Vanuit iris: morgen begint school weer...zo leuk. Heb dr echt geen zin in. We hebben wel echt geluk dat we over zijn gegaan naar 4 havo. Danique en ilse komen dit jaar in de brugklas van vwo. Echt slim zijn ze ofzo. Gelukkig hebben we vandaag nog vrij. We gaan met de boys naar het strand. Het is weer helemaal opgelost en ze zijn weer de beste vrienden. Ze doen ook meer dingen nu zonder ons gewoon. Fijn voor ze. Ik trek mijn bikini aan en pak een tas en doe daar een handdoek, zonnebrand, zonnebril en geld in. Ik app sam dat ik klaar ben. Hij mag al auto rijden, want hij is 18. Sam komt eraan. Cassius zit al in de auto. Ik stap zijn auto in en we halen robin en richella op.
Vanuit kaj: de boys hadden besloten dat ik en sam zouden rijden. Dioni en jai zitten in de auto al. We rijden langs laura en ze stapt de auto in. Daarna rijden we langs veer en ze stapt de auto in. We rijden naar zandvoort. We komen aan en zien dat sam zijn auto er al staat. Die zijn vast al op het strand. Ik parkeer de auto en we stappen uit. 'Wow het is echt mooi weer', zegt veer. Ik kijk omhoog het is en strakke blauwe lucht. Geen enkel wolkje te zien. We lopen naar het strand en zien sam, iris, robbin, richella en cassius al liggen. We lopen er naar toe en gaan er bij liggen.
Vanuit jai: 'wie gaat er mee zwemmen?', vraag ik. Alle jongens staan op, de meisjes blijven liggen. 'Zo, eerst zonnen', zegt veer. En de meisjes knikken. Ik kijk de jongens aan. En ze weten precies wat ik denk. Ik tel af. '3,2,1, nu!', zeg ik. We pakken ieder ons meisje en rennen ermee naar de zee en gooien ze erin.
Vanuit robin: fijn nu ben ik helemaal nat. Ik sta op en wil weglopen. Maar dan gooit cassius modder tegen me buik. 'Zo word jij ook neger', zegt hij. Ik lach. Ik spoel het modder eraf. Pak stiekem een handje modder en gooi het tegen zijn sixpack. 'Nu vraag je er om', zegt cassius. En hij bedekt me helemaal met modder.
Vanuit veer: ik zat net zo lekker te zonnen. 'Oeh fijn is dit zeg', zeg ik. Hij lacht. 'Altijd toch', zegt hij. Ik sta op en loop weer naar mijn handdoekje. Ik ga er op liggen en voel de warme zon op mijn lichaam branden.
Vanuit jai: richella moet lachen. We zwemmen samen verder de zee in. 'Ach zwemmen is ook leuk', zegt ze. 'Haha, zeker. vooral met mij', zeg ik. Ze moet lachen. 'Met jou is alles leuk', zegt ze. Ik zoen haar.
Vanuit laura: 'en bedankt', zeg ik lachend. Dioni moet ook lachen. 'Graag gedaan', zegt hij. We gaan richting het diepe. 'Ik wil volgend jaar met jou naar Spanje gaan', zegt dioni. 'Ja, dat lijkt me zo leuk!', zeg ik. 'Alleen moeten we elkaar dan wel nog leuk vinden', zegt dioni. 'O, dat lukt wel', zeg ik. We zoenen.
paar uur later
Vanuit jai: Iedereen is naar huis gegaan. Ik verveel me te erg. 'Kom we doen twitcam', zegt dioni. 'Top idee', zeg ik. 'Ik doe niet mee', zegt cassius. 'Ik ook niet', zegt kaj. 'ik ook niet', zegt sam. 'Prima', zeg ik. We starten op en zetten op twitter dat we twitcam doen. Al meteen hebben we 500 kijkers. We doen hele rare dingen. We besluiten om iemand te bellen. Het word richella. Ik bel:' omg, ben jij jai zijn vriendin'. Aan andere kant van de lijn:' richella is ff naar de wc'. Een jongensstem. Wat doet die bij haar. 'Wie ben jij?', vraag ik. 'Joey', zegt joey. Ik hang meteen op en loop richting mijn kamer.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...