Píše se rok 2015 a v tomto roce se stala zásadní změna v naší partě. Přišla zvlášní "část" puberty.
Od mala jsme milovali horory a zabíjení. Mám takový pocit, že nám to narušilo naší psychiku a to se taky odrazilo v našem chování.
Vše to začalo pouhým plánováním. A o tom budu vyprávět.
19.9.2015 jsme se rozhodli, že půjdeme stanovat do lesa. Hrozně moc jsem se těšila.
Ráno jsem okamžitě vstala natěšená na dnešní noc. Chvíli jsem jen tak ležela a přemýšlela o tom, jak to bude probíhat.
Z mého přemýšlení mě však vyrušila mamka, která přišla ke mně do pokoje. "Dobré ráno zlatíčko, našla jsem ty dva stany, jak si mě prosila" řekla mamka s úsměvem na tváři.
"Dobře, moc ti děkuju" odpověděla jsem a úsměv jsem jí oplatila. Hned poté odešla a já se dokopala do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a učesala vlasy.
Vrátila jsem se do pokoje a sedla jsem si na postel s mobilem v ruce. Hned jsem rozklikla chat se jménem -Panda Squad🐼❤-. Nikdo nic nepsal, tak jsem usoudila, že všichni ještě spí.
Nechtěla jsem je budit, až na mého brášku, ale na to jsem se musela obléct. Sundala jsem si pyžamo a přešla ke skříni.
Ze skříně jsem vytáhla obyčejný černý tílko a k tomu riflové kraťasy a doplnila jsem to kostkovanou košilí.
(Média)Oblečená jsem se vrhla k Honzovi do pokoje. Rozeběhla jsem se a skočila na něho. "Co děláš ty debile" zakřičel na mě Honza.
"Dobré ráno sluníčko" odpověděla jsem ironicky a donutila ho vstát, ach ta sourozenecká láska.. Ne, ale fakt, máme se rádi.
Celý den byl celkem nezajímavý. S Honzou jsme na večer šli koupit nějaký ten alkohol a obyčejné pití a taky nějaké jídlo.
Koupila jsem bílé víno a k tomu sprite, asi si říkáte, jaký je to hnus a podobně, ale smíchaný je to fakt dobrý. Honza koupil nějakou ovocnou vodku.
Niki kupovala obyčejný pití, protože jí není 18 a nikde jí alkohol neprodají. O ten hlavní alkohol se postaral Vláďa. Ten koupil Jacka Danielse a nějaký další chlast.
Dnešní noc bude perná. Skočili jsme s Honzou ještě domu pro věci a šli jsme do parku, kde byl sraz.
V parku už byl Vláďa, Adam a Martin. Vláďa přišel ke mně a pomohl mi s batohem, odložil ho na lavičku.
Poděkovala jsem mu za pomoc a konečně jsem je všechny pozdravila objetím. Čekali jsme na Vadima a Niki ještě asi 10 minut, tak jsme zatím pokecali.
V dálce už vidím ty naše opozdilce, hned jsem za nima utíkala, objala jsem Niki a pak jsem skočila na Váďu a obímala ho co to jen šlo. Mám s ním nejlepší vztah ze všech, hned po Honzovi. Došli jsme k ostatním a popadli své věci.
O půl hodiny později
Došli jsme do lesa na naše tajné místo, je začátek podzimu a bylo teprve 7 hodin, takže bylo ještě pořád světlo. Využili jsme toho a kluci začali stavět stany.Stanovali jsme tam už několikrát, takže jsme tam měli plošinu na stany a taky tábořiště. Byl to takový náš úkryt před světem.
Stany byly postaveny tak do 20 minut.
Pořád bylo světlo, tak nebylo zapotřebí rozdělávat oheň.Měli jsme tam udělaný i stůl ze dřeva a okolo toho 7 špalků. Vyndali jsme si z batohů veškerý alkohol a začali jsme popíjet, zatím jen zlehka.
Kolem 22 hodiny
Byli jsme už docela nalití a začali jsme vzpomínat na základku, hlavně na učitelku matiky, tak moc jsme jí nesnášeli a ona nás.Bavili jsme se o tom, jaký by bylo jí zabít. Dostali jsme se k tomu, jakým způsobem bychom jí zabili.
"Já bych jí uřízl hlavu. Její pusu bych použil jako záchod. Chvíli bych si s ní jen tak kopal a pak bych dal její tělo do ztrát a nálezů" řekl nám Vláďa jeho zákeřný plán a takhle to pokračovalo dál.
"To já bych jí rozstřílel AKačkem a to, co by zbylo bych hodil hladovým psům" dodal Vadim.
"Já bych jí rozřezala tělo a pak bych jí přešila na nějakou stvůru a tělo bych zakryla tak, že bych nakrmila tygříky v zoo" ozvala se Niki.
"Jebla bych jí krumpáčem do hlavy, uřezala bych jí všechny prsty zavázala je do pytle a hodila do vody. Ze zbytku těla bych ušila oblečení pro Lady Gagu" rozjela jsem to.
"Vy jste všichni tak zlý" pronesl Martin. Všichni jsme se na něho koukli pohledem "to jako vážně".
"Já bych jí zapíchl propisku do ucha a pak bych jí ubodal ucho Shazamem a samozřejmě by to vypadalo jako nehoda a nebo taky ne, tak bych k ní položil multifunkčníroztomiloualenezabijáckou panenku" dodal s klidem Martin a usmál se.
"A já bych si najal vás abych nemusel dělat nic" přidal se Honza. Jediný kdo jen poslouchal a nic neřekl byl Adam, ale nikdo si toho ani nevšiml.
Pili jsme dál a dál a padaly z nás různé nápady jak někoho zabít. Šli jsme spát kolem druhé hodiny ranní.
Spala jsem s Honzou a Váďou v jednom stanu a ten zbytek v druhém.
Příští týden
Byli jsme už od rána spolu venku, teda až na Adama. Vylepšovali jsme náš úkryt v lese. Byla to sranda.Já jsem s Váďou tahala dřevo, Vláďa s Honzou štípali dříví a Martin s Niki dělali vzhledové úpravy úkrytu, ale spíš se spolu cucali no.
Takhle jsme makali až do odpoledne. Přestali jsme v okamžik, kdy nás vyrušil Adam. Táhl za sebou obrovský pytel.
Mysleli jsme si, že nese věci na úkryt, ale tak to nebylo. Nakoukli jsme všichni do pytle. "Adame.. Děláš si z nás prdel!?" řekl neutrálně Vláďa. V tom pytli byla..
930 slov
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanficZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...