⭐Pohledy 2⭐

144 5 0
                                    

Vláďa:
1) Vadim- S ním je radost pracovat, dostane úkol a na nic se neptá a nemá kecy, takový lidi já zbožňuju. Jako kámoš zatím obstává, ale to jen do té doby, dokud mě neporazí v UFC, mám takový pocit, že my dva jsme kámoši navždy.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Kadim, Kaďák, Rusanda, mafis.

2) Kája- Je to fajn holka a fajn kámoška, i když je tak trochu psychopatka, tak má srdíčko na správném místě. Pomůže i když o to nestojíte. Vždy vykouzlí aspoň malý úsměv na tváři.
JAK JÍ SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Šéfiska, Kájushka, Maceška a Kulišanda.

3) Martin- Moje operoxidovaná čubka, teda zase se obarvil na hnědo, ale pro mě to už navždy bude peroxid. Martin je ten typ kamaráda, bez kterýho by ve vašem životě byla hrozná nuda. Každý k životu potřebuje nějakého toho kripla.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: dement s panenkou, píčus obarvený, PEROXID, Cholera.

4) Adam- Je to jeden z těch, který tu se mnou byl úplně od začátku a o to víc mě sere, že na nás sere. Dokonce s náma odmítá komunikovat, takže ani nevíme důvod. Vždycky jsem ho měl rád, ale začíná se odcizovat. Což mě hodně mrzí a doufám, že se to vysvětlí.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Zapálim ti les zmrde, bodák, mrtvolka.

5) Niki- Niki úplně extra rád nemám, jako jo je to kámoška a občas je v pohodě, ale fakt jen občas. Je strašně náladová. Když se chová normálně tak jí mám i rád.
JAK JÍ SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: matrioška

"O Honzovi ani mluvit radši nebudu, on nejlíp ví xdd ale jinak jsme dobrý kámoši a z toho důvodu ho radši vynechám, bude to tak lepší."

Martin:
1) Niki- Je to ta nejlepší holka, jakou jsem kdy měl. Byla to láska na první pohled. Nehorázně moc jí miluju přes všechno zlé i dobré. Chtěl bych zemřít po jejím boku.
JAK JÍ SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: miláček, kočička, pusinka, Nikolinka,.. Však to znáte

2) Kája- Moje nejlepší kamarádka, teda pro mě pořád je. Z neznámého důvodu naše vztahy zamrzly, už to není takové jako kdysi. Asi nám to vyhovuje, ale i tak Karlička a Karlička forewr! Mám jí moc rád.
JAK JÍ SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Karlička, Karďa, kriplínka.

3) Vadim- A je tu můj švára, můj jediný a jedinečný švára. Vždycky jsme byli nejlepší kamarádi, v životě bych neřekl, že někdy budu chodit s jeho ségrou, ale stalo se. Jestli je tu někdo, s kým vždycky můžu vybít tu přebytečnou energii, tak je to právě tlačenka.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: švára, rajče, dement², Radim, Tlačenka, Tláča, Vadimos.

4) Honza: A konečně je tu můj nejdeMenTnější kamarád ever! Má moc rád, když mu zpívám a já mu zase rád zpívám. Naše retardovanost je vyšší než Vláďovo ego. Honzu nejvíc miluju.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Janička, Janka, diváčisko, Macek, Macešák.

5) Vláďa- S panem Kadlecem si spolu rádi hrajeme třeba na doktory, ale ne dělám si srandu, máme takovej zvrácenej humor, kterému rozumíme jenom my.
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Vladimíros, Kadlis.

6) Adam- nemůžu nás prásknout..
JAK MU SMÍM ŘÍKAT JEN JÁ: Železnice Adam, železniční Adam.

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat