ȘOSEAUA NOPȚII
"Riscul este doar o modalitate prin care dovedești faptul că iubești.Și iubind,ai face orice să ai persoana din inima ta,lângă tine...cât mai aproape.Ține minte!Totul se termină cu bine,într-un final.Semnat,Anonim."
După ce am citit mesajul acela,m-am trezit.Mama era pe scaun,lângă patul meu.
-Bună dimineața,Maria!Spune mama puțin încruntată.
-Bună dimineața...Răspund eu,nedumerită,căscând.
-E weekend.Spune ea,ridicându-se de pe scaun.
-Da,e sâmbătă.Îi spun eu.
-Nu.E vineri.Ai adormit când ai venit de la școală.
-Aaa..da?!Păi ai zis "bună dimineața" și am crezut că...
-Tocmai.Weekend-ul acesta vei dormi la sora tatălui tău.Spune ea,foarte serioasă.
-Poftim?!De ce?! Întreb eu ridicându-mă din pat.
-Stă la nouă stații depărtare de aici.Te întorci duminica viitoare.Te-am învoit eu de la școală.
-Dar...Mama făcu o privire ce mă îndemnă să tac.Bine,dorm la ea.Dar am o întrebare.Adaug eu uitându-mă pe geam.
-Spune.
-De când s-a mutat mătușa Vera în Anglia?
-De doi ani.Acum hai,fă-ți bagajele.Se anunță vreme caldă,dar să îți iei și câteva pulovere.
-Bine.Am răspuns,deschizând dulapul.Mama ieși din cameră.Dar telefonul?!Am strigat eu.
-Nu-l iei.Răspunde ea,trântind ușa.
-Aaah!Am strigat eu în șoaptă,trântindu-mă în pat.
Mi-au luat telefonul,acum mă trimit la mătușa Vera?!Doar pentru că...am vorbit cu Alex prin mesaje în timpul orelor?!
Și acum,plec,
Nu știu unde,
Dar voi afla.
Sper că te vei gândi la mine,
Pentru că eu,
Am riscat totul,
Pentru tine.
Și când șoseaua se va termina,
Voi știi,
Că vei fii acolo,
Și mă vei aștepta...
Bagajul meu era gata.În douăzeci de minute,trebuia să fiu la metrou.După cum spunea mama,pe la zece fără un sfert,trebuia să ajung.Atunci deja se înnoptează.Perfect.Voi ajunge pe întuneric.