deel 19

187 9 0
                                    

Vanuit iris: ik zit nog steeds bij te komen van de dreigmeid vanessa. Gelukkig gaan we morgen naar movieland. Echt leuk gezellig met z'n 10. Ik zit met sam op zijn bed. 'Gaat het al wat beter?', vraagt sam. 'Ja', zeg ik met een glimlach. Hij komt naast me zitten. Hij zoent me. Hij gaat richting mijn hals en zoent verder.                        

Vanuit robin: ik en cassius liggen in een deuk, we gingen wandelen na de manege en toen kwamen we een gans tegen. Hij keek me aan en 'kwak',zei hij. Hij praatte gewoon tegen me. We lagen toen helemaal in een deuk.

Vanuit veer: ik lig tegen kaj aan. Ik kijk hem aan. Hij mij ook. Hij zoent me. Hij stopt. 'Is er iets?', vraag ik. 'Dioni is zo irritant gewoon, heb je gehoord wat hij meisjes heeft gevraagd? Ik snap echt niet dat Laura nog bij hem blijft', zegt hij. 'Ja ik weet het', zeg ik. 'Dat flikt je je meisje toch niet', zegt hij. 'Nee, maar Laura is zo gek op hem', zeg ik. 'Als je maar weet dat ik je dat nooit flik hé', zegt hij. 'Weet ik toch', zeg ik en ik zoen hem.                                 

Vanuit sam: de laatste tijd zijn de boys kapot irritant. Ze hebben het alleen maar over hun meisje, bij concerten treden we zo slecht op ook. Ik ben wel serieus. Jai ook wel. Maar de rest doet het echt voor de lol ofzo. Erger me echt té erg.                                             

Vanuit cassius: ik en robin liggen in bed. Ik zit te denken. Ik doe bijna nooit meer wat alleen met de boys. Alleen als onze meiden erbij zijn. Sam is alleen maar arroganter geworden. Kaj let nog meer op z'n uiterlijk. Jai doet alles voor richella en dioni doet allemaal badass dingen. Ik zucht en ga slapen.

Vanuit robin: de volgende dag gaan we met z'n alle naar t pretpark. Ik merk dat de jongens allemaal een beetje pissig zijn ofzo. Ze reageren heel bot op elkaar, maar lief naar ons. We staan in de wachtrij en dan gaat er wat mis. 'Heb je nog meer gurls gehosseld?', vraagt kaj aan dioni. 'Hoe kom je daar bij?', vraagt dioni aan kaj. 'Je vroeg bijna aan de halve wereld om naaktfoto's, bijna een schreeuw om aandacht', zegt kaj. 'Ja, waarom deed je dat eigenlijk?', vraagt jai aan dioni. 'Hou gewoon jullie fcking bek oké, ik weet niet waarom, t gebeurde gewoon, laat me leven', zegt dioni. 'Hij lijd zijn eigen leven', zegt sam. 'Dit kan gewoon niet sam, wees realistisch!', zegt cassius. 'Dit is serieus sam', zegt kaj. 'Weet je wat serieus is? Dat jullie de laatste tijd zo slecht zijn bij de optreden want jullie denken alleen maar aan jullie meisje!', zegt sam. 'Wij denken te minste aan ze!', zegt jai. 'Je bent fcking arrogant geworden zeg', zegt cassius tegen sam. 'En wat ben jij dan? Een trieste neger?', zegt sam. 'Ik vind dat dioni het echt niet kan maken', zegt kaj. 'Ik vind dat dioni echt te raar word', zegt jai. 'Ik vind dat jij te snel conclusies trekt! En kaj, jij geilt alleen maar op jezelf !', zegt dioni. 'Jongens!!!', roepen de meiden en ik tegelijk. 'Kappen, jullie willen toch geen ruzie maken?', zegt veer. 'Ik ben helemaal klaar met jullie', zegt kaj en hij loopt de rij uit. Veer rent achter hem aan. 'Ik vertrek', zegt sam en loopt ook weg met Iris achter zich aan. 'Ga jezelf maar vermaken', zegt dioni en loopt weg. Laura loopt achter hem aan. 'Zo heb ik er geen zin meer in', zegt jai en loopt ook weg met richella achter zich aan. Ik en cassius blijven in de rij staan. 'Fuck hun', zegt cassius.

Vanuit veer: 'kaj, kaj, wacht nou eens even', zeg ik. 'Wat?!', zegt hij beetje chagrijnig. 'Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd', zeg ik. 'Sorry, babe, word gewoon zo gek van de boys, ik bedoel ik geil echt niet alleen om mezelf hoor, jezus ze zijn té irritant', zegt kaj. 'Ook al doe je dat wel, het boeit me niet', zeg ik. Hij kijkt me aan. 'Ga het gewoon uitpraten', zeg ik. 'Nee', zegt hij en hij loopt weg. 'Zomaar laat je me alleen!', schreeuw ik nog.                                         

Vanuit sam: al die gasten mogen echt oprotten. Ze zijn te veranderd. Begin echt een hekel aan ze te krijgen. 'SAM!', roept iris. Ik draai me om. 'Dit werkt toch niet?! Ga het goed praten', zegt ze. 'Voor mij helpt dit wel, ik hoef ze niet meer te zien', zeg ik. 'Sam, please...doe het dan voor mij', zegt ze. 'Ze moeten eerst sorry zeggen', zeg ik. 'Heb je dat niet eens voor mij over?', zegt iris. Ik geef geen antwoord. Ze loopt weg.                       

Vanuit laura: dioni draait zich om en loopt naast me. 'Dit was echt de druppel, gaan ze met mij bemoeien en ook met jou, ze moeten ons gewoon laten leven', zegt hij. 'Ze zijn gewoon bezorgt dioni', zeg ik. 'Neem het please niet voor ze op lau', zegt hij. Ik zeg niks.                                  

Vanuit jai: ik ga met richella in een rij staan voor een andere attractie. 'Ik ben echt er ff klaar mee',zeg ik. 'Snap ik', zeg richella. 'Ze zeuren alleen maar', zeg ik. 'Das waar', zegt richella.                               

Vanuit robin: ik ga met cassius in de attractie. Het is een leuke achtbaan. Alleen cassius is niet echt blij. 'Zomaar noemde hij me een trieste neger, hij is zelf triest', zegt cassius. 'Sowieso dat, hij moet dat niet tegen jou zeggen, jij bent lief', zeg ik. We komen uit de achtbaan en lopen wat rond.

Vanuit sam: we zitten in de bus opweg naar huis. Niemand praat met elkaar. Het is stil in de bus. 'Jongens maak het gewoon goed', zegt veer. 'Sorry', zegt kaj. 'Het spijt me dat ik dat zei kaj en sam', zegt dioni. 'Sorry', zegt cassius ook. 'Sorry boys', zegt jai. 'Ook mij spijt het boys', zeg ik. Ze kijken elkaar aan. 'O we zijn zo stom hé, ruzie maken met elkaar', zegt kaj. Ze lachen weer een beetje. 'Ik ben de grootste stomkop, jullie probeerden alleen maar te helpen', zegt dioni. Even later zijn we weer thuis. We praten het ff uit.

Life with b brave, b brave storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu