Nevěděla jsem jak, ale najednou jsem ležela pod Calumem, svíjela se pod jeho dotyky a sama mýma rukama přejížděla po jeho zádech. Dravě jsme se líbali a sem tam se o sebe otřeli, což nás pomalu vzrušovalo víc a víc. Prohnula jsem se mírně v zádech, víc se k němu natiskla a pořádně se otřela svým klínem o jeho bouli v rozkroku.
"Sakra," vydechl tlumeně Calum a slastně přivřel oči. Udělala jsem to znovu, tentokrát trochu naléhavěji, čímž jsem si vysloužila jeho hlasitější vzdych. Vítězně jsem se ušklíbla.
"Líbí se ti to?" zeptala jsem se pološeptem a zopakovala stejný pohyb. Calum nic neřekl, jen mi s pohybem vyšel vstříc, tudíž když jsem ho udělala znovu, prohnul se i on, čímž způsobil celý ten pohyb mnohem intenzivnější. Oba jsme současně zalapali po dechu, jak nás zasáhla vlna vzrušení.
Chvíli jsme jen leželi a snažili se uklidnit naše splašená srdce, ale jako když uhodí blesk jsme se na sebe vrhli. Calum mi hned strhl kalhotky i podprsenku a aniž bych si uvědomila, co se vlastně děje, najednou jsem ucítila jeho ruku na vnitřní straně mého stehna, jak se mučivě pomalým tempem posouvá nahoru. Skousla jsem si ret a pozorovala jeho hravý obličej.
"Buď mě hned udělej, nebo si naser," zamumlala jsem, čímž jsem si vysloužila jeho pobavený pohled. Okamžitě se začal věnovat mým rtům, zatímco svojí neposednou rukou se dostal k mému nejintimnějšímu místu, kde začal jemně kroužit. Musela jsem mu zavzdychat do úst, když do mě vnikly jeho dva prsty. Netrvalo dlouho a on s nimi začal šikovně kmitat. Použila jsem své ruce k tomu, abych mu je zamotala do vlasů a přitom jsem se pod náporem slasti prohýbala v těle. Po chvíli jeho prsty byli nahrazeni tím nejhlavnějším. Oba dva jsme sladili tempo a pomalu a jistě se přiváděli do jiného světa. Mnohem lepšího světa. Světa plného vášně a slasti.
Nešlo nám o nic jiného, než o ten čistý sex. Bez jakéhokoliv citu, sladkých řečiček a dalších kravin, které proběhnou mezi těmi zamilovanými. Tohle byl čistě zvířecí pud, a taky to tak dopadlo. Po nějaké době jsme oba dva těžce oddechovali a leželi vedle sebe s pohledem upřeným do potemnělého stropu.
"Jak je možný, že sex s tebou..." začne Calum a zbytek své myšlenky ani nedořekne. Jen si těžce povzdechne a prohrábne vlasy. Mlčela jsem a přemýšlela. O tom co dělám, jak vždy skončím a proč se tak nešťastně zamilovávám. O tom, že jsem pro ostatní jen děvka na jedno použití. Dobře, u Caluma ne jen na jedno, ale i tak. Vím, že on není typ na chození, dokonce ími to sám přiznal, ale přece... přece se jednou musí zamilovat, ne? Tomuhle se člověk nevyhne a ani to neovlivní. Tak proč se on nemůže zamilovat, když mě stačí jeden polibek a lítám v tom až po uši?
Hlasitě jsem si povzdechla, stoupla si a natáhla se pro kusy mého oblečení. Když jsem byla oblečená, otočila jsem se k němu. Celou dobu mě sledoval.
"Agnes, víš že to byl jen sex," začne nenápadně.
"Neboj, už se do tebe nehodlám zamilovat," zamumlám a obrátím se pryč. Při scházení dolů si jednou rukou prohrábnu vlasy a seberu svojí kabelku z věšáku. Téměř jsem vystřízlivěla a díky tomu jsem si začala všechno vybavovat. Všechny mé špatné myšlenky, které se zase prokousali ven.
"Jdu domů," zabručím do kuchyně, kde postávali Luke a Ash. Když ke mě překvapeně vzhlédli, jejich výraz byl ještě šokovanější.
"Ty brečíš?" zeptá se hned starostlivě Ash a přiskočí ke mě. Luke udělá to samé a oba dva se kolem mě ochranitelsky shluknou.
"To je v poho. Jen prostě řekněte Liz, že jsem šla," pokrčím rameny a chystám se odejít, ale zastaví mě Ashtonova ruka.
"Odvezu tě," poručí mi. Už jsem otevírala pusu k námitce, ale on mě zastavil pouhým pohledem. Obrátil se pro bundu, zatímco já se otočila k Lukovi, který se na mě mírně mračil.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fanfiction- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...