★Válečná porada★

97 5 0
                                    

"Nechci nic říkat, ale je vidět, že si zase nespala. Nezdálo se ti něco?" promluví ke mně Vláďa. A do hajzlu, já si po sprše zapomněla zamaskovat oči.. Kurva..

"Ne, nic se mi nezdálo! Váďu někdo unesl a drží ho v lese" odpovídala jsem s vážným výrazem. "Dejchni na mě.

Určitě si něco pila" řekl Martin a koukal na mě jako na většího krypla než je on sám. "Mám důkazy!" křikla jsem aby mě brali vážně.

"Tak začni a vy kreténi už jí nepřerušujte" stála při mně Niki. "Děkuju Niki. No takže, vzpomněla jsem si, že mám u Vadima v telefonu sledovací zařízení a dneska jsem ho šla hledat.

Po cestě mi to ukázalo, že jsem od něho pět metrů, ale okolo mě stál jen jeden kluk nebo chlap.

Chtěla jsem ho na místě zabít, ale to by znamenalo, že bych už nejspíš nikdy neviděla Váďu a ani vy.

Začala jsem ho sledovat a došli jsme do lesa k nějakému bunkru. Všechno jsem to fotila" řekla jsem jim. Každého jsem obešla a ukázala mé nafocené důkazy.

"To nic nemusí znamenat, třeba jen našel Vadimův mobil" odezívaly se námitky.

Chvíli jsem je přesvědčovala a pak konečně přistoupili na mou stranu. Ale že mi to dalo práci..

"Takže bude zase nějaká velká akce?" zeptal se Honza nadšeně. "Ano bratře. Ale tahle bude větší než na které jsme byli doposud zvyklí. Jsem si jistá, že tam bude mít stráže a nějaké lidi.

Je mi jasné, že o nás někdo ví. Jinak by Vadima neunesli. Nikdo by si na to netroufl. Musíme se pečlivě připravit" oznámila jsem a začali jsme s přípravami.

Šli jsme do skladu a pobrali jsme si různé zbraně a spoustu nábojů. Něco mi říká, že to nebude jen tak.

Veškeré vybavení jsme odložili na stůl a domlouvali se ještě na strategii. Skočila jsem dolů pro 6 vysílaček a odložila je na gauč.

"Budeme potřebovat krycí jména, která vám vyberu. Vláďo, na tuhle akci přebírám velení" řekla jsem odhodlaně a on kývl. Vzala jsem první vysílačku a svěřila jí do rukou Vláďovi.

"Tvé krycí jméno bude Kulíšek" udělila jsem mu jméno a on si vysílačku strčil do kapsy. Druhá vysílačka směřovala k Niki. "Ty budeš Tlačenka" předala jsem jí vysílačku a usmála se.

Třetí vysílačka. "Adame, tady máš svou vysílačku. A přezdívat tě budeme Ejdý" oddechl si. Musím uznat, že mé přezdívky opravdu stojí za to.

"Čtvrtá vysílačka bude tvoje Honzo nebo bych spíš měla říct Shreku?" udělila jsem další vysílačku i s přezdívkou. Martin se na mě nadějně koukal.

"Martine, ty jsi krypl" usmála jsem se. "No to už všichni víme a teď tu přezdívku" řekl Martin znovu s nadějí v hlase. "Tvá přezdívka je krypl.. a nebo radši ne. To by tě každý hned poznal.

Budeš Peroxid" zase jsem se usmála. Vypadá, že se s tím smířil. Vzala jsem si poslední vysílačku a uložila jí do kapsy.

"No a já budu Hlavní Vozembouch" usmála jsem se a všichni kývli. "No a teď všichni honem spát!

Potřebujeme na tu akci nabrat hodně sil" poručila jsem jako máma a všichni se rozutekli do svých pokojů.

Šla jsem taky a konečně jsem se mohla vyspat. Ulehla jsem do postele a hned jsem usnula.

531 slov

Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..Kde žijí příběhy. Začni objevovat