SENTIMENTE ARSE
~După o săptămână~
Când renunți la niște persoane importante din viața ta,când simți că iți lipsesc,abia atunci realizezi că însemnau,și că încă înseamnă totul pentru tine,și ai da orice să se întoarcă înapoi.Probabil vă întrebați de ce spun asta.Ei bine...Sara,Elena și cu mine ne-am certat și...am decis împreună să nu mai fim prietene.Ne-am mai certat înainte,nu ne-am vorbit zile întregi,dar,de data asta,e serios.Nu cred că ne vom mai împăca vreodată,sunt sigură de asta.
Mi-e dor de ele.Am nevoie de ele,căci...așa cum eram noi...diferite...trei fete rebele...eram unite.
Acum...ele sunt amăndouă,sunt împreună,iar eu sunt singură aici,în Londra.
...Mă întreb;oare ele se gândesc la mine?În fine,degeaba mă tot gândesc eu la ele și regret acum,pentru că,nu rezolv nimic.Sper ca într-o zi,dacă ne vom întâlni,să ne amintim de momentele petrecute împreună și să uităm de momentul în care firul prieteniei noastre s-a rupt...
Pe lângă faptul că Sara și Elena au dispărut complet din viața mea,cred că și cu D. se va întămpla la fel.A trecut destul timp,și nu mi-a mai dat niciun semn.Sunt din nou pierdută.Pierdută în întuneric,iar bătăile inimii îmi sunt din ce în ce mai lente.Am nevoie de el.Am nevoie de iubire,dar nu e nimeni acolo să mi-o ofere.Mă arde pe dinăuntru,și am senzația că...sunt invizibilă,că nu mai exist...
Privesc la cerul înnorat,
Negru,nesfârșit și-ntunecat,
Pătat cu stele,citesc în ele,
Și mi se preling lacrimi grele
Pe obrajii mei îmbujorați,
Reci și înghețați.
Întunericul mă învăluie încetișor,
E negru,negru,ca un corb.
Mă-nghite ca pe-o fiinţă mică,
Simt cum inima în iad îmi pică.
Parcă ceva îmi atrage și sufletul cu ea,
Dar nu mă las,îi voi da doar inima.
Mă doare,simt deja cum mă sfârșesc,
Ușor,ușor,te regăsesc...
În amintiri ce plutesc peste flăcări,
În gânduri uitate,spulberate,
Te-ntâlnesc în iad căci nu m-ai iubit,
Mă-ntâlnești în iad căci te-am iubit.
În momentul acesta simt că...nu mai simt nimic.Sună ciudat,știu.Am impresia că toate sentimentele mele sunt arse.Sau,ard în flăcări,în infern,cu tot cu inima mea...