★Záchrana?★

114 4 3
                                    

Sešla jsem poslední schod. Mé oči byly vystaveny dveřím. Neváhala jsem ani minutku a vešla jsem dovnitř. V místnosti zářila bílá žárovka.

Vypnula jsem svítilnu a uložila mobil do kapsy. Stoupila jsem blíž ke středu místnosti a spatřila jsem mojí lásku.

Byl přišpendlen k židli a pusu měl zalepenou izolepou. Klekla jsem si k němu a hladila ho po ruce.

"Neboj lásko, už jsem s tebou. Bude dobře" mluvila jsem uklidňujícím hlasem. Přitom jsem byla úplně nejvíc v prdeli.

"Nebude dobře" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se na černou siluetu. "Jsem Bax, ale pro vás Baxter" vydal z úst ta největší mrdka na světě. Počkat Baxter..

To mi zní povědomě. "Víš kočičko, zabila si mi přítelkyni a toho budeš litovat" přesunul se k Váďovi a dal mu pěstí do obličeje.

Samozřejmě ho to omráčilo. Sedl se na zem a poplácal na místo vedle sebe. "Nechci.. Já postojím" odbyla jsem ho.

"Hmm..jak chceš" řekl nepříjemně. "Vím o váš všechno. A chci se vás zbavit. A nejen to, chci vás dostat na dno.

První bod zabít Adamovi rodiče a přítelkyni byl příliž jednoduchý" odmlčel se. Aha tak takhle ho znám.. On Zabil Adamovi rodinu..

"Ty zmrde!" sykla jsem dost nahlas. "To s Vadimem nebylo v plánu, ale zabila si mi přítelkyni a tak sis vybrala sama" upřeně na mě díval.

"Já žádnou tvojí přítelkyni nezabila!!" křičela jsem na něho jak jen to šlo. "Ale já tě viděl! Zabila si jí a s ní taky Teri!" vracel mi křik.

Kurva.. Už mi to začíná docházet. S Terinou jsem zabila i Fall. Takže jeho girl byla Andrea. A když jsem viděla někoho za oknem, tak se mi to nezdálo..

Já jsem tak moc blbá. Zamotala jsem se v myšlenkách a ucítila jsem jeho ruku na mém krku. Začal mě škrtit.

Pomalu jsem přicházela o přísun vzduchu. Držel mě tak pevně, ale najednou se něco posralo a já ucítila tvrdou ránu. Bax mě pustil a sám odpadl.

Honza ho totiž "překvapil" omráčením. Chtěla jsem ho obejmout, ale zarazil mě. "Na to teď není čas.

Teď je důležitý odsud oba dostat než bude pozdě" řekl a popadl pytel, který tu byl. Nasoukal do něho Baxe a odtáhl ho nahoru do kufru auta, teda asi.

Já jsem rozvázala Váďu od židle. Jeho bezmocné tělo jsem konečně pevně stiskla. Líbala jsem jeho studenou tvář.

"Hej Kulíšku, pojď do sklepa! Okamžitě!" přivolala jsem si Vláďu pomocí vysílečky. Během chvilky tu byl a pomohl mi.

Hodil si Váďu přes rameno a odnesl ho k autu se mnou v patách. Otevřela jsem Honzovo auto a Vláďa ho tam položil. Už jsme byli všichni venku.

Okamžitě jsme nasedli do aut a jeli rychle domů než se oba proberou. Cesta probíhala klidněji než jsem myslela. Doma jsme se rozdělili na dva tábory.

Já, Honza a Adam jsme se měli postarat o toho sráče a Niki, Martin a Vláďa se měli postarat o Váďu.

Co že? Proč se o něho nestarám já? Chci se mu pomstít! Musím to udělat. Chtěl vzít život mému životu! (WTF😂)

Honza ho přivázal rovnou ke stolu. Ještě se neprobouzel, tak jsme se dohodli, že mu připravíme bolestivé probuzení.

Všichni tři jsme si vzali biče a začali jsme ho šlehat. Nejdřív jemně, ale švihy jsme stále zdůrazňovali. Už měl hodně krvavých šrámů a začal se probouzet.

"Kluci, nechte mě tu s ním prosím chvíli o samotě. Potřebuju si s ním promluvit" poprosila jsem s úsměvem.

Kluci mi vyhověli a šli za dveře. Čapla jsem do ruky nůžky a ustřihla mu celkem malej pramínek tmavých vlásů.

Vyšmátrala jsem album a nalepila tam pramen tmavě hnědých až černých vlasů. Nevěděla jsem jak se jmenuje, tak jsem se mu koukla po kapsách.

Měl tam občanku. Když jsem si přečetla jeho jméno, totálně jsem vybuchla smíchy. Zapsala jsem si to nejvtipnější jméno do alba.

Štěpán Buchta 21 let. Uklidila jsem album a vrátila mu občanku. Přivolala jsem kluky a šli jsme do akce.

Vzali jsme si každý jeden nůž a říkali si důvody, proč ho bodnout. "Tahle je za to, že si mi zabil rodiče" řekl Adam a zapíchl mu nůž do ruky.

"Tahle je za to, že si mě sežehl a nenechal si mě sežrat ti dort" řekl Honza a bodl ho do nohy.

"A tady máš za to, že si mi chtěl vzít můj život" křikla jsem a bodla ho do hrudníku. Schytal asi třicet bodných ran. Důvody ale stále nedocházeli, ale on to už nevydržel.

Top 10 důvodů proč někoho pobodat.

1|Adam| Zabil si mi mámu
2|Adam| Zabil si mi tátu
3|Adam| Zabil si mi přítelkyni
4|Honza| Nenechal si mě sežrat ti dort
5|Honza| Podváděl si mě a málem si mi zabil sestru!
6|Honza| !!ROZINKY!! (I když za to může Wedry)
7|Kája| Unesl si můj život
8|Kája| Chtěl si zabít mojí lásku
9|Kája| Škrtil si mě
10|AHK| Špehoval si naší SQUAD!!

Ano i takové důvody se najdou. Každopádně to teď není důležité. Důležité je, že umřel pro nás velmi zábavnou formou a až po třicáté bodné ráně.

Adam ho rozřezal a zbavil se těla. Konečně jsem brášku mohla obejmout a to dost pevně. "Děkuju, že si mi pomohl.

Bez tebe bychom to nezvládli" mumlala jsem mu do hrudi. Myslím, že mi ukápla i malá slzička. Nic neříkal, jen mě pevně držel u sebe.

Po rodinném objetí jsem se vydala za Váďou. Všechny jsem z jeho pokoje vyhnala a lehla jsem si k němu. Bože jak moc mi tohle chybělo..

911 slov

Zase po delší době delší díl😄
Každopádně nevím,jestli tohle nebude konec. Ale teď už doopravdy. Uvidím jak mě to bude dál bavit a jaké budu mít nápady:3 Btw. Tohle je poprví,co mi bylo líto oběti😔 #BaxtrixFamily😅

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat