deel 12

183 8 0
                                    

Whatsapp gesprek tussen jai en richella:

jai: kan ik morgen langskomen?x Richella: is goedx.                              

Vanuit richella: de bel gaat. Ik doe open. 'hey',zeg ik. 'Hey', zegt jai. Hij loopt naar binnen en gaat op de bank zitten. Ik ga naast hem zitten. 'Ik vind het zo erg dat ik gewoon naast hem sliep', zeg ik. 'Dat is niet t ergste, je deed het met hem', zegt jai. 'Ik heb het niet met hem gedaan, dat is 1 ding dat ik zeker weet!', zeg ik. 'Oh, het valt dan wel mee, het is 1x gebeurd', zegt jai. Jai zoent me. Ik glimlach. 'Het is al goed babe', zegt jai. We gaan samen een filmpje kijken daarna gaat jai naar huis.

Vanuit veer: ik ga samen met de meiden shoppen. Heb echt een tik voor alles. Het is erg gezellig. Ik heb al veel dingen gekocht. Ook al is het uit met kaj, ben ik toch blij. 'Ga je overmorgen mee naar de club, veer?', vraagt robin. 'Ehh ik weet het niet', zeg ik. 'Kom gewoon, het word vast leuk en anders ga je gewoon weg', zegt richella. 'Oke', zeg ik. 'Beter', zegt iris. 'Word leuk joh', zegt laura. We shoppen verder.                               

Vanuit kaj: ik kijk op twitter naar de tweets van veer. Ik zie een naam voorbij komen die ik niet ken. Ik tweet naar haar: geef je nummer is, ik wil ff iets belangrijks met je bespreken over een vriendin. Ze geeft antwoord met haar nummer.                          

Whatsapp gesprek tussen rianne en kaj:

kaj: hey, het gaat over veer, je weet zeker dat het uit is?

Rianne: ja.

Kaj: ik wil dr terug, wil je me daarbij helpen?

Rianne: wat moet ik dan doen?

Kaj: proberen haar jaloers te maken.

Rianne: hoe wil je dat doen?

Kaj: we krijgen wat samen enzo...dus doe je mee?

Rianne: alleen omdat jullie goed bij elkaar passen, ik doe uiterlijk en week mee, anders word het zielig voor haar.

Kaj: oké is prima.                                

Vanuit rianne: kaj is zo niet mijn type. Arrogantie enzo. Doe dit ook voor veer. Ze verdient hem terug. Ik vind kaj gewoon niet aantrekkelijk of leuk dus dat is het sowieso niet. Hoop dat het plan werkt en anders is het niet mijn schuld.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu