Za těmi dveřmi stál Adam.. Sice jsem na něho byla naštvaná, ale když jsem ho spatřila všechen vztek ze mě jakoby spadl. Zvedla jsem se z postele a běžela ho obejmout.
"Můžeme si spolu prosím promluvit" řekl s naprostým nezájmem. Odvedla jsem ho k sobě do pokoje a posadila se s ním na postel.
"Víš.. Já.. Chtěl bych ti vysvětlit, proč jsem na vás celou dobu neměl čas" řekl vážně a zároveň bez emocí. "Poslouchám" nastražila jsem uši.
"Byl jsem na nějakém léčení kvůli psychice" řekl a už jsem byla v šoku, ale mlčela jsem.
"Parta zmrdů zabila Míšu a mou rodinu. Tu partu řídil jistý Baxter." řekl s kamennou tváří, čekala bych že se u tohohle rozbrečí, ale on ne.
"Na tom léčení.. Něco se tam stalo" pokračoval dál. "A já ztratil city. Nevím co je to láska ani bolest. Znám jen pocit štěstí a pomsty.
Stále toužím po pomstě" dokončil své vysvětlení a já nevěděla, co na to říct. "Náš Adam je zpátky ve hře?" ozvalo se z ničeho nic u dveří, ve kterých stál Váďa.
Adam kývl hlavou. Byla jsem ráda, ale zároveň trochu vyděšená z toho, co mi právě říkal.
Teď nemá kam jít. Bylo mi jasný, že konečně využijeme pokoj na půdě, který měl být původně pro případ, kdyby se vrátil. (Média)
Dovedla jsem tam Adama a řekla mu ať se trochu prospí. Naše parta je zase v celé své sestavě.
Šla jsem do obýváku a tam už všichni seděli, okamžitě jsem se s nima musela obejmout a přivítat.
Přece jen jsem je nějakou dobu neviděla. Seděli jsme a kecali. V tuhle chvíli jsem měla děsně psychopatický myšlenky a podlehla jsem jim.
Hrozně moc jsem měla potřebu vyzkoušet tu novou místnost. Měla jsem chuť někoho mučit. Potřebovala jsem jen vybrat oběť a mohla jsem začít.
Všichni odjeli něco zařizovat ohledně youtube a s Niki jsme si tu zbyly samy. "Co takhle si trochu pohrát?" vyhrkla jsem na Niki se smíchem šílence.
"To by nebylo tak úplně špatný" napodobila Niki můj smích. Začala jsem přemýšlet nad tím, koho ze srdce nesnáším a komu se chci pomstít.
Mám to, Spurná! Tak moc se vtírá Váďovi a odtrhává ho od nás. Teď už nebude.
"Hej, budeme chránit partu a zbavíme se Spurný!" křikla jsem na Niki a ta souhlasila.
Z pohledu Niki
Začaly jsme přemýšlet, jak se k ní dostaneme. "Ale ale, co to támhle vidím" ukázala jsem směrem na gauč.Ležel tam Vadimův mobil. Vzala jsem ho a napadl mě luxusní plán. Tak jsem ho tedy uskutečnila.
Kája se mezitím hrozně smála. Je to moje malá psychopatka. Napsala jsem Verunce zprávu něco jako:
Ahoj Verunko, jsem moc nadrženej a chci tě tady mít u sebe, nikdo není doma. Prosím pojď za mnou a provedu tě rájem. Tvůj Vadímek❤
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...