INAPOI IN VIITOR

76 3 0
                                    

ÎNAPOI ÎN VIITOR

     Era opt fără un sfert.La opt fix trebuia să ajung acasă.

-Hei,D.,ar cam trebui să plec,am zis eu bătându-l pe umăr prietenește.

-Ok,nu-i nicio problemă,îmi spune D. făcându-mi cu ochiul.Vrei să te conduc până acasă?

-Umm...cred că mă descurc.Nu-i nevoie.Mersi oricum.

-Ba eu cred că e nevoie.Cum să te duci singură acasă.Tu nu știi că pericolele te pândesc la orice colț?!

-Dacă insiști...am răspuns eu zâmbind.

-Haide,până acum ajungeai deja acasă,îmi spune el râzând,luându-mă de braț. Nu mai era nimeni,dar absolut nimeni în jurul nostru.Eu și D. eram singurii care mai umblau pe străzi la ora aceea.După câteva minute de mers,am ajuns și în fața curții mele.

-Gata.Am ajuns...aici stau eu,i-am spus lui D.,arătând cu degetul către casa mea.

-Aaa...păi nu ești foarte departe de parc,îmi spune el ridicând o sprânceană.Deci asta înseamnă că putem ieși mai des,nu?

-Da,da.Sigur.Mi-ar face plăcere,D.

-Super! Ne-am luat la revedere prietenește,dar chiar înainte să intru in casă,D. m-a strigat.

-Maria! Mi-am întors privirea.Alerga către mine.

-Da,D.,ce s-a întâmplat?

-Dă-mi numărul tău de telefon.Eu îl am pe cel vechi.

-Ok...0222.813.498.Ai notat?

-Da.Mersi,Maria.Ținem legătura,bine?

-S-a făcut.Pa,D.

-Pa.

Următoarea călătorie;

Înapoi în viitor.

Timpul îmi aparține mie,

De trecut s-ar putea să îmi fie dor.

 

Mă voi întoarce în viitor,

Să simt ce nu am mai simțit,

Să privesc ținutul de pe-un nor,

Deja de el m-am îndrăgostit.

 

Dar e tărziu și este noapte,

M-așez în pat cutremurată,

Aud șoapte de mult uitate,

E doar mintea mea dezordonată.

     Am intrat în casă,am luat cina cu părinții mei,și după ce am făcut un duș,m-am așezat în pat,mi-am pus căștile în urechi,și am ascultat muzică.Mă gândeam.

SECRETUL MARIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum