Ráno se Váďa pořád neprobouzel, tak jsem šla k sobě, aby se mohl v klidu prospat. Lehla jsem si do postele. Přemýšlela jsem nad totálníma kravinama.
Tak jako vždycky, ale z mého přemýšlení mě vytrhlo pípání mobilu. Psal mi Váďa. Wtf, je ode mě jednu místnost a píše mi na messenger? Ok.
12:00
Vadímek❤: Ahoj lásko <3Kájinka💜: No dobrý ráno miláčku, co potřebuješ? Že ani nejsi schopný přijít za mnou? :'D <3
Vadímek❤: Chtěl jsem zkusit něco, co v realitě nejde ^_^
Kájinka💜: A o co jde..? O.o
Vadímek❤: Sex chat <3
Kájinka💜: Chtěl bys co? ^_^ <3
Vadímek❤: Joooo :3
Kájinka💜: No jo, tak ale začni :'3
Vadímek❤: Šel bych za tebou do tvého pokoje. Ležela bys na posteli a já bych si lehl k tobě. Začal bych tě líbat na krku.
Kájinka💜: Moc by se mi to líbilo a líbala bych tvé rty. Hladila bych tvé nažhavené tělo.
Vadímek❤: Přesunul bych se přes tílko nad tvá ňadra a udělal bych ti několik cucfleků.
Kájinka💜: Zabořila bych se ti rukou do vlasů a jemně tě za ně tahala. Po krátké předehře bych ti začala stahovat tričko.
Vadímek❤: Abych nebyl pozadu, tak bych ti ho svléknul taky. Své ruce bych přesměroval na tvůj úžasný zadek a lehce bych ti ho mačkal.
Kájinka💜: Chtěla bych víc než jen lehce, tak bych tvé ruce přimáčkla víc na můj zadek. Kopírovala bych pohyb tvých rukou a zavzdychala ti do polibku.
Vadímek❤: Z tvého zadku bych se přemístil dopředu a stáhl bych ti kraťasy.
Kájinka💜: Neváhala bych a pomohla ti sundat kalhoty. Ocitli bychom se před sebou jen ve spodním prádle.
Vadímek❤: Ale ne na dlouho. Hodil bych tě na postel a sundal ti spodní prádlo a sobě boxerky.
Kájinka💜: Vysrali bysme se na předehru a rovnou by si do mě vnikl.
Vadímek❤: Vzdychala by si mi do tváře a křičela mé jméno po celém pokoji.
Kájinka💜: A ty bys mě umlčoval jemnými polibky aby nás někdo nenačapal. Obmotala bych si nohy okolo tvého pasu a nechala tě přirážet
Zobrazeno 13:05
Z pohledu Vadima
To se nedá vydržet! Vběhl jsem k ní do pokoje a za sebou zamkl dveře. Odložila telefon a usmála se na mě. Stoupla si a přestoupila ke mně.Začal jsem jí vášnivě líbat, polibky mi opětovala. Postupovali jsme přesně podle toho sex chatu.
***Umlčoval jsem její sten polibky. Po dvaceti minutách dokonalého sexu jsme oba vyvrcholili.
Svalil jsem se vedle ní na postel a snažil se to rozdýchat. Totéž i Kájka. Hrozně moc mi tohle chybělo.
427 slov
ČTEŠ
Youtube SQUAD | VADAK, MenT, Vidrail, Vláďa, Martin,..
FanfictionZe začátku to nestojí za nic,ale nelámejte nad tím hůl a pokračujte ve čtení,časem se to zlepší❤ Většinou to bude z pohledu Káji (mého). A ano píšu za sebe,tak se nedivte. Do komentářů dávejte otázky na konkrétní osoby,udělám něco jako ask postav,už...