Z pohledu Vadima
Sedl jsem si ke Káje na gauč. Ta naše spolupráce mě totálně vzrušila. Snažil jsem se být v klidu, ale její oblečení tomu zrovna moc nepomáhalo.Sedl jsem si k ní blíž a hladil jí po jejím holém stehně. Koukali jsme si vzájemně hluboce do očí.
Chystal jsem se jí dát pusu na tvář, ale ucukla a docílila tak toho, že jsem jí políbil na její sladká ústa.
Z pohledu Káji
Z mojí pomstychtivé nálady se rázem stala nadržená. Pomáhala tomu Váďova ruka drtící mé stehno a jeho rty přilepené na těch mých.Vášnivě jsme se líbali na gauči. Jsme přece dneska sami doma a toho musíme využít. Váďa mě líbal na krku a nezapomněl mi udělat cucák.
Po chvíli se ale odtáhl a vzal mě do náruče. Běžel se mnou nahoru po schodech až do jeho pokoje. Posadil mě na postel a sám si sedl ke mně.
Začala jsem mu sundávat tričko, aby věděl, že jsem připravená. Na nic nečekal a stáhl mi tílko. Oba jsme odhodili vrchní díly oblečení na zem a pokračovali jsme v líbání.
Po chvíli jsme se zase odtáhli kvůli nedostatku vzduchu. Přes podprsenku mi mačkal prso a líbal mě na krku. Položil mě něžně na postel a rozepínal mi knoflík u kraťasů.
Pomalinku rozepl zip, kraťasy mi stáhl a odložil je na stranu, aby nám nepřekážely. Ocitla jsem se před ním ve spodním prádle.
Nezůstala jsem pozadu a sundala jsem mu jeho černé tepláky. Má tak dokonalé tělo, vyvolává ve mně chtíč. Hladil mě po zádech.
Přesunul se k rozepínání podprsenky. Jednou rukou jí rozepl, během pár sekund skončila na druhé straně pokoje. Lehl si nade mě.
Svá ústa věnoval mému krku a jeho značkování. Přetočila jsem ho po sebe a začala mu oplácet cucáky.
Udělala jsem mu tři viditelné na krku a zbytek na hrudi. Dala jsem si na nich opravdu záležet.
Přetočil si mě zase pod sebe, ale teď už sjížděl ke kalhotkám. Nebyl by to Váďa, kdyby neprovokoval a tak mě chvíli dráždil jen přes kalhotky.
Neudržela jsem se a zavzdychala do ticha. Zpozorovala jsem jak se pousmál. Jedním pohybem ruky mi sundal kalhotky. Začal mě hladit po stydkém pysku a klitorisu.
Samozřejmě jsem si to užívala. Své rty přemístil ke mně a něžně mě líbal, přičemž do mě vrazil rovnou dva prsty.
Začal jimi jemně kroužit. Ruku jsem mu zabořila do vlasů a něžně ho za ně tahala.
Nevěděla jsem co vnímat dřív, jestli ruku kmitající v mém rozkroku nebo jeho sladké rty na mých. Párkrát jsem zavzdychala do polibku.
Poté ze mě prsty vytáhl, těsně před mým vyvrcholením. Přetočila jsem si ho pod sebe a sundala mu boxerky, přesně tak pomalu a něžně jako on mně kalhotky.
Když už byli vedle postele, vzala jsem si jeho penis do ruky a jemně jsem mu olízla špičku.
Většina kluků by čekala kuřbu, ale Váďa moc dobře ví, že mám dávicí reflex. Napodobila jsem jeho gesto a začala ho líbat.
U toho jsem mu začala honit, též mi sténal vzrušením do polibků. Přidávali jsme i jazyky. Upustila jsem jeho stopořený penis.
Kondom nemusíme použít, beru totiž antikoncepci. Chystali jsme se jít na věc, ale Váďa chtěl být nahoře.
Ukecala jsem ho na střídání a začala jsem já. Sedla jsem si na něho obkročmo a už to bylo. Své ruce přiložil na mé boky a určoval si tak své tempo.
Bylo to něco neuvěřitelného. Jezdila jsem na něm jako divá. Po pár minutách jsme se prohodili a nahoře byl on.
Roztáhl mi nohy a znovu do mě vnikl. Nohy jsem si obmotala okolo jeho pasu, aby se dostal hlouběji. Přirážel drsněji a drsněji.
Po chvilce přestal a přetočil si mě na koníčka. Vyšpulila jsem na něj můj zadeček. Hned mě přes něho plácl a prudce přirazil.
Chvíli se ve mně pohyboval a dělal mi příjemný pocit v podbřišku.
Ucítila jsem teplou tekutinu a zároveň s ním jsem se udělala. Vyndal ze mě tu metrovou kládu a šel ke skříni pro dvě svoje trička.
Jedno si oblíkl a to druhé hodil po mně. Taky jsem si ho vzala na sebe. Ani jeden jsme neřešili nějaké spodní prádlo.
Lehl si ke mně a přitáhl si mě za pas k sobě. Dělilo nás od sebe možná 5 milimetrů. Nahnul se ke mně a dal mi vlasy za ucho.
"Miluju tě Karolínko" pošeptal mi do ucha a vykouzlil mi tak úsměv na tváři. "Taky tě miluju Vadímku" pošeptala jsem mu nazpátek a políbila jsem ho.
Otočila jsem se k němu zády a chytla ho za ruku, která byla omotaná kolem mého pasu.
Chvilku jsem ještě přemýšlela a nakonec jsem usnula únavou po tom dnešním namáhavém dni.
Z pohledu Vadima
Konečně jsme si vynahradili to, co se posledně zvrtlo. Jen s tím rozdílem, že už nejsme jen kamarádi a nebyli jsme tentokrát totálně na sračky.Karolínka už spinká. Přitáhnu si jí víc k sobě a půjdu za ní do říše snů. S touto myšlenkou jsem usnul nalepený ke Kájince.
830 slov
Protože fanfikce bez sexu není pravá fanfikce😄 Tuhle část jsem dopsala až teď ve 4:15 ráno to je důkaz,že mi na psaní opravdu záleží,když objetuju spánek!😂 A teď už jdu spát,takže dobrou noc nebo dobré ráno?😄
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...