Všichni jsme se ještě najedli, protože pít alkohol nalačno není moc dobrý nápad. Kluci odešli do svých pokojů.
My s Niki jsme začaly nosit na stůl tyčinky, brambůrky a veškerý alkohol u toho jsme si pěkně pokecaly. Na stole bylo 11 flašek různého alkoholu. (média)
Byly tam různé druhy. Zelená, Absinth, nějaké sladké červené víno, Nordic ice jablko a třešeň, vodka 42, jahodový squash, squash cannabis, Absolut vodka, Malibu a taky Jack Daniel's.
Tahle noc bude dlouhá a hodně zajímavá. Došla jsem pro 6 panáků a spoustu skleniček.
Položila jsem to na stůl. Ještě jsem dala na zem coca coly a džusy, které se koupili k míchání a zapíjení.
Niki zatím doběhla pro kluky a já vybrala pár filmů s různými žánry. Bylo teprve kolem sedmé. Takže máme dost času. Kluci přiběhli a usadili se na gauč.
Chtěla jsem začít něčím lehčím, tak jsem do všech panáků nalila zelenou. Každý si vzal do ruky svůj panák a já začala s proslovem "takže vás tu všechny vítám.
Sešli jsme se tu, abychom oslavili nový život v novém domě. Snad se nám tu bude líbit a vydržíme tu spolu dlouho."
dokončila jsem monolog a všichni jsme do sebe kopli panáka. Vypili jsme takhle celou flašku zelené a rozhodli jsme se kouknout na film. Vybrala jsem Kruh. Sedla jsem si k Váďovi a koukali jsme.
Během filmu jsme stihli vypít obě flašky Nordic ice. Když film skončil, řekli jsme si, že si zahrajeme nějaké hry. Začali jsme flaškou. Vzali jsme si prázdnou flašku a sedli si do kruhu na zem. Roztáčel ten kdo to vymyslel, takže Vláďa.
Padlo to na Honzu. "Tak Honzíčku, pravdu nebo úkol?" řekl Vláďa a cukal obočím. "Eeem.. úkol" odpověděl nejistě Honza.
Z pohledu Vládi
Vymýšlel jsem úkol pro Honzu a vůbec jsem netušil co říct a to jsme byli teprve na začátku. "Běž k Bestíkovi a olízni mu čumák" vymáčkl jsem ze sebe nesmyslný úkol a Honza běžel hledat Bestíka. Úkol splnil. Po půl hodině nás flaška nebavila.To bylo asi tím, že jsme všichni seděli už jen ve spodním prádle. Oblíkli jsme se a dohodli se, že si zahrajeme nikdy jsem.
Hráli jsme ve směru hodinových ručiček. Vzali jsme si k tomu 42 a Absolutku.Seděli jsme v pořadí já, Vadim, Kája, Honza, Martin a Niki. "Nikdy jsem nemiloval osobu po své levici" začal Vadim a napil se. Pak už pil jen Martin. Woow, takže Vadim miluje Káju. To je opravdu šok, ale já to věděl jako první.
Kája si vzala do ruky flašku a přemýšlela. "Nikdy jsem nechtěla mít všechny lidi v této místnosti za členy rodiny" řekla a napila se, ale to my všichni. Padlo celkem dost otázek, že už ani nevím.
Z pohledu Vadima
Už v nás bylo 5 flašek chlastu. Dohráli jsme nikdy jsem a dotáhli se zase na gauč. Otevřeli jsme si víno. Pili jsme ho s kolou, aby to nebylo zase tak moc.Sedli jsme si k dalšímu filmu. Tentokrát to byla komedie. Koukali jsme a smáli se i když jsme to třeba někdy nepochopili. Hlavně Honza.
Celou dobu jsme koukali. Držel jsem Káju za ruku, všichni jsme byli celkem dost pomotaný.
Víno jsme dopili a chystali jsme se na poslední flašku, kterou dnes otevřeme. Cannabis squash. Pustili jsme si 50 odstínů šedi a vychutnávali si u toho tu exotickou chuť squashe.
Nevím, jestli to bylo vážně z trávy, ale byl jsem ožralej a pravděpodobně i zhulenej. A díky tomu filmu i přehnaně nadrženej.
Do konce filmu jsem to vydržel a pak jsem si všimnul, jak všichni usnuli. Teda až na Káju.
Z pohledu Káji
Víc alkoholu už bysme nezvládli, tak jsme tam nechali asi 4 plný flašky na příště. Kluci byli tak na mrdky, že usnuli na všemožných místech.Jen já a Váďa jsme stále byli vzhůru a "povídali jsme si". No po pravdě jsme spíš vedli opileckou nesmyslnou debatu. Řekla jsem Váďovi, že půjdeme nahoru ke mně do pokoje, ať ty opilce nerušíme.
Řekla jsem to jen proto, že jsem si v tu opileckou chvíli chtěla užít, díky tomu filmu.
To byla blbost, zaprvý byli nejvíc na sračky, takže bysme je rušit ani nemohli a za druhý zdolat schody v tomhle stavu byl taky pěknej úkol. Nakonec jsme to vylezli po čtyřech.
Doplazili jsme se do mojí postele a ještě si povídali. Po chvilince nastalo takový zvláštní ticho, koukali jsme jeden druhému do očí.
Začali jsme se k sobě až nebezpečně přibližovat. Vlítli jsme na sebe a líbali jsme se. Bylo to tak divoký.
Z pohledu 3 osoby
Když se Vadim s Kájou doplazili nahoru ke Káje do postele, tak nastalo ticho. Vypadali v tu chvíli jako dva tučňáci. Vzápětí se na sebe vrhli a z tučňáků se rázem stali mroži, tlustí a nechutní mroži.Kdyby byli střízlíví, určitě by to vypadalo líp. Oba ze sebe strhli oblečení a absolutně nedbali na nějakou romantiku, prostě na to vlítli.
Jo, je to tak Kája a Vadim. Dva nejlepší přátelé.. A právě spolu šukaj jako o závod!! To je ale podívaná panečku! Loučí se s vámi třetí osoba, slovo předávám zpět do studia.
Z pohledu Káji
Probudila jsem se v 12:36 (teď je 13.5. 12:36😂). Hrozně moc mě bolí hlava a nic si nepamatuju. Koukla jsem se okolo sebe a všimla jsem si spícího Vádi. Usmála jsem se na něho, ale to netrvalo dlouho.Chtěla jsem vstát, tak jsem se odkryla, ale byla jsem úplně nahá. Koukla jsem se pod deku a on byl taky nahý.
Zvedla jsem se z postele a cítila bolest v rozkroku. "No super! Přišla jsem o to s nejlepším kamarádem a byla jsem úplně na mol, že si to ani nepamatuju, to je fakt úžasný!" křičela jsem v duchu.
A ano i ve svých 18 letech jsem byla pořád panna.. Čekala jsem na toho pravýho. Šla jsem se oblíknout a vzbudila jsem Vadima.
"Vadimee!!" křičela jsem, dokud se neprobudil. "Dobré ráno princezno" usmíval se na mě.
"Co se děje?" zeptal se, když viděl můj výraz a úsměv mu zmizel. "My.. my jsme spolu.. spali?" doufala jsem, že si něco bude pamatovat. "Ccože!?" vykulil oči a podíval se pod deku.
Okamžitě vylítl z postele a začal se oblíkat. Vystřelil z mého pokoje a po zbytek dne jsem ho neviděla.. Celkem smutný, když žijeme pod jednou střechou, s pokoji hned vedle sebe a společnou koupelnou.
1051 slov
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...