W Ninjago od dłuższego czasu panuje pokój i harmonia, ale czy to się wkrótce zmieni? Pewna dziewczyna (Nie będąca bohaterem książki ) spacerowała sobie między drzewami w lesie za swoim małym miasteczkiem, gdy nagle ujrzała ona pewną dziewczynę. Miała ona kruczo-czarne włosy i fioletowe oczy, a na sobie miała czerwonoczarną suknię. która niezwykle uwydatniała, jej niezwykle chudą sylwetkę. Najdziwniejsze jednak było to, że na jej rękach były dziwne tatuaże. Dziewczyna podeszłą do niej i ukazała jej niezwykle piękny naszyjnik z wielkim, czarnym kryształem. Ta tajemnicza dziewczyna powiedziała jej, że ten naszyjnik obróci jej życie do góry nogami. Kobieta nie pewnie przyjęła prezent i założyła go na siebie. Jednakże po tym stało się coś dziwnego. Naszyjnik zaczął lśnić, na jej rękach pojawiły się tatuaże, a oczy kobiety zrobiły się ciemno zielone. Po tym zamiast delikatnego głosu pojawił się przerażający śmiech, który mógłby wywołać płacz u małego dziecka.
? - Witaj matko.
??- Witaj Irina. Jak miło, że mnie w końcu uwolniłaś.
? - Nie łatwo było znaleźć odpowiedniego żywiciela. Przecież wiesz, że ty wymagasz więcej energii niż ja.
??- A co do energii, to poczyniłaś chyba jakieś postępy?
? - Nareszcie zlokalizowałam tego zdrajcę.
??- Czyli w końcu wiesz gdzie jest mój syn.
? - Tak, ale dołączył on do jakiejś grupki bohaterów, a co jest najdziwniejsze, że to on zawsze był twoim ulubieńcem.
??- Bo on i tak zawsze był od ciebie silniejszy, ale teraz lepiej wzmocnijmy się zanim złożymy mu rodzinne spotkanie.
? - Jak sobie życzysz matko.
??- Gdy tylko on do nas dołączy to nareszcie odzyskamy naszą armię i zawładniemy tym światem.
W tym samym czasie Ninja siedzieli w świątyni pełni entuzjazmu. Choć niektórzy z nich różnili się od pozostałych to i tak byli dla siebie jak rodzina. Większość z nich miała przeszłość dosyć kryminalną, ale teraz każdy z nich ratuje kraj przed złem. Szkoda tylko, że jeden z nich nie mówi im całej prawdy. Do teraz boi się on wyznać im całej prawdy o rodzinie i o swojej przeszłości Nagle jeden z ninja poczuł ogromny ból. Przerażony podbiegł do łazienki i zdjął bluzkę. Zobaczył on jak na jego ręce pojawiają się tatuaże, a jego oczy zrobiły się o wiele ciemniejsze. Jedyne co powiedział to ,, Zaczyna się ".
Hejo.
Mam nadzieję, że podoba wam się pierwszy rozdział.
Pozdrawiam:
ElectricJaylee
WonszWen
CzytajacaMilka
j_ulka21P.S- Tak wygląda Irina.
CZYTASZ
Kroczący w snach || Ninjago
FanficNiegdyś wielcy generałowie, a teraz tylko ofiary klątwy. Przez jeden błąd są oni skazani na żywienie się ludzką energią podczas gdy oni śpią, ale co się stanie gdy ninja dowiedzą się, że jeden z nich żył cały czas pod ich nosem?