deel 22

168 8 0
                                    

Vanuit robin: ik fiets naar huis. Mijn broer zijn vriend is op bezoek. Ik ga naast hem zitten. We zitten een beetje te klooten met z'n 3e. We krijgen het over zuigzoenen en of je dat kan. Ik probeer het bij die vriend maar het lukt niet. Ik laat het hem proberen en het lukt. Je ziet het heel duidelijk op de rug van mijn hand. Ik word gebeld. Het is cassius. Hij vraagd of ik nu langs kan komen. Ik spring op mijn fiets en race naar het huisje. Ik bel aan en cassius doet open. 'Heey', zegt cassius. Dan kijkt hij naar de rug van me hand. 'Van wie is dat?', vraagt hij. Ik kijk ook ernaar. Kut denk ik. 'Niemand', zeg ik. 'Heb....heb je een ander?', vraagt hij. Het is even stil. 'Nee', zeg ik nog in shock. 'Robin...hoe kun je? Ik zal jou nooit bedriegen', zegt cassius. 'Ik heb geen ander, vertrouw me', zeg ik. 'Robin, dit is te duidelijk', zegt cassius. Ik reageer niet. 'Ik wil je een tijdje niet zien, ik denk dat dat beter is', zegt cassius. 'Is...is het uit?', vraag ik sip. 'Voorlopig wel', zegt cassius. 'Dan kan je verwachten dat ik je niet meer hoef!', zeg ik boos en ik rij fietsend van de woede naar huis. de volgende dag zitten we bij engels. Ik en richella praten over dat het uit is enzo. Iris zit naast een jongen. Veer zit naast rianne en laura zit naast melissa, het meisje van het feest. Ze hebben over dat ze het jammer vond dat laura zo vroeg weg ging toen en dat het uit de hand was gelopen. We krijgen onze cijfers terug van een so. Ik heb een 5, richella ook, iris een 4, het nieuwe meisje ook, veer een 6, rianne een 8 en laura ook een 6. De bel gaat en we lopen uit school.                              

Vanuit veer: ik loop naast laura de school uit. 'Ga je mee naar de boys?', vraagt laura. 'Is goed', zeg ik. We fietsen naar het huisje en bellen aan. Kaj doet open met de telefoon aan zijn oor. 'O, ik moet ophangen, doeii', zegt kaj en hij hangt op. 'Hey', zeg ik. 'Hey', zegt kaj. Laura loipt door naar dioni zijn kamer. Ik ga met hem op de bank zitten. 'Wat leuk dat je langskomt', zegt kaj. 'Ja', zeg ik. 'Was het leuk op school?', vraagt kaj. 'Ehh nee nooit', zeg ik. Er valt een stilte. 'Wat kom je doen?', vraagt kaj. 'Laura vroeg of ik mee ging, vind je het erg dan?', vraag ik. 'Tuurlijk niet, je bent mijn meisje', zegt hij. Er valt weer een stilte. Echt gezellig. 'Sorry nog dat ik zo stom deed in het pretpark', zegt kaj. 'Boeit niet, ik kan wel tegen een stootje', zeg ik. Hij pakt z'n mobiel en dan zit ik dus loner te zijn. Het gaat echt niet goed tussen ons ofzo.                             

Vanuit laura: ik kom binnen. 'Hey, mop', zegt dioni. 'Hey', zeg ik. Hij duwd me meteen al tegen de deur aan en zoent me. Mijn trui gaat behendig uit. Zijn tong komt naar binnen en draait om mijn tong. Ik doe zijn shirt uit. Hij duwd me stevig tegen de muur en trekt mijn hempje uit. Hij wil ook mijn bh losmaken, maar dan duw ik hem van me af. Hij komt weer naar me toe en probeert het nog eens. 'Dioni! Stop!', roep ik maar hij luistert niet. 'DIONI! STOP!', schreeuw ik half. Hij luistert niet. Ik geef hem een bitchclap. 'Wat?!', schreeuwt hij. 'Ik wil het niet', zeg ik. Hij stapt op me af en gaat door. Hij doet mijn broek al omlaag. 'Dioni!',schreeuw ik. Hij stopt niet. Hij gaat door. Ik sta half te huilen. Dan geef ik hem een keiharde schop in z'n buik. Hij valt naar achter. ' ¿Qué demonios estás haciendo? de puta idiota! ir a por una patada o algo que su abuelo. sólo hazlo. Le doy mucho para ti.', zegt dioni heel boos. Ik zit half te huilen. Ik trek me broek snel omhoog. Ik pak me hempje en trui en ren er snel mee weg voordat dioni op kan staan. Rennend doe ik mijn hempje aan en trui. Ik ren de woon kamer in. Veer ziet me en loopt zonder wat te zeggen tegen kaj achter me aan. Ik spring op me fiets en fiets weg. Veer rijd naast me. Ik vertel haar alles wat er is gebeurd. 'Jezus lau, maak het uit! Doe het via sms, das extra bot, ik ga het ook uitmaken met kaj denk ik', zegt veer. 'Denk dat ik dat doe ja, waarom?', vraag ik. 'We zeiden niks, hij zoende me niet eens, hij is saai en arrogant', zegt veer. We komen bij veer haar huis ze fiets naar haar huis en roept:'doei'. Ik roep terug:'doei'. Ik fiets nog half in shock naar huis. als ik thuiskom huil ik keihard. Ik stuur dioni meteen een sms met 'het is uit.' erin. Lekker bot. Ik heb geen zin om nu huiswerk te maken. Fuck dat.                              

Vanuit veer: ik kom thuis en besluit het uit te maken.

Gesprek tussen kaj en veer:

veer: het is uit.

Kaj: huh? Waarom?

Veer: nou gewoon ik vind je niet meer leuk, je bent een arrogante klootzak.

Kaj: wat? Sinds wanneer? Waarom via sms?

Veer: wat veel vragen. Nou wat heb ik al gezegd, wanneer al best lang en waarom sms omdat ik je niet meer wil zien.

Kaj: veer? Waarom?

Veer: kijk naar boven daar staat het.

Kaj: ik snap het niet.

Veer: dan heb je pech.

Kaj: veer, kom op geef gewoon antwoord.             

Gesprek tussen veer en laura:

veer: al uitgemaakt?

Laura: ja, jij?

Veer: ja.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu