★Velký plán a konání★❤

250 9 2
                                    

Přesně za 4 minuty jsme dojeli na místo a Vláďa zaparkoval. Došli jsme k našemu úkrytu a chtěli jsme počkat na Niki a Martina.

Ale přišla mi od Niki SMS ať nečekáme, že nepřijdou kvůli nějakým komplikacím. Radši jsem to neřešila.

Posadili jsme se na špalky u stolu a já se chystala s mým proslovem.

"Neměli bychom se nejdřív zbavit pana "sorry jako"? Aspoň počkáme na ty naše opozdilce" namítl Vláďa.

Sice jsem věděla, že nepřijdou. Ale přece jenom Vláďa je náš šéfis a bylo nutné zbavit se mrtvoly.

Tak jsme teda všichni souhlasili. Váďa s Vláďou vytáhli pytel z dodávky a Honza mezitím připravil oheň.

Abych taky nějak pomohla, tak jsem byla já ta, která spálila tělo. Teda s pomocí Vádi. Měl to okoukaný od Adama, on je totiž náš hlavní spalovač mrtvol.

Dodělali jsme tu špinavou prácičku a vrátili jsme se zpět ke špalkům a mému tématu.

"Tak nám to už řekni, oni stejně nepřijdou" popoháněl mě Váďa a já začala mluvit.

"Víte.." začala jsem proslov. "Hodně dlouho jsem o tom přemýšlela a vzhledem k tomu, že teď máme i přehnaně moc finančních prostředků, tak by to i šlo" pokračovala jsem.

"Ale co?" skočil mi Honza do řeči. "Řekla bych to, kdybys mi neskákal do řeči, bratře" vyplázla jsem na něho jazyk.

"Uvažovala jsem o společným bydlení. Mohli bychom si koupit nějakou obří vilu a sestěhovat se dohromady.

Bylo by to o dost jednodušší pro naší práci a navíc bychom byli pořád spolu" dokončila jsem svojí hlubokou myšlenku.

"Díky Babišovi je to velice reálná myšlenka a navíc máš pravdu. Potřebujeme být pohromadě.

Kdyby byla potřeba jak v ohledu party, tak i v ohledu našeho přátelství" dodal svůj názor Vláďa.

Z pohledu Vadima
Tak jestli tohle výjde. Bude to mega. Konečně budu mít Kájinku blízko u sebe a na očích. Koukl jsem se po ostatních a Kája se na mě upřeně dívala.

Aha, asi po mně chce názor. "Podle mě by to bylo luxusní. Všichni pod jednou obrovskou střechou. Topovej nápad Kájko" usmál jsem se a doufal, že to výjde.

Z pohledu Káji
Oni to vážně odsouhlasili ach bože můj! Jsem tak šťastná. "A pokud to tedy výjde, tak bysme se mohli stěhovat tak za měsíc. Co vy na to" plácla jsem nějaký termín.

Překvapivě zase souhlasili. Já je fakt miluju! Šla jsem do dodávky a vytáhla svůj batoh.

Vrátila jsem se k ostatním a z batohu jsem vytáhla notebook a bezdrátovou wifi.

Připojila jsem se a hned jsem začala projíždět realitky. Kluci si sedli kolem mě a koukali se mnou. Hledali jsme docela dlouho než jsme konečně našli dům snů.

Společně jsme ostatním telefonicky oznámili můj plán. Martin s Niki okamžitě souhlasili, ale Adam ne. Totálně nás odbyl..

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat