Prohrábla jsem své dlouhé tmavohnědé vlasy a přehodila si je přes jedno rameno. Zamyšleně jsem se podívala na billboard přes ulici, kde se na mě sladce culilo pět roztomilých klučinů. Popisek u toho hlásal, že se brzy dostaví na koncert v Manchesteru a co víc, místní skupina 5SOS jim bude dělat předskokana. Zakoulela jsem očima. Našim klukům jsem to samozřejmě přála, ale z One Direction jsem nebyla nadšená ani trochu. Nevím jestli mi jejich příjezd znechutily všechny holky u nás na škole, které se po dozvědění té úžasné zprávy začali pracně připravovat na jejich příjezd, nebo jeden určitý člen. Niall Horan.
Neviděli jsme se tak dlouho. Vlastně rok... a pár měsíců. Bylo už krásné jaro, všude kvetly stromy, květiny se probouzeli k životu, stejně tak různá zvířátka.
"Tady máš," strčí mi Lizzie do ruky nízkotučné karamelové kafe. Děkovně se na ní usměju a trochu si upiju.
"Konečně je teplo. Zase si to můžeme po škole vyšlapovat jen v sukýnce, tohle přesně miluji," zabrblá si spokojeně Liz, spíš jen sama pro sebe. Souhlasně přikývnu a nevědomky si uhladím lem zelenožluté sukně, ke které jsme měli tílečko do pasu s logem školy. Sice jsem přes to měla ještě černou bundičku, aby mi nebyla zima, ale každý mohl poznat, že patřím k roztleskávačkám, stejně jako Lizzie. Manchester mě hodně změnil. Díky tomu, že si matka nabrnkla bohatšího muže, měli jsme najednou o spoustu starostí míň, mamka konečně nemusela mít dvě práce a já nemusela shánět na víkendy brigády. Místo toho jsem se pomalu začlenila do komunity, začala jsem ze začátku běhat a plavat a později jsem si troufla na konkurz roztleskávačky.
"Jak to, že vlastně nemáš bundičku ze soupravy?" zeptá se škádlivě Liz a pozvedne jedno dokonale upravené obočí.
"Calum a Luke mi jí, ehm... zničili," zamumlám a ušklíbnu se nad vzpomínkou, jak jí nejprve namočili do piva a nakonec nechtěně zapálili. Stanovačky vždy skončili špatně.
"Bože, to jsou pitomci," obrátí oči Liz a pobaveně se zasměje. Rozesměju se spolu s ní.
"Jdeme?" houknu po nějaké chvíli, kdy jsme mlčky popíjeli naší kávu a dopřávali si tak ranní rituál. Bylo zase pondělí a nás samozřejmě zase čekala škola.
"Jasně," přikývne Liz, spolkne poslední doušek výborné kávy a kelímek nechá na zídce. Protočím nad ní oči a kelímek po ní, stejně s tím mým, odhodím do koše. Hodím po ní káravým pohledem, což jí rozesměje.
"Nech toho," dloubne do mě se smíchem.
Do školy vejdeme ve více než dobré náladě, a to i potom, co kolem nás projde partička namyšlených prvňaček. 'Bože, já uvidím Harryho!' 'Louis je tak sexy!' 'Holky, už jsem zhubla dvě kila, určitě se budu klukům líbit!'.
S Liz jsme po sobě hodily znechucenými pohledy. Zatímco já jsem je nesnášela už jen proto, že byli naprosto všude, každý o nich mluvil a možná i proto, že jsem byla na sebe naštvaná, jak jsem se vybodla na Nialla, Liz je nenáviděla, protože naprosto opovrhovala jejich stylu hudby. Spíš preferovala Simple Plan, Green Day a další punkovo-rockové skupiny, kterými bohužel pobláznila i mě.
"Ahój, děvčata! Dneska po škole máme zkoušku," obmotá nám ruce kolem ramen roztomilý klučina s úsměvem, z kterého se všem holkám podlamují kolena.
"Ahojky, Calume," zazubím se na jednoho z nejoblíbenějších kluků na škole. Nemusím ani říkat proč. Společně s Lukem, Ashem a Michaelem byli oblíbení už jen kvůli faktu, že zpívají, jsou sexy a navíc... předskokani One Direction.
ČTEŠ
HEARTBREAKER || 5SOS (+1D)
Fiksi Penggemar- bez korektury Agnes bývávala nejlepší kamarádka Nialla Horana, ale jejich cesty se záhy rozdělili. A teď, po několika letech se znovu shledají, jen už vše není takové jako dřív. V životě má totiž nejlepší kamarádku a čtyři nejlepší kamarády. Mil...