13:00
Po dokončení haulu a nekonečném výbuchu smíchu s Váďou jsem konečně pobrala veškeré oblečení a odnesla ho do koše na prádlo k pračce.Sama bych to neutáhla, ale můj milovaný miláček mi pomohl. Koš jsme zaplnili mým novým prádlem. Váďa se otočil a já mu v cuku letu skočila na záda.
Chytl mě za stehna. "Kam to bude slečno?" pokusil se o jakousi hru. "Vzhůru do mého pokoje můj věrný oři" odvětila jsem se smíchem a Váďa se rozeběhl se mnou na zádech.
Úspěsně vyběhl schody a odhodil mě na postel. "Takhle se s princeznou nezachází. Přece nechceš, abych došla pro Shreka" vyplázla jsem jazyk.
"Na to nemáte milostivá princezno" řekl to tak jistě. Zvedla jsem se z postele a přešla na druhé křídlo patra.
"Hej Honzo, pojď se mnou do pokoje" táhla jsem Honzu za ruku k sobě. "Co se děje prdelko?" ptal se nechápavě.
"Teď nejsem prdelka, ale tvá princezna Fiona" snažila jsem se být vážná, ale musela jsem zadržovat smích. Vešli jsme ke mně do pokoje a Váďa na nás odvrátil pohled.
"Shreku. Oslík je prostořeký, co s tím uděláš?" pořád jsem mluvila vážně. "No asi mi nezbývá nic jiného než to tupé zvíře rozemlít na jemný prach" přidal se Honza k naší hře a začal Váďu honit po celém pokoji.
"Zastav se osle" pořád dokola pokřikoval na Váďu. U mých dveří se začali objevovat všichni ostatní. Honza za ním pořád utíkal, ale pak zakopl o židli a natáhl se.
V ten moment jsme všichni vybouchli smíchy. Tohle bylo už moc. "Do psí prdele!" jančil Honza a odbelhal se do pokoje se slovy "tentokrát si vyhrál Osle".
Ostatní mu pomohli do jeho pokoje a zavřeli za sebou dveře. Váďa padl udýchaný na postel. "Tak to si vypiješ princezno" řekl výhružně s úsměvem na tváři a vrhnul se mi na rty.
"Počkej, počkej. Něco pro tebe mám" zarazila jsem ho a řekla mu, ať zavře oči. Pořád je otevíral, tak jsem mu je zavázala šátkem.
Šla jsem k šuplíku a vyndala z něho tu krabičku. Šla jsem k Váďovi a klekla si před něho na kolena s rukama za zády. "Sundej si šátek" poručila jsem mu.
Sundal si ho z očí a nejistě mě pozoroval. "Nehodláš mě žádat o ruku, že ne? Jestli jo, tak se cítím zostuzen" vymáčkl ze sebe a usmál se.
"Z jaký ruky?" zeptala jsem se provokativně. "No tak levá" řekl a já jí dala před něj. "Ne ne, špatná volba lásko" usmála jsem se a ukázala mu prázdnou ruku.
"No tak ta pravá" usmál se a věděl, že už jiná možnost není. Bez jakékoliv další provokace jsem mu podala krabičku.
"Jé, díky za brambory" řekl a myslel si, že jsou v tom vážně brambory. Plácla jsem se do čela. "Otevři to ty trubko" navedla jsem ho a usmála jsem se.
Otevřel krabičku a jeho oči se rázem rozzářili. Nejdřív odporoval.. Ale dělám si prdel, asi stokrát mi poděkoval i s polibkem. Hned mobil začal zprovozňovat.
Na chvilku jsem si ho půjčila a řekla mu, že se chci ujistit, jestli je všechno tak jak má být. Po asi čtvrt hodince jsem mu ho vrátila. Odešel k sobě do pokoje a usmíval se.
Za půl hodinky jsem šla za ním. Zrovna si oblíkal kalhoty a mikinu, ale už nevypadal tak šťastně jako před tím.
"Lásko, co se děje?" zeptala jsem se starostlivě. "Nic, jen potřebuju jít na vzduch. Asi se půjdu projet na longu" odpověděl trochu naštvaně.
Dal si nový Iphone do kapsy a šel do předsíně. Šla jsem ho doprovodit. Obul si boty a vzal si longa. Obrátil se na mě a objal mě.
Hrozně dlouze jsme se políbili, jako by to byla naše poslední pusa. Odtrhli jsme se od sebe a on už mizel v dálce. Zavřela jsem dveře a šla si lehnout.
Z pohledu Vadima
Poslední dobou je toho na mě moc. Fanoušci na mě dělají hrozný nátlak, že už nenatáčím tolik jako dřív.Dneska mi přišlo několik nenávistných zpráv od mých "fanoušků" a prostě mě to vytočilo. Koho by to taky nenaštvalo?
Musel jsem si jít pročistit hlavu. Už pomalu dvě hodiny jezdím na longu na jednom krásným místě. Ani tu není moc lidí. Takže naprosto ideální. Po cestě mě vyrušilo vyzvánění mobilu.
Já: Prosím?
Kája: Lásko, kde jsi? Už si dvě hodiny pryč. Stýská se mi po tobě.
Já: Miláčku, jsem v parku. Za chvilku už pojedu domů. Taky se mi stýská.
Kája: Dobře. Miluju tě.
Já: Miluju tě princezno.
Utípl jsem hovor, uložil mobil do vnitřní kapsy v mikině a chystal se objet posledních pár koleček kolem parku.
788 slov
Nevím jak to bude zítra s vydáváním,protože máme ples a už teď jsem nervózní jak prase. Takže kdyby zítra nic nevyšlo,tak se nedivte❤
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanficZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...