deel 17

204 9 1
                                    

Vanuit sam: ik schrok erg van het bericht van iris. Serieus ze spoort niet ofzo. Ze moet naar een psychiater. Iris is er zo erg van geschrokken.                     

5 UUR LATER.                                   

Ik lig met Iris in bed. Alle meiden zitten in de woonkamer en veer en rianne staan voor de voordeur, zodat er niemand in kan.                          

Vanuit rianne: iris heeft ons allemaal vertelt hoe vanessa eruit ziet. Ik en veer praten een beetje dan komt er iemand aanlopen. Hij geeft ons post. Wat raar, het is namelijk best laat. Er komt nog een postbode. Het is een meisje. Ze heeft een pakje. Maar ik geloof haar niet. Dan opeens slaat ze ons keihard met dr vuisten en schopt ze ons. Ze eruit ons vast bewusteloos maken. Veer slaat dr keihard in dr face. Het bloed helemaal. 'Rot op vanessa', zeg ik. 'Ik krijg toch wel mijn zin', zegt vanessa. We vechten dus(wel meiden fight) met die bitch. Dan rent ze weg. We bellen aan en richella doet open. Ik en veer zien er niet uit. 'Ze was aan de deur', zegt veer. We lopen naar binnen. Nu gaan robin en richella voor de deur staan. Ik en veer gaan slapen.

Vanuit richella: ik sta met robin buiten op de wacht. Gelukkig is het zomer anders zou het echt koud zijn. Ik hoor geluid. Ik ren er naartoe, maar dan zie ik niks. Ik loop terug naar Robin. 'Niks', zeg ik. We staan er al 2 uur ofzo. Ik loop heen en weer. Ze moet komen. Ik zie dan opeens een schaduw vanuit mijn ooghoeken. 'Ze is hier', fluister ik tegen Robin. Het is best wel eng. Het is helemaal donker enzo en ze staat daar eng te doen. Ik verzamel al mijn moed en loop er naar toe. Opeens word ik geslagen door de schaduw in me face. Ik pak haar bij haar arm en sleur der in het licht. Het is inderdaad vanessa. Robin loopt naar ons toe. En we hebben een soort girl fight. Ik sla dr keihard. Ze valt op de grond. Ik en robin schoppen haar. Robin belt aan. Laura doet open. Ze pakt haar mobiel en belt ze politie. Ik houd dr vast. De politie komt en pakt dr op. 'Zij stuurde de dreigtweets, bedreigde sam en stalkte hem?', vraagt de agent. 'Ja', zeggen we samen. Ze nemen haar mee naar het bureau. We gaan naar binnen en slapen.                            

Vanuit laura: dioni en ik zijn wakker. Dioni is aan het douchen. Ik zie zijn telefoon op zijn nachtkastje liggen. Ik wil hem pakken, maar dan bedenk ik me dat ik dat niet kan maken. Hij is aan t douchen, hij zal er niks van merken. Ik kijk om me heen, maar in zijn kamer is niemand. Ik pak z'n mobiel en kijk op zijn kik. Mijn mond gaat open. Hij heeft weer meisje om naaktfoto's gevraagd. Er stromen tranen over mijn ogen. Dan komt dioni binnen. 'Waarom zit je op mijn mobiel?', vraagt hij. 'Waarom heb je weer om naaktfoto's gevraagd?', zeg ik huilend. 'Sorry....',mompeld hij. 'Je bent een BBS!', schreeuw ik. 'Wat is dat?', vraagt hij. 'Maar ik loop de deur uit, het huis uit, op weg naar mijn huis. Ik vertel meteen aan veer, chel, iris, robin, rianne, danique en ilse dat hij het weer heeft gedaan.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu