★Co to bylo!?★❤

108 4 0
                                    

Z pohledu Vadima
Byl jsem vzhůru, ale bál jsem se otevřit oči. Myslel jsem si, že budu zase v tom hnusném sklepě s Baxtrixem.

Měl jsem ho rád. Nic takového bych do něho neřekl...

Z mého přemýšlení mě vytrhla ruka hladící mé vlasy. Otevřel jsem oči a hlasitě si oddechl.

Naštěstí jsem byl ve svém pokoji s Kájou po mé levici. Chtěl jsem se na ní usmát, ale nešlo mi to. Všechno mě tak moc bolelo.

Z pohledu Káji
"To bude dobrý lásko. Vím, že to bolí" řekla jsem soucitně a dál se věnovala jeho vlasům. "Zkus usnout" pošeptala jsem a hladila ho po tváři.

Otočil se ke mně zády a zavřel oči. Lehla jsem si k němu a lehce ho objala kolem pasu. Nechtěla jsem ho nějak moc močkat.

Hladila jsem ho přes bok. Neměla jsem nejmenší tušení kolik je hodin, ale usnula jsem.

...
Otevřela jsem oči a byla jsem ve svém starém pokoji. Nechápala jsem to, ale šla jsem za Honzou do pokoje.

"Ahoj bráško" pozdravila jsem ho a sedla si k němu na postel. "Ahoj prdelko" odpověděl mi na pozdrav a usmál se. "Co děláme doma?" zeptala jsem se nechápavě.

"Eem.. Bydlíme?" odpověděl s údivem a koukal na mě jak na krypla. "A co ta vila?" pokračovala jsem v otázkách.

"Co? Jaká víla?" koukal na mě jak na největšího krypla. "To si děláš prdel, že se mi to všechno jen zdálo" koukala jsem Honzovi do očí a zadržovala slzy.

"No asi jo" řekl celkem nahlas. "Takže já nechodím s Váďou?" skoro jsem šeptala. "Co že? Ne!! Vždyť mi chodíme spolu" špitl tiše.

Vykulila jsem oči. "C.co že!?" křikla jsem. "Pššt.. Ať nás neslyší máma" pošeptal a dal si ukazováček před pusu abych šeptala.

Chtěla jsem něco říct, ale umlčel mě polibkem. Nejdřív jsem protestovala. Jsme přece sourozenci! Po chvíli jsem se mu však oddala. Spolupracovala jsem s ním.

Sice je to můj brácha, ale to nic nemění na tom, že je to hezkej kluk a perfektně líbe. Chtěl mi stáhnout tričko, ale to už jsem se vzpamatovala.

"Honzo ne! Jsme sourozenci" křikla jsem potichu. "Minule se ti to líbilo" řekl a já znovu vykulila oči. Jak jako minule?

Chcete mi snad tvrdit, že jsem se vyspala se svým vlastním bráchou!? Tak na to nemám. "Miluju tě" řekl a znovu se mi přilepil na rty.

Odtáhla jsem ho v pravou chvíli, protože do pokoje vtrhla máma. "Jak jako, že jí miluješ!? Vy se spolu snad taháte!?" křikla vyděšeně.

"Ne mami,bmiluju jí jako mladší sestru. Moc koukáš na incestní filmy" propaloval mamku pohledem. "Jen aby" koukla se na nás podezíravě.

"Běž spát mámo" (Hláška mého kamaráda Oty😂) řekl Honza a mamka odešla. "Co to mělo být?" koukala jsem na něj a nechápala to.

"Kájooo.. Hej Kájoo!!" křičel na mě Honza.

Pomalu jsem otevřela oči. Nade mnou stál Honza. "Ale já nechci incest!" křikla jsem na něj. "Co to zase meleš?" koukal na mě a smál se.

Ohlédla jsem se a zjistila, že jsem u nás doma ve vile v posteli vedle Vádi. "Uff, to byl jen sen" oddychla jsem si.

"Co se ti zdálo?" smál se na mě brácha. "Noo.." začala jsem než ten sen zapomenu. "Víš co, pojď ke mně ať nerušíme Vadima" řekl a podal mi ruku.

Zvedla jsem se z postele a šli jsme k němu. Sedla jsem si na postel a on naproti mně na židli. "Tak povídej" řekl a naslouchal.

Popsala jsem mu každičký detail mého snu. Když jsem mu převyprávěla můj dokonalý sen koukal na mě asi nějak takhle.

Musela jsem se tomu smát. "Štípni mě prosím" poprosila jsem ho, abych si byla jistá. Poslechl mě a udělal tak.

"Jo dobrý" vydechla jsem. "A na co si to chtěla?" zeptal se nechápavě. "No abych se ujistila, že je tohle vážně realita a nežiju jen ve snu" odvětila jsem s úsměvem.

Nevím proč, ale chci zkusit to z toho snu. Přiblížila jsem se k Honzovi a políbila ho. Asi minutu jsem se věnovala jeho rtům a pak jsem se odtáhla.

"Promiň, měla jsem nutkání okusit můj sen v realitě. Zajímalo mě, jestli to bude takový jako v tom snu" zastyděla jsem se a sklopila zrak ke koberci.

"V po.. V pohodě.. aa.. Jaký to bylo?" koukl se na mě a usmál se. "Seš talent. Luxusní výkus pipino" usmála jsem se na něj.

"Já půjdu dospat, tak dobrou" objala jsem brášku a šla jsem za Váďou. Wtf.. Vážně jsem se líbala s vlastním bráchou? To je fuk, nebudu na to myslet.

Lehla jsem si zpět do postele a usnula. Teď už se mi zdálo jen o cute nutelle s malým rožíkem na víčku, na kterém jsem jezdila.

774 slov

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat