Vanuit veer: ik en kaj staan al te wachten. Waar blijft iedereen? 'Als ze er over een kwartier nog niet zijn gaan we alleen hoor', zeg ik. 'Ja, hoe langzaam kan je zijn', zegt kaj. Dan komen danique, rianne, ilse, laura en dioni aangelopen. 'Eindelijk', zeg ik. 'Ja we hadden vertraging door danique', zegt ilse. 'Ja, sorry', zegt danique. 'En waar blijft de rest?', vraag ik. 'Geen idee', zegt dioni. 'Ik ga robin wel ff halen', zegt Laura en ze loopt weg. Even later komt ze met robin en cassius aangelopen. 'Eyy', zegt cassius. 'Hey', zegt dioni. Sam, iris, jai en richella lopen ook naar ons toe. We lopen met z'n alle naar een winkel waar we ski en snowboard schoenen en snowboards en skies kunnen huren.
Vanuit ilse: we hebben allemaal spullen gehuurd en zetten ze in de schuur. We lopen naar het restaurant en gaan eten. Na het eten is het 8 uur. We spreken af om om 9 uur weer te verzamelen, dan gaan we naar little londen. Dat is een gave club. Heb er zin!
Vanuit robin: het is 9 uur en iedereen staat al klaar. We lopen naar little londen. In de club geven we onze jassen af en lopen meteen naar de bar. 'Ik trakteer op bier!', zegt jai. Iedereen wilt en jai haalt het bier. Ik pak het glas. Ik heb nog nooit bier gehad. Ik neem een slok. GADVERDAMME! Dat is echt vies! 'Gadver', zeg ik. Iedereen lacht. 'Niet lekker?', vraagt cassius. 'Nee', zeg ik. 'Wil je iets anders?', vraagt jai. 'Doe maar gewoon cola', zeg ik. 'Prima', zegt jai. Hij loopt naar de bar en later komt hij terug met een cola. 'Dankje', zeg ik.
Vanuit danique: ik dans met rianne en ilse. Die andere zitten alleen maar klef te doen. Volgens mij zijn sommige ook dronken. 'Heey',hoor ik opeens. Ik draai me om. 'O hoi', zeg ik terug. Ik bekijk de jongen. Hij heeft zwart haar en is super knap. Hij lacht naar me. Wow zijn lach. 'What's your name?', vraagt hij. 'Ehh ik heet danique', zeg ik. 'O ook nederlands, leuk', zegt de jongen. 'Ja, hoe heet jij dan?', vraag ik. 'Dylen', zegt hij. Ik kijk hem aan. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Wil je wat drinken?', vraagt dylen. 'Ja, doe maar wat', zeg ik. We lopen samen naar de bar. Dylen bestelt 2 bacardi cola. Hij geeft het glas aan mij. Ik drink er wat van. 'Lekker?', vraagt hij. 'Ja!', zeg ik.
Vanuit rianne: ik en veer zitten op een bank in de club. De rest danst ergens. Ik ben nu al moe echt erg. 'Danique gaat wel lekker met die boy', zegt veer. Ik kijk naar danique's richting. 'Ja, waarschijnlijk krijgen ze iets...kijk ze dan, het is duidelijk', zeg ik. 'Ja sowieso', zegt veer. Kaj komt eraan. Veer staat op even loopt naar hem toe. Ze lopen samen weg. Fijn, nu ben ik alleen. Ik zucht. De volgende keer ga ik niet meer op wintersport. Vind het nu al stom. Ilse komt naar me toe gelopen. 'Heey', zegt ze. 'Hoi', zeg ik. Ze gaat naast me zitten. 'Verveel je je ook?', vraagt ilse. 'Ja...enorm', zeg ik. Ilse kijkt rond. 'Laten we aan dat meedoen!', zegt ilse. Ik kijk naar de richting was zij kijkt. ''The match'' staat op een bord. 'Je moet vragen beantwoorden en dan komt eruit wie er bij je past. Dan gaan jullie samen in een afgesloten kamer!', zegt ilse. 'Ik vind het prima', zeg ik. We lopen ernaartoe.
Vanuit danique: dylen is echt heel aardig. We zitten gezellig te kletsen. 'Zullen we naar een afgesloten kamer gaan?', vraagt hij ondeugend. Ik moet erom lachen. 'Ik vind het goed', zeg ik. Hij pakt me bij mijn hand en neemt me mee naar de kamer.
Vanuit ilse: ik heb de vragen afgerond en wacht totdat ik een match krijg. Ik krijg een match met een dennis. 'Wie is dennis?', roep ik. Dennis komt tevoorschijn. 'Hey, ik ben dennis', zegt een jongen. Hij heeft donkerblond haar en groenachtige ogen. 'Hoi, ik ben ilse', zeg ik. We lopen een afgesloten kamer in.
Vanuit rianne: ik zie ilse weglopen met een jongen. Ik maak de vragen ook en mijn match is een bastiaan. Wat een vreselijke naam. 'Wie is bastiaan?', vraag ik. Niemand antwoord. 'Wie is bastiaan?!?!?', roep ik dan heel hard. Een lange jongen met heel bruin haar komt naar voren. Zijn haar komt tot zijn oren. 'Ik ben Rianne', zeg ik. We lopen een kamer in.
Vanuit dioni: ik zit gezellig te zijn en te dansen met laura, cassius en robin. Waar de rest is weet ik niet maar dat boeit me ook niet. 'Vind je het leuk?', vraag ik. 'Ja heel erg', zegt laura,'jij ook?'. Ze kijkt me aan. 'Met jou altijd hé!', zeg ik en ik zoen haar. Ik zie laura blozenen glimlach daardoor. 'Drinken?', vraagt cassius. 'Doe maar wat', zeg ik. Hij loopt weg. Later komt hij terug met drankjes. Hij geeft ieder 1 en we proosten. Ik drink het in 1 keer op. 'Ahh heerlijk!', zeg ik. Laura moet lachen.
Vanuit iris: richella, ik, jai en sam zijn met elkaar aan het dansen. 'Hoe laat gaan we morgen skiën?', vraagt richella. 'Ehhh 10 uur ofzo', zegt jai. 'En het is nu 1 uur', zegt sam. 'Oh dan denk ik dat ik zo ga, want anders word ik morgen nooit wakker', zegt richella. 'Kom op chel blijf nog even', zeg ik. 'Oké, oké', zegt richella. 'Gelukkig', zegt jai. We dansen vrolijk verder.
Vanuit rianne: ik zit zo met bastiaan in een kamer. Het is doodstil. 'Heb je het een beetje naar je zin?', vraagt hij. 'Ja hoor', zeg ik. Hij komt dichterbij zitten. 'Heb je een vriend?', vraagt hij. 'Nee', zeg ik. 'Ohh dus je bent singel', zegt hij. 'Dat ben je als je geen vriend heb ja', zeg ik. Hij zit heel dicht tegen me aan. De stilte is killing me. 'Hobby's?', vraag ik. 'Voetbal', zegt hij. 'Leuk', zeg ik. 'Jij?', vraagt hij. 'Paardrijden', zeg ik. 'Leuk', zegt hij. Dood.
Vanuit ilse: ik en dennis hebben echt lol. Hij komt uit den haag en is echt vet grappig. 'Wanneer ga jij weer weg?', vraagt hij. 'Over een week', zeg ik. 'Ohh ik ook, er hebben dus nog lekker lang', zegt hij. 'Ja, skie je?', vraag ik. 'Nee, ik snowboard, jij?', vraagt hij. 'Ik skie, niet goed maar veroni gaat het me leren, ze gaat het zowat iedereen leren want zowat niemand kan het goed', zeg ik. 'Haha, dat wil ik zien!', zegt dennis lachend. 'Haha is goed', zeg ik lachend.
Vanuit veer: ik en kaj zitten op de bank een bacardi cola te drinken. Hij heeft een arm om me heen geslagen. Ik kijk op zijn horloge. Het is 4 uur. Wow over 4 uur gaan we al ontbijten. Kaj merkt dat ik kijk. 'Ja het is laat hé, zullen we anders terug gaan?', vraagt hij. Ik kijk hem aan met een glimlach. 'Is goed', zeg ik. We lopen de club uit naar het hotel toe. Eenmaal in onze kamer aangekomen loop ik meteen de badkamer in. Ik haal het make-up van mijn gezicht. Ik loop de kamer weer in en bots dan tegen kaj aan. We moeten lachen en zoenen. Hij loopt de badkamer in en ik kleed me om. Ik ga in bed liggen en kaj komt naast me liggen. Het licht gaat uit en ik val in slaap.
Vanuit danique: dylen zoent me. Wow dat doet hij best goed. Na de zoenpartij lopen we de kamer uit. Je hoort een schuiffel lied en dylen pakt me meteen vast. We schuiffellen. Ik moet lachen, volgens mij is hij dronken haha.
Vanuit robin: vanaf een afstand zie ik danique met een boy. Hij ziet er een beetje vaag uit. Hmmm volgens mij is er iets met hem. Vertrouw hem niet. Moet danique waarschuwen. Ik heb altijd bepaalde gevoelens bij mensen dan weet ik precies hoe ze zijn. Een keer stond ik in de rij voor een ijsje en achter me stond een pedo. Ik had een raar gevoel bij hem dus ging snel weg. 2 weken later werd ontdekt dat hij pedo was en werd hij gearresteerd. Nu heb ik weer zo'n gevoel, maar dan bij hem...
Vanuit laura: 'hey jongens, ik vind t wel prima, ik ga lekker pitten', zeg ik. 'Ik ga mee', zegt dioni. 'Ik ook, ben moe', zeg ik. 'Dan kom ik ook mee', zegt cassius. We lopen de club uit naar het hotel. Ik en dioni nemen afscheid van cassius en robin. We lopen de kamer in. Ik kleed me snel om. Ik poets me tanden en hasl me make-up van me gezicht. Dioni ligt al in bed. Ik kom naast hem liggen en doe het licht uit. 'Slaap lekker', zeg ik. 'Slaap lekker babe', zegt hij terug. Ik val in een diepe slaap.
Vanuit Iris: rianne en Ilse komen naar ons toe gelopen. 'Over 3 en een half uur moeten we ontbijten', zegt Rianne. 'O nee shit', zegt richella. 'Nou laten we dan maar gaan', zegt jai. We lopen met z'n alle de club uit. Onderweg naar het hotel pratem ilse en Rianne over hun hossels. Die van ilse het dennis en is heel aardig. Die van Rianne heet bastiaan en is half dood ofzo zegt ze. Aangekomen in het hotel nemen we afscheid. Ik en sam lopen naar onze kamer. Sam maakt de kamer open en ik loop gelijk naar binnen. In een turbo stand poets ik mijn tanden en haal ik de make-up van me gezicht. Ik kleed we snel om en duik het bed in. Sam komt naast me liggen en doet het licht uit. Ik val in slaap.
Vanuit danique: shit shit shit. Volgens mij heeft dylen me dronken gevoerd. Ben kapot dronkem. Loop de hele tijd te bekken met hem. O shit dit wil ik niet. Waar zijn ilse, rianne, richella en de rest? Iemand moet me helpen!
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...