Kuba*
Jezu.. tak boje się o Paulinę! Ona się nie rusza ona nie może umrzeć!!!! JA JĄ KOCHAM!!!!! Ona.. jest jest w moim sercu najważniejsza! (Nawet od mojej mamy) mówię szczerze... ZABIJE tych drani tak im przypierdole że się nie pobierają!!!!Kurwa! Proszę oddychaj!!!
Krzysiek*
Nastał szczęście Emilce nic nie jest ale.. Kurwa! Paulina! O to chodziło Emilce!
-Dzwońcie po karetke albo dwie! Szybko!!-powiedział Krzysiek jak na nią spojrzał ale Emilke tez będzie trzeba zabrać bo jej stan tez jest ciężki
-Krzysiek pośpiesz ich!!! Ona tu umiera!!!
-Paulina proszę obudź się!-mówiła zapłakana Emilka- to moja wina!!!!
-Emilka nie prawda!-Powiedział Krzysiek i Kuba
-Szybko z tą karetką, kurwa!!!!
*
Po chwili karetka zabrała Paulinę i Emilkę a Kuba z Krzyśkiem pojechali za nimi.
*
-Kuba jak się trzymasz?-zapytał Zapała
-No nijak... Zwierzątek ci się że kocham Paulinę... a teraz... nawet nie wiadomo czy przeżyje.... ja nie wiem co sobie zrobie jak coś się jej stanie....
-Kuba spokojnie wszystko będzie dobrze. Paulina to silna babka a ty teraz musisz się zająć Agatą i jej o wszystkim opowiedzieć...
-Okej ale nadal nie jestem w stanie się skupić... cały czas widzę jej uśmiechniętą twarz a po chwili jej twarz przed chwilą😢... DOBRA!! Nie mogę wymyślać czarnych scenariuszy będzie dobrze! Musi być!
-No właśnie o taką postawę mi chodziło!
-A Krzysiek ja tam z Emilką?
-Chyba dobrze...to znaczy była blada... i jeszcze to rozcięcie na twarzy... i jest w ciąży.. i nic ne wiem co z dzieckiem...
-Nie martw się wszystko ułoży się i przy Paulinie i z Emilką i z dzieckiem tez będzie dobrze!
-Mam nadzieje...
Time skip szpital*
Emilka i Paulina jechały oddzielnymi karetkami ze względu na to gdyby coś stalo sie Paulinie lub coś innego a ona by sie denerwowala i poroniła. po chwili obie dojechały na miejsce. Paulinę całe szczęście udało się uratować. Po temu przyjechali chłopaki i Maria,Adam, Ewa i Bruno. Kuba i Krzysiek skakali ze szczęścia tak jak wszyscy że Paulina żyje a Emilce i dziecku nic poważnego nie jest? Czy napewno? To w następnej części😂
Fanka112 💝
CZYTASZ
Życie Jest Trudne - Paulina Kuba Emilka I Krzysiek
FanfictionPaulina Wach- 32 letnia policjantka o stopniu podkomisarz, samotna matka wychowująca 13 letnią córkę Agatę Kuba Walczak- 34 letni policjant o stopniu aspiranta, jest w związku z Izą ale tak naprawdę nic do niej nie czuje Czy połączy ich praca? Tego...