Vžila jsem se tedy do role a začala jsem provázet "tak tady moji milí máme předsíň" uvedla jsem. "No nepovídej" smál se Martin.
"Fajn, tak teda já nebudu" vyplázla jsem na něho jazyk. "Promiň, už mlčím. Ale ty mluv dál" vymáčkl ze sebe a já pokračovala.
"Teď se tedy přesuneme do kuchyně" šli jsme a já u toho vyprávěla nějaké příběhy jak tu probíhaly přípravy a tak dále.
"Jako další navštívíme obývací pokoj, kde určitě budeme trávit nejvíce času" usmála jsem se a vedla všechny k obýváku.
Cestou jsme prošli kolem koupelny, tak jsem toho ještě využila. "Martine a Niki.
Vstupte, tady se nachází vaše koupelna." řekla jsem a oni tam nakoukli, oči jim zářili už jen při pohledu na koupelnu. Ale to ještě neviděli všechno.
Šli jsme do obýváku a všichni pištěli úžasem. Z obýváku jsme přešli nahoru k pokojům a začali jsme levou stranou.
"Tak tady se nachází pokoj a koupelna pana Vláďi videos. Běž dovnitř a užij si jí šéfe" poslechl mě a obojí si prošel a rovnou zůstal ve svém novém pokoji.
"Naše prohlídka pokračuje. Niki tady je tvůj pokoj" ukázala jsem na dveře a Niki tam vtrhla a rozbrečela se dojetím. Chytla Martina za ruku a počkala si ještě na jeho pokoj.
"Maninko, tvůj pokoj je hned naproti" dala jsem Martinovi souřadnice a on vešel do pokoje. Hned skočil do postele a za ním Niki.
"Tak bráško, teď ty. Připrav se, ať nemáš infarkt." otevřel dveře a měl slzy na krajíčku. Došel i do koupelny a jedna malá slzička mu uletěla.
"Tak a zbyl si mi tu už jenom ty Vadímku" usmála jsem se a táhla jsem ho za ruku na pravou stranu k našim pokojům.
Nejdřív jsem ho vzala do koupelny a hned na to do jeho pokoje. Pomalu otevřel dveře. Když to spatřil..
Takhle moc šťastnýho jsem ho snad ještě nikdy neviděla. Objal mě a dal mi mega velkou pusu.
Nechala jsem ho ve svém novém pokoji a šla jsem do toho svého. Lehla jsem si do postele a zabořila hlavu do polštáře. Začala jsem štěstím brečet.
Po chvilce jsem se zvedla a šla za ostatníma, že to není všechno. Šli jsme teda dolů a já se rozhodla, že je nejdřív vezmu na druhou stranu domu k bazénu a posezení. Pak do garáže, kterou viděli už zvenčí a nakonec do sklepa.
Obešli jsme dům. Při pohledu na bazén a ten krásný výhled změkli. Chvilku jsme jen tak koukali před sebe, ale pak jsme se vrhli na garáž. Když jsme tam vešli, všimla jsem si v rohu pračky a sušičky. (Média)
Koho by napadlo mít to v garáži? Ale co už. Aspoň nám to nebude řvát v domě. Garáž byla prostrorná a na pohodu se tam vešlo tak 6 aut.
Takže opravdu prostorná garáž. V garáži byl taky vstup do sklepa a dveře pro vstup do domu, abysme nemuseli pořád obcházet dům.
Vešli jsme do sklepa. Původně jsem čekala hnusnej zaprášenej sklep, ale byl naopak moderní. Rozdělený třemi dveřmi.
"A tady bude mučírna" křikla jsem a ukázala na dveře. "To vůbec není špatný nápad" řekl Martin.
"Jen se to bude muset předělat" přidal se Vláďa. "Seš fakt úžasná" dodal Váďa.
Začervenala jsem se a popohnala jsem všechny ven ze sklepa. Dům jsme si prošli a všichni vypadali spokojeně.
Šli jsme dovnitř a usadili se v obýváku. "Do konce týdne se sem nastěhujeme" namítl Vláďa a všichni jsme s ním souhlasili.
568 slov
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...