TEORIA VIETII

66 3 0
                                    

TEORIA VIEȚII

     În timp ce stăteam în pat,am auzit un zgomot dinspre geam.Am tresărit.Zgomotul se auzi din nou.M-am îndreptat spre geam...

     Era o pisică.Una atât de adorabilă;cu niște ochi mari,albaștrii ca marea,un botic negru ca tăciunele,cu blănița albă ca zăpada.Încerca să intre în casă,dar geamul meu era închis.Am deschis geamul,și a sărit repede peste pervaz,căzând direct pe covorul din mijlocul camerei,exact ca o acrobată profesionistă.Am luat-o în brațe,și am coborât cu ea în bucătărie,încet...în așa fel încât să nu mă audă ai mei.Era destul de târziu.Probabil deja dormeau.I-am dat pisicuței niște lăptic,apoi ne-am întors repede în camera mea.Am lăsat-o jos,iar eu m-am așezat în pat.După mine,s-a așezat și ea,cu capul pe mâna mea.Se simțea ca la ea acasă.

-Of,pisicuțo...a cui ești tu? Am suspinat eu,mângâind-o pe cap.Torcea.Mâine,o să vorbesc cu mama,să vedem dacă îmi dă voie să te păstrez,am spus eu gânditoare.Torcea în continuare. Când m-am uitat la ceas,era unsprezece și douăzeci și șapte de minute.Părinții mei sigur dormeau.Pisica adormise.Am închis ochii,crezând că mă va lua somnul.M-am ridicat din pat,ușor,ca să nu o trezesc și m-am așezat lângă geam.Cerul era mai senin.Se puteau observa câteva stele pe cer.Ba chiar destul de multe,în jurul lunii.Toată noaptea am privit luna,iar ea mă privea pe mine.Am început să număr stele.Am înnumărat,și am tot înnumărat..până am zărit o stea căzătoare.Mi-am pus o dorință.

-Îmi doresc să mi se împlinească visul.Nu mai pot trăi într-un secret care mă face să sufăr atât de mult.

     Oare se va împlini dorința?Oare chiar va funcționa?Off,rămân cu speranța.Întotdeauna,speranța moare ultima.Flacăra speranței arde cât timp mai crezi în ea.Dacă renunți să speri,flacăra se stinge și rămâi cu dorința de a spera din nou..

Un soare și-o lună,

O apă și-un pământ,

Bătrâni și tineri,

Viață și moarte.

Să știi să iubești,

Să poți să creezi,

Să încerci să dăruiești,

Nimic să nu regreți.

Sentimente,emoții,

Supărări,bucurii,

Timpul se scurge,

Sfoara se rupe.

Secunde,ore sau zile,

Sunt clipe,momente,

Se uită,se păstrează,

Dar le ei în inimă.

Un câștig,o pierdere,

Ai o avere,dai faliment,

Familia-ți pleacă,

De ea rămâi dependent...

     Pisica aceasta,care a apărut din senin la geamul camerei mele,m-a făcut să mă gândesc la o teorie a vieții,încercând să îmi imaginez de unde a venit ea,și de ce tocmai la mine...

SECRETUL MARIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum