Takie tam krótkie przedstawienie kilku postaci

398 23 3
                                    

Krótkie przedstawienie kilku postaci które będą się pojawiać  w moich opowiadaniach
Karolina Rachwał *
34 letnia policjantka. Znałyśmy sie od zawsze. Jesteśmy takimi: na zawsze☺ Lubie z nią spędzać czas. Ma takie swoje wybryki ale za to ją kocham♡ Jej życie nie układało się jak z bajki... Miała chłopaka Marka. W wieku 17 lat zaszła z nim w ciążę.To był dla niej szok i ona.... usunęła dziecko. Marek ją z nienawidził ja ją wspierałam ale ona bardzo żałowała tej decyzji.

Emilka Drawska *(może nie długo Zapała)
27 letnia policjantka. Też moja przyjaciółka. (Z nią i z Karoliną znamy się najdłużej z naszej ekipy) Jej historię już znacie z poprzedniego rozdziału. A w czasie teraźniejszym jest w związku z Krzyśkiem. Obecnie jest z nim w ciąży. Świetnie dogaduje się z jego synem Tośkiem.

Krzysiek Zapała *
28 letni policjant. Pochodzi z domu dziecka... Odnalazł matkę która musiała go tam oddać. Na początku było mu trudno ale jakoś się potoczyło i znaleźli ze sobą kontakt. Miał żonę Dorotę. Niestety umarła w nieszczęśliwym wypadku zostawiając mu syna Tośka. Jest partnerem Emilki i kocha ją nad życie. Nie może się doczekać ponownego zostania ojcem.

Maria Przybylska *
28 letnia policjantka kryminalna. Ona chyba jedyna wychowywała się w dosyć spokojnym życiu. Ma rodziców, (normalnych) siostrę Dagmarę  ( trochę mniej normalną bo często wpada na dziwne pomysły) a jej siostra ma męża Jarka i dwójkę dzieci Kubę i Kasię. Była w związku lecz jej chłopak był psychopatą i próbował ją zabić. No tu miała właśnie gorzej.

Adam Stasiak *
42 letni policjant kryminalny. Ma za sobą trudną przeszłość i raczej nie chcę o tym rozmawiać. Wiemy tylko że miał żonę która zmarła. Raczej jest zamknięty w sobie. Przyjaźni się z Kubusiem. Są kumplami.

Bolesław Kowalski*
No tak nasz 36 letni niezastąpiony techniczny. On wychował się w normalnej rodzinie nie miał żadnych problemów i także nie miał też dziewczyny na stałe.

Ewa Pilarczyk i Bruno Sawicki *
Mają po tyle samo lat. Są skryci i nowi. Od niedawna u nas pracują ale wydają na sympatycznych ludzi. Nie wiemy o nich bardzo dużo. Ewa miała męża który się nad nią znęcał ale udało się jej od niego uwolnić. Bruno miał żonę która piła i uzależnia się od hazardu i robiła długi. On zabrał 4 letniego syna i wywalczył nad nim opiekę.

Oto takie krótkie przedstawienie kilku postaci. Myślę że liczyliście na opowiadanie ale zgubiłam wenę. Nie martwcie się jakoś wam to wynagrodze. Piszcie komentarze i widzimy się już nie długo.

Życie Jest Trudne - Paulina Kuba Emilka I KrzysiekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz