6.+7. Strašně se bojím

139 8 0
                                    


"Dostala jsem jedničku z chemie!" vypískne nadšeně Liz, jen co si přisedne ke mě a k Mikeovi u oběda. Spěšně mu dá pusu, ale hned začne chrlit blbosti, jako jak jí učitel zkoušel a jak to bylo těžký a podobně.

"Hej, Agnes! Ty mě vůbec neposloucháš," postěžuje si nahlas moje nejlepší kamarádka a zamává mi napíchnutou těstovinou na vidličce před obličejem. Trhnu sebou a omluvně se po ní podívám.

"Nějak není ve své kůži, že rosničko?" zacukruje pobaveně Mich, ale jakmile po něm šlehnu naštvaným pohledem, hned toho nechá a zase se začne věnovat jídlu.

"Proč?" zamrká nechápavě Liz. Zhluboka se nadechnu. Je mi jasné, že jí to budu muset říct. I kdyby ne, určitě se to dozví od někoho jiného.

"Na tom mejdanu jsem spala s Calem," začnu a periferním viděním zahlédnu jak obrátila oči v sloup, "no aaa... taky si matně vybavuju, že jsem políbila Luka. A pak když mě vezl Ash domů, tak jsme se trochu pohádali a on mě vyhodil z auta, no."

Když jsem se odvážila se podívat na jejich reakci, zjistila jsem, že na mě vykuleně zírají, neschopni slova. Zamračila jsem se a pozvedla obočí. Už jsem jen čekala, kdy na mě začnou řvát, že jsem to zase podělala.

"Hele, něco si ujasníme," zabrblá Liz a začne zase nebezpečně šermovat tou vidličkou, "když si takhle dáváš štafetu po klucích z kapely... slib mi, že vynecháš mojí růženku."

Nechápavě se na ní podívám a pak střelím pohledem po Michovi. On i Liz se na sebe podívali a jakmile se jejich pohledy střetli, začali se tlemit na celé kolo.

Zavrčela jsem a raději se začala věnovat jídlu, ale spíš než aby si uvědomili, že nemám náladu na vtípky, snažila jsem se potlačit smích.

"Ne, teď vážně. Luke, to bylo asi jen díky alkoholu, že?" zeptá se mě už vážněji Mich, potom, co se ti dva uklidní. Přikývnu a dám si do pusy další hromadu těstovin, až mi jich pár spadne zpátky do talíře. 

"Jíš jak prase," sykne ke mě s úšklebkem Liz. Věnuji jí zdvižený prostředníček a raději ignoruji její přidušený smích.

"Calum... to... ehm, to nám vysvětli," snaží se to pochopit Mich a mračí se.

"Ehm, no... prostě šlo jen a čistě o sex," pokrčím rameny. Měla jsem chuť dodat velmi dobrý sex, ale myslím že to není nic, co by potřebovali vědět.

"Jasně. No a pak je tu Ashton, kterej je do tebe zamilovanej až po uši," dodá jakoby nic Mich, ale já se začnu dusit jídlem. Liz mi nabídne vodu, kterou s ochotou přijmu.

"Cože?" vyprsknu, jakmile toho jsem schopná.

"Nezlob se, ale co se romantických věcí týče, tak mi přijdeš neskutečně blbá. Vždyť je to do očí bijící!" pokárá mě Liz. Zaskučím, odložím tác a čelo si opřu o studený povrch stolu.

"Takže když to shrnu, chybí ti sex a Ash je do tebe blázen. Dej to s nim dohromady a máš vyhráno," poradí mi moudře Mich. Liz po něm s úsměvem loupne očima a zavrtí hlavou.

"Nerad to přiznávám, ale naše růžová princezna má pravdu," ozve se náhle po mé pravé straně. S hrůzou v očích se otočím za tím dotyčným v představě, že je to Ash nebo Calum, ale naštěstí je to jen uculující se Luke.

"Jak dlouho tady sedíš?" vyprsknu pobaveně.

"Teď jsem si přisedl, vždyť to by mě oni viděli," kývne hlavou k těm dvěma a pak zase stočí pohled na mě.

HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat