Vanuit veer: ik fiets naar het parkje en zie mensen op het bankje zitten waar we afgesproken hebben. Als ik goed kijk zie ik dat het kaj is en........hij zoent met een ander. Ik zet me fiets neer en staar met open mond naar hem. Hij ziet me en hij laat het meisje weglopen. Ik blijf staan. 'Kom zitten', zegt kaj. 'Liever niet, waarom deed je dat?', vraag ik geïrriteerd. 'Jij was de eerste die vreemd ging, ik dacht nu we een open relatie hebben kan ik ook doen wat ik wil met wie ik wil', zegt kaj bot. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik draai om pak mijn fiets en fiets weg.
Vanuit kaj: het was de bedoeling om haar even te laten schrikken...maar niet om haar verdrietig te maken. Ik pak me fiets en race achter haar aan. Ik kom bij haar aan, pak haar fiets met me hand vast en rem. Veer kijkt me aan. 'Wat moet je?', vraagt ze. 'Sorry, dit was niet de bedoeling', zeg ik. 'Tuurlijk mister playboy', zegt ze bot. 'Jij begon!', zeg ik. 'Jezus wat kinderachtig! Maakt het wat uit wie er begon?! Nee, we zijn volwassen mensen', zegt veer. 'Sorry', zeg ik. 'Ik kon er niks aandoen kaj, waarschijnlijk hebben we het niet eens gedaan want we waren zo moe', zegt veer. Ik ben stil. Wat ben ik toch een idioot. 'Sorry', zeg ik nogmaals. 'Maar weet je...zo werkt het niet...je hoort me te steunen als ik dit meemaak, ik wou dit niet enzo.....en wat doe jij? Jij zoent een ander', zegt veer. 'Dit werkt inderdaad zo niet...ik ben klaar met je...bel die jongen maar', zeg ik. Maar als ik het zeg krijg ik er spijt van. Helemaal van haar blik. 'Bel jij die chick dan maar', zegt ze bot. 'Veer', zeg ik maar ik kan me zin niet afmaken. 'Het is over', zegt ze en ze fietst weg. Oh ik heb zo'n spijt! Ik wil haar terug. Shit.
Veer: ik fiets weg en moet meteen huilen. Klootzak is het ook. Ik hoef hem nooit meer te zien. Als ik thuis ben plof ik op de bank en verander meteen me status. 'Hoe was het met kaj?', vraagt iris via whatsapp. 'Het is uit',antwoord ik. Ik gooi mijn mobiel weg en ga op de bank liggen.
Kaj: ik kom thuis. Alle 4 de boys zitten op de bank een film te kijken. 'Kom erbij, film is net begonnen', zegt dioni. 'Hoe was t?', vraagt sam. 'Het is uit', zeg ik. Ze kijken me raar aan een voordat ze wat kunnen vragen loop ik mijn kamer in.
JE LEEST
Life with b brave, b brave story
Fanfictionleven van vriendinnen, ze ontmoeten b brave en er gebeuren spannende dingen...