Z pohledu Vadima
Když jsem se včera dozvěděl, co Kája udělala s Veronikou, hrozně mě to nažhavilo.Jdou na mě mé psycho myšlenky. Mám chuť někoho oddělat. Přesně vím, koho se chci zbavit.
A jelikož se Kája pravděpodobně chystá pobodat všechny holky, které se mnou něco někdy "měly", tak si myslím, že mi s tím moc ráda pomůže. Už jen to na ní vybalit.
Z pohledu Káji
Kluci jeli na poslední Cinetube a Niki s nimi. Zůstala jsem tu sama s Váďou. Přišel ke mně do pokoje a začali jsme se líbat.Tak utišil mojí touhu po pomstě. Chci zabít Carrie! Po chvilce se ode mě odtáhl. Pohladil mě po tváři a začal mluvit.
"Lásko, potřebuju se zbavit jedný holky, tak moc mě sere. Pořád za mnou leze" řekl otráveně a já se usmála. Jakoby mi četl myšlenky.
"O koho jde?" rovnou jsem se zeptala bez váhání. "To bude překvapení" usmál se a odešel z domu. Asi uděláme dvojitou vraždu.
Protože prostě musím zabít tu kurvu Carrie. Našla jsem si její číslo a zavolala jsem jí. Když to zvedla, tak jsem si vymyslela nějakou pracovní spolupráci.
"Dobrý den, u telefonu Carrie Kirsten?" začala jsem s mým nejlepším hereckým výkonem. "Ano, co si přejete?" zeptala se nazpátek.
"Jsem z jedné agentury a sháníme mladé herce a herečky do akčního filmu" vybalila jsem na ní. "A honorář?" zeptala se.
"To je na domluvu, mohla byste přijet tak do půl hodiny na tuto adresu..?" pozvala jsem jí k nám.
"Ano jistě, budu tam" ukončila náš rozhovor. Husička naivní.
Z pohledu Vadima
Jelikož my bydlíme kousek před Prahou a Carrie až za Prahou, tak se k ní musím nejdřív dostat. Jel jsem autobusem a metrem asi hodinu k ní.Stojím u ní před barákem a zvoním jak kokot. Ani tu nemá auto.. Bezva, takže já se ženu jak čůrák.
Abych zjistli, že není doma.. Dojel jsem do Prahy a šel jsem si aspoň nakoupit.
Z pohledu Káji
Vyhlížela jsem Carrie z okna. Přijela ve svém BMW. Tak a máme nový auto, pomyslela jsem si s úsměvem.Měla jsem na sobě uplou bílou košili s upnutou černou sukní.
Doplnila jsem to vysokými černými podpatkami a černými fejkovými brýlemi. Abych vypadala přesvědčivě. Šla jsem ladně a pomalu ke dveřím, abych otevřela Carrie.
Pozvala jsem jí dál a vedla jí do obýváku na gauč. Samozřejmě na ten, který byl naproti televizi. "Posaďte se" usmála jsem se.
Posadila se a vedle sebe položila kabelku. "Dobrý den, tak jsem teda tady, kvůli té spolupráci" řekla a úsměv mi oplatila.
"Ano, já vím. Nechcete kafe nebo čaj?" zeptala jsem se pohostině.
"Čaj prosím" odpověděla a já jsem šla do kuchyně, ale rozhodně jsem nešla dělat čaj. Otevřela jsem kredenc, ale chloroform tam nebyl..
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...