan allemaal snowboarden en de meiden skiën. Ik pak mijn koffers uit en ga op t bed ligging. ahhhh wat ben ik moe! Sam pakt ook uit. Ik begluur hem als hij uitpakt. 'Kan je het zien?',vraagt sam lachend. 'Eigenlijk niet', zeg ik lachend terug. Sam loopt naar me toe en geeft me een kus. 'Ik ben zo blij dat alles eindelijk een beetje normaal is', zegt hij. 'Ja, we hebben wel wat meegemaakt zeg...', zeg ik. Hij loopt naar de badkamer en komt met een big smile terug. 'We hebben een jacuzzi, join je me?', vraagt hij. Hij kijkt me met een big smile aan. 'Oké, maar ik heb geen bikini mee', zeg ik. 'Ik heb ook niks mee', zegt sam uitdagend en hij loopt de badkamer in. Ik moet lachen en ga dan ook de badkamer in.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fiksi Penggemarleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...