★Nejlíp odvedená práce★

223 10 3
                                    

Seděli jsme v parku a vyčkávali na Vláďova slova. "Takže kulíšci moji, dnes půjdeme oddělat nejbohatšího kulíška v Česku.

Je to hrozný zmrd a naší vlast jen rozkrádá, pokud se nám to povede, jakože povede! Bude se všem občanům žít lépe a hlavně nám" dokončil Vláďa svůj monolog a všem hned došlo o kom mluví.

Všichni jsme se sebrali a šli jsme kam nás Vláďa zavede. Vedl nás k ukryté dodávce, do které jsme nastoupili.

Dojeli jsme k vile Andreje Babiše. Vyndali jsme si svoje nářadíčko a dostali jsme se dovnitř.

Dostali jsme se do obrovského obývacího pokoje. Nasadili jsme rukavice a dohodli jsme se, jak vše bude probíhat.

Společně s Váďou jsme měli za úkol dostat se do trezoru a vybrat všechny peníze.

Vláďa s Adamem se museli zbavit Andreje a následně i jeho těla. Niki a Martin sbírali cennosti po vile. No a Honza hledal a hlídal.

Samozřejmě jsme nejdřív zneškodnili kamery a záznam, ale to už je automatický.

Z pohledu Vládi
Všichni se odebrali na svá místa a já s Adamem jsme tiše hledali ložnici.

Když jsme jí našli, tak Adam si vytáhl chloroform a vylil ho na kapesník. Tiše jsem vešel do ložnice, ale Andrej už stál u dveří v pyžamu a s puškou.

Vešel jsem před něj a on stál zády ke dveřím "Co tu chceš, ty zloděj zlodějský" křikl Andrej.

Jen jsem se na něj usmál a mrkl na Adama. To byl signál, aby se připravil. Andrej se naštval a vystřelil po mně. Padl jsem mrtev k zemi.

Z pohedu Adama
Ale ne, on Vláďu zastřelil.. Odložil pušku a chystal se odklidit Vládi tělo. V tu chvíli jsem zpanikařil a přiběhl k němu zezadu.

Kapesník s chloroformem jsem mu přiložil k ústům..Chvíli se bránil, ale ne na dlouho.

Odhodil jsem ho na zem a běžel jsem k Vláďovi. Začal jsem naříkat..

Z pohledu Vadima
S Kájou jsme hledali trezor. Úspěšně jsme ho našli, ale bez klíče nám to bylo k ničemu.

Začali jsme teda hledat po místnosti klíč teda číselnou kombinaci k trezoru. "Tady něco je!" zakřičela Kája .

"Jdi k trezoru, budu ti diktovat" dodala a já jí poslechl.

Úspěšně jsem trezor odemkl. Tolik peněz jsem v životě neviděl pohromadě. Bylo tam snad víc než několikset miliard.

S Kájou jsme přeběhli k penězům a začali jsme je skladovat do batohů.

Šli jsme ven k dodávce a všechny peníze, které jsme pobrali jsme naskládali do kufru.

V trezoru bylo tolik pěnez, že jsme se museli několikrát vracet. Dokonce nám pomáhal i Honza a pořád jsme na to nestačili.

Z pohledu Adama
Naříkal jsem, ale v tom se Vláďa zvedl jakoby se nic nedělo. "Nenaříkej, ten debil neumí mířit.

A i kdyby uměl.. Měl jsem neprůstřelnou vestu" usmál se Vláďa a vrhli jsme se na Andrejovo zatím pořád živé tělo.

Z pohledu Vládi
Vzal jsem si motýlka a píchl jsem mu ho rovnou do srdce. S Adamem jsme si chvilku pohrávali s jeho tělem.

Rozřezali jsme ho a zbytky těla dali do černého pytle, který jsme odtáhli dolu ke dveřím.

Odložili jsme ho tam a šli jsme ostatním pomoct s vybíráním výplaty. Já jsem šel za Váďou, Kájkou a Honzou. Vzal jsem batoh a naplnil ho zbytkem peněz, co tam zůstaly.

Z pohledu Martina
Přišel za náma Adam a pomáhal nám s vybíráním výplaty. Políbil jsem Niki za dobře odvedenou práci.

Přišel za náma Vláďa. "Dobře, to stačí. Je toho dost" řekl a chystali jsme se k odchodu.

Před dveřmi čapli pytel a šli jsme směrem k dodávce. Vše jsme nacpali do kufru.

Z pohledu Vládi
Nasedli jsme a jeli jsme. Usedl jsem za volant a začal jsem přemýslet o našich skvělých životech.

Jsme youtubeři. Máme fanynky a fanoušky, kteří nás milují, ale vůbec netuší, co jsme vlastně zač a co děláme za kamerou, když nás nikdo nevidí. Ani jeden z nich neví, že jsme vrazi. Miluju to.

Z pohledu Káji
Odvedli jsme nejlepší práci a konečně můžu uskutečnit můj plán. Snad ho všichni odsouhlasí.

Protože pokud ano, bude to luxusní! pomyslela jsem si. Vláďa nás rozvezl domů a všichni jsme se vrátili do svých postýlek.

683 slov

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat