★Přesila★❤

102 4 1
                                    

Mezi futry stálo asi pět chlapů se Škorpikama. (Samopal Škorpion) Snažili se mě chytit, ale bránil jsem se.

Tři z nich jsem zastřelil, ale ty dva mě chytli a odtáhli.

Z pohledu Káji
Slyšela jsem výstřel. Chtěla jsem se tam jít podívat, ale po cestě mě chytlo šest chlapů. Vytáhla jsem AK a postupně jsem je rozstřílela na kaši.

Zaslechla jsem další výstřely, tak jsem šla za nimi. Doběhla jsem do velké místnosti. Veprostřed byli Honza, Martin a Niki obklíčeni dalšíma chlapama.

Vystřelila jsem a zabila tak jednoho. Ostatní se na mě otočili a stříleli po mně. Schytala jsem asi 3 kulky do hrudníku, ale díky neprůstřelné vestě to bylo jako kdyby po vás někdo hodil pár kamínků.

"Moje oblíbená mikina a teď v ní jsou díry vy zmrdi" křikla jsem a nasrala se. Moje tři zlatíčka si lehli na zem. Zavřela jsem oči a mačkala spoušť jako šílená.

Asi po minutě jsem otevřela oči. Všude bylo spoustu krve a mrtvých. "Jéé, ahoj Kájo" usmál se na mě Martin jako by se nic nedělo.

"Ahoj Martine" odpověděla jsem tónem alá WTF. Šli jsme spolu dál prozkoumávat vnitřek té budovy a narazili jsme na místnost s mřížema.

Přesně jako v tom snu. Byli v nich Adam a Vláďa. U nich stálo dalších asi deset chlapů. Hodila jsem Honzovi AK a šla jsem do nich ručně. Levej hák, pravej hák, děla, hlavičky, kopačky.

Ručně jsem přeprala čtyři hovada. O zbytek se postarali kluci. "Dobrý, tohle bysme měli. Honzo dej mi AK a dostaňte odsud kluky. Pak se sejdeme u hlavních dveří." nastavila jsem další plán.

Vzala jsem si AK a šla jsem hledat Váďu. Našla jsem dveře se schodama dolů. No super sklep.

Vůbec se mi tam nechtělo jít, ale jestli tam je Váďa, tak mi nic jiného nezbývá.

Vzala jsem si do ruky mobil se svítilnou a vydala se pomalu poschodech dolů.

311 slov

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat