Z pohledu Káji
Spokojeně jsem si podřimovala bez ponětí o čase. Takhle to mám většinou každé ráno. Vzbudím se a jsem při smyslech, ale mám dál zavřené oči.Ucítila jsem ruku na mém břiše, to mě donutilo se usmát. Z úsměvu mě vyrušila obrovská rána dveří. Nuceně jsem otevřela oči a pohledem zamířila ke dveřím.
Posadila jsem se a spodní částí těla jsem zůstala pod dekou. Totéž udělal i Váďa. V těch dveřích stál Adam a spokojeně se usmíval. "Sorry hrdličky, jen jsem vám přišel oznámit, že už jsme tady.
Jo a měli byste vstávat, jsou dvě hodiny" oznámil co měl na srdci. Zavřel dveře, otočil se na patě a odešel. V tuhle chvíli jsem neskutečně ráda, že jsme na sobě měli ty trička.
Nahla jsem se k Váďovi a políbila ho. Zvedla jsem se z postele, pobrala svoje oblečení a šla jsem k sobě do pokoje.
Ani jsem neřešila, jestli někoho na chodbě potkám. To tričko je naštěstí dlouhé a bylo mi až nad kolena.
K mému štěstí jsem nikoho nezahlídla a okamžitě jsem vplula k sobě do pokoje. Rovnou jsem se vydala do mého šatníku a zvolila jsem nějaké oblečení na doma. Do očí mě uhodil dlouhý černý svetr.
Oblékla jsem si ho a k tomu nějaké barevné kraťasy, které stejně nebyly vidět. Ten svetr mi je tak do půlky stehen. Oblečená jsem zavřela šatník a přešla jsem rovnou do koupelny.
Vyčistila jsem si zuby a zase jsem se vysvlékla. Jak logické. Vlezla jsem do sprchy a nastavila si příjemnou teplotu vody. Uvolnila jsem se a nechala na sebe dopadat teploučké kapičky.
Z pohledu Vadima
Ani jsem se nepřevlíkl, jen jsem si vzal čisté boxerky. Ostatní se šli prospat z namáhavé akce. Uslyšel jsem sprchu, tak jsem si řekl, že se přidám.Potichu jsem vstoupil do koupelny, zamkl jsem za sebou dveře a vysvlékl jsem se. Kája si mě nevšimla, byla totiž otočená zády ke mně. Vlezl jsem k ní do sprchy a zezadu jí objal.
Měla zavřené oči. Políbil jsem jí na tvář. V tu chvíli otevřela oči, otočila se ke mně o políbila mě nazpátek.
Začali jsme se líbat tak vášnivně a chtivě. Skončilo to tak jako včera v noci. Sex ve sprše není špatnej.
Z pohledu Káji
Když jsme skončili s hygienou po sexu, vypla jsem vodu a podala nám osušky. Osušili jsme se a oblékli se. Odemkla jsem dveře a přešla jsem po schodech dolu směrem ke kuchyni.Rozhodla jsem se poprvé uvařit v nové kuchyni. Lednička byla poloprázdná, ale něco se z toho uvařit dalo. Rozhodla jsem se pro špagety s omáčkou.
Připravila jsem si hrnec s vodou a položila ho na sporák, který jsem násladně zapla. Čekala jsem až se voda začne vařit, ale v čekání mě vyrušily "něčí" ruce, které mě držely za pas.
Otočila jsem se a dala Váďovi pusu. Líbala jsem se s ním dokud jsem neslyšela bublání vody. Dala jsem do vody dvě balení špaget a přidala trochu soli.
Váďa mě pustil a pomohl mi udělat omáčku. Společně jsme se v kuchyni doplňovali. Vypnula jsem sporák a poslala Váďu ať jde pro ostatní.
Připravila jsem si sedm talířů a nandala jsem všem pořádné porce. Talíře i s příbory jsem přinesla na stůl.
Během chvilky jsme seděli všichni u stolu a pustili se do jídla. Bylo to výborné, na to že já normálně připálím i pudink. Všichni dojedli a naskládali po sobě nádobí do myčky. To čumíte, co. Já teda jo, divím se, že si ze mě nedělají služku.
Kluci se bavili o tom, že dnes chtějí natáčet na youtube. Nechtěla jsem jim tu překážet, tak jsem se domluvila s Niki, že si uděláme dámskou jízdu a vyrazíme do Prahy na nákupy a tak.
Šli jsme si všichni po obědě odpočinout. Vstaly jsme s Niki připravené a Honza byl tak hodný, že nás odvezl do Prahy na Černý most. Vystoupili jsme si a on se hned řítil domů natáčet videa.
653 slov
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanficZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...